Zpětná kamera
Moderátor: Moderátoři
Zpětná kamera
Neadří se mi nastavit zobrazení tak, aby byl současně zobrazovaný pohled ze zadní kamery (nad RZ) a pohledy ze stran (k obrubníkům). V minulém modelu to bylo běžně, k zadní kameře jsem mohl zvolit levý, nebo pravý obrubník. U nového modelu se zobrazují oba obrubníky najednou (budiž, dá se na to zvyknout), ale současně mám jen pohled shora, který je pro přiblížení na několik cm k votidlu stojícímu za mnou naprosto k ničemu. Dělám něco špatně, nebo je to nepovedená inovace? Díky za rady!
Tucson 1,6 T-GDI DCT 4x4 132 kW Freedom Plus DCT Dark KNight Pearl
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zpětná kamera
Ja si teda osobne myslim, ze sa tu zas hlada nieco co vlastne hladat netreba (aplikacia mi unika, mozno tak cuvanie do transportneho kontajneru) ale co tak sa zamysliet nad faktom, ze zpatna kamera je:
-> sirokouhla
-> ma dynamicke vodiace ciary na sirku vozidla
-> vzdy mozno zapnut blinker vlavo alebo vpravo ked clovek potrebuje dalsi obraz z dalsej kamery ale najma:
zpatne zrkadla ti nenainstalovali? (dokonca elektricke, obrovske v ktore netreba vobec sklapat nadol pri cuvani)
pardon za blbu otazku / komentar, ale niekedy ma podobne temy tak nejak presvedcia, ze to s ludstvom ide fakt z kopca
-> sirokouhla
-> ma dynamicke vodiace ciary na sirku vozidla
-> vzdy mozno zapnut blinker vlavo alebo vpravo ked clovek potrebuje dalsi obraz z dalsej kamery ale najma:
zpatne zrkadla ti nenainstalovali? (dokonca elektricke, obrovske v ktore netreba vobec sklapat nadol pri cuvani)
pardon za blbu otazku / komentar, ale niekedy ma podobne temy tak nejak presvedcia, ze to s ludstvom ide fakt z kopca
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Zpětná kamera
Náhodou, take kamery by som potreboval k hyu, najlepsie na každý roh a jednu dopredu a jednu dozadu. Pri jazde v teréne super vec a pri cuvani na "milimetre" detto. Zadne okno nemam(je zakryté) a tam sú bočné zrkadlá k ničomu pri cúvaní, obzvlášť s nosičom na guli.
Re: Zpětná kamera
@ Mexican
Ahoj, Jáne Pančuho, díky, že jsi nás seznámil s tím, co si myslíš, je to skutečně obohacující, dozvědět se co je třeba hledat a nebo ne! Pokud skutečně žiješ ve Střelicích (spíš asi v Rybářské v Brně, ale tam asi evidentně parkuješ na dvoře), je vcelku pochopitelné, že ti aplikace předmětného zobrazení na displeji uniká. Pokud bys musel parkovat na ulici v některém z větších měst, věděl bys, že několik centimetrů tě velmi často dělí v podélném směru od toho jestli vůbec zaparkuješ, nebo ne, a ve směru příčném na jedné straně od poškození disků o obrubník a na straně druhé od poškození svého vozu projíždějícím popelářským, nebo jiným nákladním autem (do kontejneru skutečně nezajíždím). Přesnost, nutnou ze shora uvedených důvodů, rozhodně nezajistí širokoúhlost kamery a už vůbec ne vodící čáry. Ano aktivace boční kamery tento problém z větší části řeší, ale zase při tom velmi často vypadáš jako trubka. To v celkem běžné situaci, kdy potřebuješ nacpat auto do mezery, která je o 50 cm delší, než tvoje auto a zajíždět do ní musíš na pětkát i víckrát. Při každém manévru se blinkr samozřejmě vrátí do výchozí polohy (nejsem si jist, jestli jsi to zjistil) a pro opětovnou aktivaci boční kamery je třeba opět blinkr zapnout. Zvenku pak celý tento postup vypadá poněkud komicky.
Normálně bych tvoji tučně zvýrazněnou otázku asi ponechal bez reakce, ale v kontextu s meritem tvého příspěvku o zbytečném hledání odpovědí, které nejsou (podle tvého, jistě jediného správného názoru) hledat potřeba, je to celkem úsměvné. Na rozdíl od tebe si nemyslím, že to jde lidstvem fakt z kopce, to jen (naštěstí) s několika málo sebestřednými jedinci, kteří jsou ve své nadutosti přesvědčeni o vlastní genialitě a právu, resp. povinnosti, ukazovat ostatním co je správné a co ne. Nechápu sice tvoje pohnutky (a upřímně, jsou mi ukradené) postrkávat svět svojím směrem (pro ty, kteří nechápou viz http://pancuha.wordpress.com/), ale myslím že nejen já, ale asi víc lidí z tohoto fóra bychom ocenili, kdybys tak činil ve svém vlastním prostoru a ke svým exhibicím nevyužíval místa, kam běžní lidé chodí pro rady a nikoliv pro zesměšňování, hraběcí rady a pseudofilozofické výlevy.
Pro všechny ostatní: nenechte se odradit, nikdo normální se vám tady nebude vysmívat!
Luděk Hůrka
Ahoj, Jáne Pančuho, díky, že jsi nás seznámil s tím, co si myslíš, je to skutečně obohacující, dozvědět se co je třeba hledat a nebo ne! Pokud skutečně žiješ ve Střelicích (spíš asi v Rybářské v Brně, ale tam asi evidentně parkuješ na dvoře), je vcelku pochopitelné, že ti aplikace předmětného zobrazení na displeji uniká. Pokud bys musel parkovat na ulici v některém z větších měst, věděl bys, že několik centimetrů tě velmi často dělí v podélném směru od toho jestli vůbec zaparkuješ, nebo ne, a ve směru příčném na jedné straně od poškození disků o obrubník a na straně druhé od poškození svého vozu projíždějícím popelářským, nebo jiným nákladním autem (do kontejneru skutečně nezajíždím). Přesnost, nutnou ze shora uvedených důvodů, rozhodně nezajistí širokoúhlost kamery a už vůbec ne vodící čáry. Ano aktivace boční kamery tento problém z větší části řeší, ale zase při tom velmi často vypadáš jako trubka. To v celkem běžné situaci, kdy potřebuješ nacpat auto do mezery, která je o 50 cm delší, než tvoje auto a zajíždět do ní musíš na pětkát i víckrát. Při každém manévru se blinkr samozřejmě vrátí do výchozí polohy (nejsem si jist, jestli jsi to zjistil) a pro opětovnou aktivaci boční kamery je třeba opět blinkr zapnout. Zvenku pak celý tento postup vypadá poněkud komicky.
Normálně bych tvoji tučně zvýrazněnou otázku asi ponechal bez reakce, ale v kontextu s meritem tvého příspěvku o zbytečném hledání odpovědí, které nejsou (podle tvého, jistě jediného správného názoru) hledat potřeba, je to celkem úsměvné. Na rozdíl od tebe si nemyslím, že to jde lidstvem fakt z kopce, to jen (naštěstí) s několika málo sebestřednými jedinci, kteří jsou ve své nadutosti přesvědčeni o vlastní genialitě a právu, resp. povinnosti, ukazovat ostatním co je správné a co ne. Nechápu sice tvoje pohnutky (a upřímně, jsou mi ukradené) postrkávat svět svojím směrem (pro ty, kteří nechápou viz http://pancuha.wordpress.com/), ale myslím že nejen já, ale asi víc lidí z tohoto fóra bychom ocenili, kdybys tak činil ve svém vlastním prostoru a ke svým exhibicím nevyužíval místa, kam běžní lidé chodí pro rady a nikoliv pro zesměšňování, hraběcí rady a pseudofilozofické výlevy.
Pro všechny ostatní: nenechte se odradit, nikdo normální se vám tady nebude vysmívat!
Luděk Hůrka
Tucson 1,6 T-GDI DCT 4x4 132 kW Freedom Plus DCT Dark KNight Pearl
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zpětná kamera
krasna odpoved na Rybarske uz nebyvam. S Tucsonom jazdim do centra Brna, navstivene popri tom aj nejake vacsie dediny ako Bari, Izmir, Vieden, atd, atd. Do lodneho kontajnera som este teda necuval. Zpatne zrkadla som zvyraznil, pac fakt zrejme nevies k comu su (tym elaboratom si to potvrdil)
PS: manual si k novemu vozidlu snad dostal
PS2: Ak si na aktivaciu pozadovanych vlastnosti neprisiel ani s tym obdivuhodnym skillom hladania na internete tak to mozne nebude (nie, nie je to mozne, bohuzial si mozes len vybrat s prednastavenych nastaveni kamier)
PS: manual si k novemu vozidlu snad dostal
PS2: Ak si na aktivaciu pozadovanych vlastnosti neprisiel ani s tym obdivuhodnym skillom hladania na internete tak to mozne nebude (nie, nie je to mozne, bohuzial si mozes len vybrat s prednastavenych nastaveni kamier)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Zpětná kamera
@Mexican
No vidíš, tak ta tvoje poslední věta by místo prvního přípěvku určitě stačila, i když z její dikce vyplývá, že si stejně nejseš jistej.... Takže mlčeti zlato.... (aspoň když nemám odpověď).
No vidíš, tak ta tvoje poslední věta by místo prvního přípěvku určitě stačila, i když z její dikce vyplývá, že si stejně nejseš jistej.... Takže mlčeti zlato.... (aspoň když nemám odpověď).
Tucson 1,6 T-GDI DCT 4x4 132 kW Freedom Plus DCT Dark KNight Pearl
Re: Zpětná kamera
luigi píše: ↑26 úno 2024, 12:04 @ Mexican
Ahoj, Jáne Pančuho, díky, že jsi nás seznámil s tím, co si myslíš, je to skutečně obohacující, dozvědět se co je třeba hledat a nebo ne! Pokud skutečně žiješ ve Střelicích (spíš asi v Rybářské v Brně, ale tam asi evidentně parkuješ na dvoře), je vcelku pochopitelné, že ti aplikace předmětného zobrazení na displeji uniká. Pokud bys musel parkovat na ulici v některém z větších měst, věděl bys, že několik centimetrů tě velmi často dělí v podélném směru od toho jestli vůbec zaparkuješ, nebo ne, a ve směru příčném na jedné straně od poškození disků o obrubník a na straně druhé od poškození svého vozu projíždějícím popelářským, nebo jiným nákladním autem (do kontejneru skutečně nezajíždím). Přesnost, nutnou ze shora uvedených důvodů, rozhodně nezajistí širokoúhlost kamery a už vůbec ne vodící čáry. Ano aktivace boční kamery tento problém z větší části řeší, ale zase při tom velmi často vypadáš jako trubka. To v celkem běžné situaci, kdy potřebuješ nacpat auto do mezery, která je o 50 cm delší, než tvoje auto a zajíždět do ní musíš na pětkát i víckrát. Při každém manévru se blinkr samozřejmě vrátí do výchozí polohy (nejsem si jist, jestli jsi to zjistil) a pro opětovnou aktivaci boční kamery je třeba opět blinkr zapnout. Zvenku pak celý tento postup vypadá poněkud komicky.
Normálně bych tvoji tučně zvýrazněnou otázku asi ponechal bez reakce, ale v kontextu s meritem tvého příspěvku o zbytečném hledání odpovědí, které nejsou (podle tvého, jistě jediného správného názoru) hledat potřeba, je to celkem úsměvné. Na rozdíl od tebe si nemyslím, že to jde lidstvem fakt z kopce, to jen (naštěstí) s několika málo sebestřednými jedinci, kteří jsou ve své nadutosti přesvědčeni o vlastní genialitě a právu, resp. povinnosti, ukazovat ostatním co je správné a co ne. Nechápu sice tvoje pohnutky (a upřímně, jsou mi ukradené) postrkávat svět svojím směrem (pro ty, kteří nechápou viz http://pancuha.wordpress.com/), ale myslím že nejen já, ale asi víc lidí z tohoto fóra bychom ocenili, kdybys tak činil ve svém vlastním prostoru a ke svým exhibicím nevyužíval místa, kam běžní lidé chodí pro rady a nikoliv pro zesměšňování, hraběcí rady a pseudofilozofické výlevy.
Pro všechny ostatní: nenechte se odradit, nikdo normální se vám tady nebude vysmívat!
Luděk Hůrka
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Zpětná kamera
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zpětná kamera
ja tym cudzim termitom ako dikce prispevku nerozumiem. Isty som si tym, ze to co je nastavene menit nejde - to som uz ale tak napisal. (podobne nejdu menit ani skiny pristrojovejo panela okrem tych prednastavenych).
