

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Přesně tak! A navíc, kdo chce být lenivý, zapne jednou světla a už je nemusí nikdy vypínat. Když auto zamkneš, tak se Ti světla vypnou, když nastartuješ opět je máš zapnuté a nic neřešíšMr. HYUNDAI píše: ↑28 kvě 2023, 19:05 Vzhledem k tomu, jak režim AUTO "funguje" - tak je nejlepší ho nepoužívat vůbec a světla zapínat a vypínat manuálně - aspoň člověk nezleniví a nebude v mlze jezdit jen na DRL.
No ono se to řeší kvůli inteligentnímu dobíjení autobaterky, aby Ti nevydržela 3 roky a neodešla do věčných lovišťzopper píše: ↑01 čer 2023, 06:57 A pocitalo se v navrhu svetla s tim, ze budou potkavacky svitit cely den v letnim slunci? Ja jen, aby pak neco neodeslo zbytecne brzo. Prehrivani je spolehlivy zpusob, jak LEDky zabit.
Auto rezim mi funguje ok 99 % casu, a v tom 1 % blbych situaci to clovek poladi rucne.
Ano, to je dobrý benefit, při zapnutých světlech je palubní napětí kolem 14V. V auto režimu je alternátor mění , jak se mu zachce.Kalma1 píše: ↑01 čer 2023, 08:57No ono se to řeší kvůli inteligentnímu dobíjení autobaterky, aby Ti nevydržela 3 roky a neodešla do věčných lovišťzopper píše: ↑01 čer 2023, 06:57 A pocitalo se v navrhu svetla s tim, ze budou potkavacky svitit cely den v letnim slunci? Ja jen, aby pak neco neodeslo zbytecne brzo. Prehrivani je spolehlivy zpusob, jak LEDky zabit.
Auto rezim mi funguje ok 99 % casu, a v tom 1 % blbych situaci to clovek poladi rucne.![]()
To se tu, co vím, řešilo už několikrát, a výsledek byl, že světla nemají na napětí a nabíjení baterky vliv. Někomu to napětí skáče i se světly, někomu bez, nekomu to neskáče vůbec...
To jen znamená, že vydrží o něco víc. Ne, že jsou vůči přehřívání immuní. Samozřejmě, možná je chlazení těch světel dimenzované na trvale zapnuté dálkové světla někde na Sahaře, ale možná taky ne.
Mně v únoru 2021 měnili u i30 PDE r.v.2019 combi přední světlo (základ.výbava, žádné LED) za "pouhých" 10.153,- Kč, ale to bylo v rámci větší opravy po bouračce se srnou.. Původně ale hrozili, že to bude za 30tis.
Ano, je tam více faktorů. Napětí třeba neskáče sem a tam, pokud je baterka polomrtvá a alternátor se do ní snaží něco nacpat. Pak jede těch cca 14V furt.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |