Krásny príklad si dal s tým pripájacím pruhom, spomaľuješ prevodovka pripraví vyšší stupeň, potom sa rozhodneš vyraziť pridáš plyn, kým to všetko preskladá, trhá to, seká to, kope to a pod to isté v meste na križovatkách, rozhoduješ sa či pôjdeš alebo nie a potom sa rozhodneš vyraziť a prevodovka zmätkuje - tento automat vôbec ale vôbec nieje vhodný do mestattoommaatt píše: ↑05 úno 2024, 14:10 Take to pribrzdenie na pripajacom pruhu, rozhliadnutie sa a pridanie plynu… normalne mi auto podskocilo ako keby som na manuali pustil rychlo spojku.
alebo som pri rozbiehani v krizovatke prehrabol kolesa. Toto sa mi uz tak nedeje, zrejme to bol aj moj problem lebo som bol zvyknuty na ine auto. Prilis som stlacal pedal.
Prehrabávanie kolies kapitola sama o sebe, mierny kopček - križovatka úplne najhoršia kombinácia, gumy pískajú, motor hučí - už sa mi to nestáva, našiel som ten cit koľko si môžem dovoliť pridať aby to nezmätkovalo. Ale rýchlejší odpich - znamená upútanie pozornosti, hučanie, pískanie ako žiak v autoškole.
Rozhodne toto DCT nieje, že sadnem a idem, je potreba sa s ním naučiť pracovať a poznať jeho správanie, potom funguje celkom OK
Ale myslím, že to má asi väčšina áut s dual spojkou, je to automatika a nejak sa to správa no.