vratme sa ale k tym zpatnym zrkadlam. Nerad totiz v internetovych prestrelkach menim rec, ked tak zjavna vec nebola vyriesena. Mozno si sa pri internetovej resersi docital, ze jazdim aj 205cm sirokou a 600cm dlhou obytkou. A tak ako plati, ze pre obytku potrebujem nejake konkretnejsie miesto, podobne potrebujem aj pre Tucsona. Tak kam sa strcim so Stonicom, tak to nemusi stacit pre Tucsona. A miesto ktore staci Tucsonovi, nestaci dodavke. Mam vsak dozadu vodiace ciary. (Stonic/Tucson) Mam tam fakt velke zrkadla. A senzory na bokoch. Ak nie si ani s tymto schopny zaparkovat, zaplat si kurz v autoskole alebo nech za teba parkuje manzelka. To ci ma odrie popelar neopvlyvnim. V absolutnej vacsine vsak minimalne v Brne plati, ze pri pozdlznom parkovani skor prechadzajuce auto odrie Fabiu tocvolanta vpredu a fiestu vzadu, pretoze obaja parkuju 50cm od obrubnika. On ten Tucson siroky je, nie je to vsak ziadna katastrofa. Navyse odriet disky o obrubnik uz chce dost fistrona, pretoze minimalne Primacy4 su dost sirsie ako origo disky. Podobne mi prijdu aj Nokiany WD3 a disky Dezent
no a ako vidis, diskutujem tu s tebou len ja. Je to tak nejak moja necnost ako byvaly moderator a vlakno tym drzime vyssie, na ociach. Inak by z toho bol taky ten jednoprispevkovy vykrik do tmy cloveka, ktory si nechce priznat ze citat manual je niekedy lepsie ako vypisovat otazky
vratme sa ale k tym zpatnym zrkadlam. Nerad totiz v internetovych prestrelkach menim rec, ked tak zjavna vec nebola vyriesena. Mozno si sa pri internetovej resersi docital, ze jazdim aj 205cm sirokou a 600cm dlhou obytkou. A tak ako plati, ze pre obytku potrebujem nejake konkretnejsie miesto, podobne potrebujem aj pre Tucsona. Tak kam sa strcim so Stonicom, tak to nemusi stacit pre Tucsona. A miesto ktore staci Tucsonovi, nestaci dodavke. Mam vsak dozadu vodiace ciary. (Stonic/Tucson) Mam tam fakt velke zrkadla. A senzory na bokoch. Ak nie si ani s tymto schopny zaparkovat, zaplat si kurz v autoskole alebo nech za teba parkuje manzelka. To ci ma odrie popelar neopvlyvnim. V absolutnej vacsine vsak minimalne v Brne plati, ze pri pozdlznom parkovani skor prechadzajuce auto odrie Fabiu tocvolanta vpredu a fiestu vzadu, pretoze obaja parkuju 50cm od obrubnika. On ten Tucson siroky je, nie je to vsak ziadna katastrofa. Navyse odriet disky o obrubnik uz chce dost fistrona, pretoze minimalne Primacy4 su dost sirsie ako origo disky. Podobne mi prijdu aj Nokiany WD3 a disky Dezent
no a ako vidis, diskutujem tu s tebou len ja. Je to tak nejak moja necnost ako byvaly moderator a vlakno tym drzime vyssie, na ociach. Inak by z toho bol taky ten jednoprispevkovy vykrik do tmy cloveka, ktory si nechce priznat ze citat manual je niekedy lepsie ako vypisovat otazky
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Zpětná kamera
Tak jo, už jen heslovitě
- zbytečné invektivy (už od prvního příspěvku) zaplať si kurz, ať parkuje manželka, nenamontovali ti zrcátka?, nevíš k čemu jsou, člověk který si nechce přiznat... ta tvoje arogance mluví za všechno;
- manuál jsem četl podrobně, i v autě jsem zkoušel různé možnosti. Ale já zastávám názor, že právě fóra jsou k tomu, aby na nich člověk hledal odpovědi, když si není jistý, jestli všechno dobře pochopil a ne k oslavám toho jak je kdo chytrý, inteligentní, neomylný a kde všude byl (dokonce i ve Vídní fíha!) s čím vším jezdí a jak je v tom šikovný.
Blahopřeju, zcela jistě budeš mít poslední slovo...
- zbytečné invektivy (už od prvního příspěvku) zaplať si kurz, ať parkuje manželka, nenamontovali ti zrcátka?, nevíš k čemu jsou, člověk který si nechce přiznat... ta tvoje arogance mluví za všechno;
- manuál jsem četl podrobně, i v autě jsem zkoušel různé možnosti. Ale já zastávám názor, že právě fóra jsou k tomu, aby na nich člověk hledal odpovědi, když si není jistý, jestli všechno dobře pochopil a ne k oslavám toho jak je kdo chytrý, inteligentní, neomylný a kde všude byl (dokonce i ve Vídní fíha!) s čím vším jezdí a jak je v tom šikovný.
Blahopřeju, zcela jistě budeš mít poslední slovo...
Tucson 1,6 T-GDI DCT 4x4 132 kW Freedom Plus DCT Dark KNight Pearl