Nova generacia/facelift i30

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
tempest
**
Příspěvky: 466
Registrován: 22 říj 2012, 16:09

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od tempest »

Zlatá i30, zkuste MG, tam to teprve tlačí do kyčlí
Reklama
 

Uživatelský avatar
mozecek
***
Příspěvky: 561
Registrován: 02 bře 2023, 10:47
Bydliště: Olomouc

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od mozecek »

nekdo vybira rozumem, nekdo ocima, nekdo srdcem .. a nekdo zadkem :lol:

jo sedacky by fakt mohly bejt lepsi, ale kdyz sem ted koukal na skladovky tak ty ceny jsou hezky a mozna i o 100k nizsi nez budes mit facelift .. za takovej ranec by mi jiny sedadla fakt nestaly, to uz by radeji uvital deleni zadnich sedacek 40:20:40 jako jsem ted zjistil ze ma edice 30 u ceedu
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Axel.Foley »

tempest píše: 25 led 2024, 12:00 Zlatá i30, zkuste MG, tam to teprve tlačí do kyčlí
V tomto bodě jsem měl problém s Octavií II.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8159
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Mexican »

on je to fakt problem s tymi sedadlami. Ja som moc rad ak by som si ako zaujemca mohol pozicat auto na cely den. Aj z toho dovodu sme vyradili Sandero.

na tych sramdovnych skysobnych jazdach na 20 minut clovek nezisti nic. Mali sme kedysi v 2017 myslim i30 na predlzeny vikend, len za cenu benalu. A fakt som zisťoval az druhy/treti den drobnnosti ktore sa mi pacili alebo naopak nepacili

som zvedavy ci a ako bud nova generacia i30. A ci sa budu orientovat na stavbu multi-platformy. Pretoze plne hybridny kombik velkosti i30by bola pre mna vyrazne lepsia vec ako Tucson :-)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Axel.Foley »

Měl jsme štěstí (s trochou neštěstí, něco za něco), se všemi třemi generacemi i30 s různými benzínovými motorizacemi jsem měl možnost najezdit několik tisíc km. Shodou okolností s Tucsonem před koupí též.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ttoommaatt
*
Příspěvky: 10
Registrován: 19 led 2024, 10:32

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od ttoommaatt »

Ahoj, tak uz jazdim na i30ke (600+km). Trochu ma prekvapi este obcas ta dvojspojka :-k
Asi 2x sa mi stalo ako keby Hill Assist nezafungoval a pri pohynani do kopca sa auto posunulo dole - aj o pol metra, je to normalne?
Hyundai i30 CW Kombi 1.5 T-GDi mHEV Play 7DCT - Engine Red
Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi AT
Mgls
*
Příspěvky: 69
Registrován: 27 črc 2020, 17:50

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Mgls »

U me funguje trochu zvláštně taky. Přijde mi, že nefunguje, pokud neslapnu trochu víc na brzdu. Ještě jsem to nestihl poradně otestovat, ale do kopce nedrží skoro nikdy, jen když jsem zkoušel fakt hodně sešlápnout brzdu, ale nevim, jestli tím nemůžu něco spis pokazit.
Mám ale manuál imt
Hyundai i30 Fastback N-Line 1.5 T-GDI 2024-
Hyundai i20 Family+ Club 1.25i 2019-2024
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20300
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Axel.Foley »

ttoommaatt píše: 05 úno 2024, 10:15 Ahoj, tak uz jazdim na i30ke (600+km). Trochu ma prekvapi este obcas ta dvojspojka :-k
Asi 2x sa mi stalo ako keby Hill Assist nezafungoval a pri pohynani do kopca sa auto posunulo dole - aj o pol metra, je to normalne?
S automatem jsem několik tisíc km najezdil a nikdy jsem nenašel kopeček, ve kterém by automat nedržel. Neměl jsi zařazený neutrál? Pokud vím, v neutrálu Hill Holder nefunguje.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Vysous
***
Příspěvky: 517
Registrován: 16 lis 2021, 14:27

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Vysous »

Podle mě ten Hill assist má přesně takhle fungovat - když zastavíš v kopci, musíš šlápnout (pořádně) na brzdu - po jejím uvolnění pak auto drží brzdu cca 2.5 sekundy, pak ji povolí. Ale takhle to funguje u manuálu - s DCT zkušenosti nemám.
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
ttoommaatt
*
Příspěvky: 10
Registrován: 19 led 2024, 10:32

