Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Založte si své téma a představte svůj nový Hyundai Tucson ostatním

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8185
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

stena je 200mm. Mamka byva v novostavbe, tam su priecky zo zdvojeneho sadrosu (a izo) a ma tam zavesene skrinky v kuchyni. A normálne to drzi. ono fakt vela zalezi na tych hmozdinkach/kotvach.

premyslal som s kamosom ze ten drziak kolies dame na chemicke kotvy. Nakoniec to vyzera, ze tie hmozdinky to drzia:-)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Reklama
 

Martinsp
****
Příspěvky: 1400
Registrován: 25 zář 2010, 09:59
Bydliště: Č. Budějovice

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Martinsp »

Nebo je dát jako jsou ty čtyři vlevo. Nebude tam taková zátěž na jednu hmoždinku a řekl bych že je to i praktičtější.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8185
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

ono treba pocitat, ze to 19" koleso je kruh s priemerom 74cm. Takze naskladat ich vedla seba si vezme 2,25m2. To je v tej mikrogarazi celkom moc.

To je pruser jedna. Pruser dva je ze sirka je 235mm. Takze by to chcelo drziak do steny ktory ma cca 22cm zavitovu tyc (alebo zavitovku proste zakotvit do steny. Na 25kg koleso si myslim by bola potrebna zavitovka minimalne M14, idealne M16 a kotvit to aspon 10-15cm do steny). To sa mi fakt nechcelo

Navyse ak by som sa niekedy rozhodol ze to nebudem prezuvat doma a necham to cele na pneuservis (vratane ulozenia) tam mi zo steny nebudu trcat zavitove tyce. Toto bud zaklopim alebo tam mozem dat rozne euroboxy

PS: dneska padlo 21 000km na tacho :-) v poslednom case nejak moc nejazdim. Stupajuce teploty ma posuvaju na dve kolesa :-) takze som zacal jazdit na bicykli a zajtra sa chystam na evidencku s moto (ideme ju predat, je ich uz proste moc)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9114
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od idam.i »

Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8185
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

ten test pisal snad uplne nejaky retard

-> pise ze Hyundai prestal predavat male sedany v roku 2010. No mozno v CR ano, Accent sa predaval este donedavna.
-> Accent mensi ako Thalia? Accent: dlzka/sirka/razvor 428/169/250, Thalia: 419/164/247 Nehovoriac o fakte, ze ten komicky interrier v thalii sa s Accentom nedal porovnat. Uz len sedadla, kde operadlo koncilo v polovici chrbta normalne vysokeho cloveka. Odkladacie priestory? ano, nebola tam laktovka (ta sa dala dokupit za par susnov). Ale inak je tam odhladacich priestorov viac nez v Tucsonovi (
-> Ak ten clovek napise do porovnania Fabia, Thalia a melie nieco na temu "ze o kultivovanosti dieslu nemoze byt rec" tak asi nesedel vo Fabii 1.9Tdi alebo v 1.5Dci cku od Renaultu, ktory bol tak zufalo odhlucneny (pretoze Thalia) ze sa pri jazde snad nedalo rozpravat so spolujazdcom
Co je ale uplne jedno pretoze si "redaktor" odporuje pretoze odstavec nad tym ten motor chvali aj vratane odhlucnenia. Takze fakt neviem :-)
->chyba mi tam teda ten faktor toho testu. Co testoval? ked uz spomina Thaliu, Fabiu kde je nejake porovnanie? Okrem teda zjavnych rozporov napriklad pri hodnoteni miesta na zadnych sedadlach (raz je malo miesta na kolena, potom jeho v porovnani s fabiou dostatok. Smarja, tak ten priestor prave porovnavam s tym s cim porovnavam alebo sa pletiem? Co je to momentalne za uplnu idiociu si vyberat zvdy nieco ineho. Proste ak som zaujemca, mam budget, mam nejake rozmery a vykony tak mi ostane v porovnani napr 5 aut. tak ich porovnam. A tu by uplne v pohode stacilo dat tabulku s porovnanim rozmerov fabia sedan/ Accent/ Thalia. Kedysi v 2008 si v Svete Motoru dali zalezat a to porovanie urobili
-> Ak by si borec aspon okrem hlupeho a nekonzistentneho popisu motorizacii dal pracu a napisal napr caste vady (aby pripadny zaujemca vedel) urobil by lepsie
-> borcovi (Ondrej Dana, udajne sefredaktor) poslem dneska normalne nasraty email, nasiel som ho :-)
-> vtipne je, ze jeho kolega Hrubis pise/toci fakt dobre.