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od ttoommaatt »

U mna je to vyslovene ze situacia, v praci mame zavoru v takom kopceku, tak som zabrzdil, nacitalo mi SPZ, zdvihla sa zavora a ja som sa chcel pohnut, pustil som nohu z brzdy a pridal plyn, auto sa pohlo dozadu. jazdil som uz niekolko automatov (Santa Fe, Fabia, Mondeo, Opel Combo Life..) a teda aj DSG a s tymto som sa nestretol vzdy sa to auto minimalne akokeby udrzalo na spojke a pohlo dalej. (do Neutralu nevyradzujem)
Hyundai i30 CW Kombi 1.5 T-GDi mHEV Play 7DCT - Engine Red
Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi AT
Fry
**
Příspěvky: 129
Registrován: 20 srp 2023, 09:34

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Fry »

Áno, deje sa to. Je to random, neviem od čoho to záleží ale stáva sa to aj mne, občas v kopci aj po pridaní plynu ide auto chvíľku dozadu. Zažiješ ešte kopu situácii, kde si povieš, čo to auto (prevodovka) vyvádza. Vyslovene neznáša neustále pridávanie a uberanie plynu v kolónach a celkovo pomalé posúvanie a nebodaj ešte do kopca.
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
ttoommaatt
*
Příspěvky: 10
Registrován: 19 led 2024, 10:32

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od ttoommaatt »

Akoze co to je, nove auto, cakal som ze to bude odladene trochu viac. Automat som kupoval pre manzelku hlavne nech moze jazdit. automat s prvkom nahodnosti je este horsi ako manual.

Take to pribrzdenie na pripajacom pruhu, rozhliadnutie sa a pridanie plynu… normalne mi auto podskocilo ako keby som na manuali pustil rychlo spojku.

alebo som pri rozbiehani v krizovatke prehrabol kolesa. Toto sa mi uz tak nedeje, zrejme to bol aj moj problem lebo som bol zvyknuty na ine auto. Prilis som stlacal pedal.

ale rozbiehanie do kopca je dost fail. Hlavne ked za tebou tesne stoji nejake auto a ty si myslis ze auto s automatom necuvne tak neriesis rucnu brzdu na par sekundove pribrzdenie a pohnutie.

Na 2. Generacii Santa fe s automatom mam najazdene tisicky kilometrov a fakt ze toto sa mi nedialo, ze nikdy.
Hyundai i30 CW Kombi 1.5 T-GDi mHEV Play 7DCT - Engine Red
Ford Mondeo MK4 2.0 TDCi AT
Sprite
**
Příspěvky: 273
Registrován: 05 pro 2022, 14:49

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Sprite »

Mě to u Superba fungovalo zase už v menších náklonech. Stačil opravdu mírný náklon a asistent už auto držel. U :hyu: mi pocitově přijde, že ten úhel musí být větší, aby zafungoval asistent.
Mgls
*
Příspěvky: 69
Registrován: 27 črc 2020, 17:50

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Mgls »

Vysous píše: 05 úno 2024, 11:51 Podle mě ten Hill assist má přesně takhle fungovat - když zastavíš v kopci, musíš šlápnout (pořádně) na brzdu - po jejím uvolnění pak auto drží brzdu cca 2.5 sekundy, pak ji povolí. Ale takhle to funguje u manuálu - s DCT zkušenosti nemám.
Aha, tak to mi nikdo neřekl. Já to pravé zkoušel a potom me jen tak napadlo šlápnout silněji na brzdu (protože většinou pomalu dojizdim, takže brzdu jen lehtam) a najednou to fungovalo. A od té doby to takhle dělám a zatím funguje, jen mi přijde divné, ze to musím takhle seslapnout a doufám, že tím brzo něco nezku***m :D
Hyundai i30 Fastback N-Line 1.5 T-GDI 2024-
Hyundai i20 Family+ Club 1.25i 2019-2024
Sprite
**
Příspěvky: 273
Registrován: 05 pro 2022, 14:49

Re: Nova generacia/facelift i30

Příspěvek od Sprite »

Já tedy určitě silou mačkat nemusím. Prostě normálně stojím v kopci na brzdě (např. při výjezdu z podzemních garáží), po uvolnění brzdy auto pár sekund drží na místě a mezitím při rozjezdu asistent povolí. Že bych nějak silou tlačil na pedál brzdy, to určitě ne :wink:
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Pokec“