nech sa na mna nikto nehneva ale ak sa taky borec zivi pisanim, asi by mal prehodnotit jeho sef ci ho neposle k vareniu kafe
Normalne som sa fakt hned takto rano nastval :oops:
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 2259
Registrován: 12 dub 2005, 15:29
Bydliště: internet

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od milosh »

Divis se ze v ceskem tisku by nekdy vyhralo neco jineho nez Skoda? :roll:
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8185
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

problem nie je ze by vyhrala skoda. To z toho clanku prave vobec nie je jasne. Borec tam hadze nazvy aut ale nijak sa nedostane k porovnaniu. To ma stve. Mam trochu pocit, ze to pisala AI a celkom mizernej kvality
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20309
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Axel.Foley »

Po mojí dvoudenní zkušenosti a cca 300 ujetých km Ácu opravdu ne [-X
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8185
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

no a jazdil si v Thalii? Fabii I/II? v Loganovi?
Pretoze to je podstatou toho problemu

Fabku 1 sme mali doma, fabku 2 tam som dal asi 2x 100km, v Loganovi som len sedel a stacilo mi. V Thalii som sa viezol ako spolujazdec asi 150km (v benale) a to auto mi prislo skor konkurencia pre Accenta II. generacie

EDIT: email som mu poslal, som zvedavy co odpise :-D
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20309
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Axel.Foley »

Fabia I HB 1,9 TDi & Fabia II HB 1,2 TSi - s oběma najeto několik tisíc km
Fabia III kombi (tuším) 1,2 TSi - najeto několik stovek km
-> ze všech třech Fabií jsme měl lepší pocit než z Ácu v benzíně

Logan 1. generace v kombíku 1,5 atmo - najeto několik stovek km
-> skvělý zátah motoru, jinak katastrofa auto

Thalia - s tou jsem čest neměl

Tím se nechci dotknout spokojených majitelů kteréhokoliv výše uvedeného vozu. Jsou to pouze moje zkušenosti, pojmy a dojmy.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8185
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

a to fakt bez nejakej predpojatosti dokazes napisat ze napr sedadla vo Fabii su lepsie nez v Actentovi MC?
To snad ani technicky mozne nie je. Te sedaky boli kratke, uzke (a to mam 65kg) a hrozne tvrde

V zasade je to ale fukec :-) kazdy to asi vnima inak. Len ak potom clovek vidi odborne napisany clanok sefredaktorom, ktory porovnava ale asi vlastne tie interiery ani nevidel tak sa proste svojej srdcovky musim zastat :-)

davam foto interierov (taketo veci by prave mohol robit novinar ked uz melie o "odkladacich priestoroch"

vsimnite si, ze jedina jakz-takz fabka II interier okay. Lenze ta stala o 100 000kc viac aj s vyrazne slabsim dieslom 63 vs 81kW (neke, pozeral som sa na ceny ked som stahoval), Logan nema zmysel komentovat a Thalia 2 generacie - mno okrem kozou obsiteho volantu nic moc

forky su vsetko 2008 az 2009, Accent je z toho "clanku" takze po skoro 100 000km. Ostatne su z Auto CZ, takze novinarske auta

Takze proste racionalne a vizualne je jasne :-)
Přílohy
kolaz.jpg
kolaz.jpg (207.73 KiB) Zobrazeno 726 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20309
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Axel.Foley »

Ano, bez předpojatosti. A to ještě Škodovky nemám rád 8) Beru totiž do úvahy, v jakém stavu z auta vylezu a fakt, zda bych ještě jel dál. Navíc všechny Fabie, se kterými jsem jezdil, byly slušně vybavené, žádný základ: jednička tuším Ellegance, dvojka se sportovními sedačkami a trojka Monte Carlo. I podvozkově to bylo o něčem jiném.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8185
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

mne sa napriklad sedelo dobre v Karoqu. Nie ze nie. Ale ten cenovy rozdiel je proste hrozny. So Skodou osobne nemam ziadne problemy, ja vlaste nemam predpojatost asi k ziadnej znacke. Proste hladam co mi vyhovuje (to bol vlastne dovod prco som vtedy kupil Accenta). Cena je najma pri lacnejsich autach dost dolezita

A tak to bolo aj v pripade Fabii vs Accent. A o tom bola cela ta pointa mojho prispevku. Pretoze ten borec mohol pokojne napisat, ze sa mu Accent zdal podvozkovo biedny, pretoze to porovnaval s Focusom ST (napr). Porovnavat treba porovnavatelne :-)

odpoved na email som stale nedostal, pocitam ze asi nedostanem. Dnes rano som si to znovu precital a proste tie veci to tam pise nedava zmysel:

Od roku 2006 se krátce prodávala třetí generace Hyundai Accent, v roce 2010 ovšem automobilka na malé sedany na evropském trhu definitivně zanevřela. Firma možná usoudila, že konkurovat levným sedanům jako Dacia Logan nebo Renault Thalia je s Accentem, který nabízí méně prostoru a horší jízdní vlastnosti, velmi nesnadné


To ze bola vacsina jeho konkrencie mensia (Thalia, Fabia,...) je proste lahko overitelny fakt

No a autor pokracuje v rozporuplnych vyrokoch, ktore su pritichodne:
Uvnitř je místa tak akorát, cestující na zadních sedadlech by ovšem ocenili více prostoru pro kolena
vs
Přední sedadla, která jsou shodná se sourozencem z modelu Kia Rio, poskytují dostatek prostoru ve všech směrech. Polstrování je příjemně pevné, což zaručuje pohodl, a boční vedení sedadel zaslouží pochvalu. Naše překvapení bylo příjemné i při testování místa na zadních sedadlech.
no a motor:
Po nastartování motoru ojetiny od AAA Auto rychle nabere otáčky a tiše zabrumlá. Dokonce i při studeném startu není slyšet žádný klapot ani jiný rušivý zvuk. Agregát s objemem 1493 cm3 poskytuje výkon 81 kW při 4000 ot./min a točivý moment 235 Nm mezi 1900 až 2700 ot./min. Tyto hodnoty jsou velmi slušné a projevují se ještě lépe v praxi. Čtyřválec s vstřikováním common-rail díky nízké hmotnosti vozu poskytuje téměř sportovní zážitky,.. Odhlučnění motoru je na vynikající úrovni, posádka ho slyší až při vysokých otáčkách.
vs
Výraznou změnou je turbodiesel, který je ovšem opravdu vzácnější. Má opět objem 1,5 litru, jde však tentokrát o čtyřválec namísto tříválce. Motor tak už necloumá celým vozem, ovšem o kdovíjaké kultivovanosti také nemůže být řeč.
atd atd
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1803
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Maras »

Že to vůbec řešíš. Accent je a zůstane tvoje srdcovka ať si každý píše co chce a tečka. A je zbytečné někoho přesvědčovat, že nemá v něčem pravdu.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8185
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

radsej riesim toto ako nedoplatok za elektrinu z CEZu :-D pfuj, tomu sa budem musiet povenovat, prave to doslo
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Odpovědět

Zpět na „Tucson III - Auta členů“