Problém po výměně turba
Moderátor: Moderátoři
Problém po výměně turba
Dobrý den,
mám problém se svým H1 rv2009 motor D4CB 125kW.
Podělalo se turbo a po výměně turba (+1 vstřik), vypuštění intercooleru, vyčištění všeho možného od oleje. Jelo auto cca 70km a pak začal tlakovat olej a měrkou na olej vylítal ven. V servise zjistili ucpaný EGR, po výměně to zase chvíli fungovalo, ale pak to samé.
Nesetkal jste se s tím někdo?
Můj servisák nemá zkušenosti s Hyundai a už neví. Místní autorizovaný servis nestojí za nic (předchozí zkušenost)
Děkuji
mám problém se svým H1 rv2009 motor D4CB 125kW.
Podělalo se turbo a po výměně turba (+1 vstřik), vypuštění intercooleru, vyčištění všeho možného od oleje. Jelo auto cca 70km a pak začal tlakovat olej a měrkou na olej vylítal ven. V servise zjistili ucpaný EGR, po výměně to zase chvíli fungovalo, ale pak to samé.
Nesetkal jste se s tím někdo?
Můj servisák nemá zkušenosti s Hyundai a už neví. Místní autorizovaný servis nestojí za nic (předchozí zkušenost)
Děkuji
- Reklama
Re: Problém po výměně turba
To nieje problém Hyundai, ale mechanika. Sorry.
Re: Problém po výměně turba
to je jistě taky možnost, ale já spíš měl dotaz na komunitu, jestli někoho třeba něco nenapadne, případně se s tím někdo nesetkal.
Re: Problém po výměně turba
Podložky pod vstrekmi?
Re: Problém po výměně turba
a to by tlakovalo olej? Nebo jen čudilo?
Re: Problém po výměně turba
tak podložky to nejsou
Re: Problém po výměně turba
Chladič oleja?
Re: Problém po výměně turba
Ten pod turbom? Tie podložky pod vstrekmi ako vypadali? Nebolo treba frezovat uloženie?
Re: Problém po výměně turba
podložky jsou 2 nové (měnily se vstřiky) a 2 těsní, ale jak jsem psal nerozumim tomu, jen předávám informaci
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Problém po výměně turba
Asi blbá otázka, ale když servisák měnil 2 podložky, proč nevyměnil rovnou všechny 4? Ono to totiž nejsou jen podložky, ale i těsnění a o-kroužky.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Problém po výměně turba
Ved hovorim, treba vymeniť mechanika. Inac predpísane je kontrola každých 60t. Pozriet, pripadne vymenit podložky pod vstreky. Ich prepalením vniká tlak do priestoru nad olejovou vaňou a to sposobuje to tlaková nie. Ked sa nájde jedna zla, treba vymeniť a hlavne skontrolovat všetky. Ja rozumiem, ze mechanikom sa do toho nechce(hlavne k tej štvrtej je skoro nemožné sa dostat- musi sa vsetko odstrániť, stieračov mechanizmus preč a nedajbože, ak je zarastena, to vtedy niekedy musi aj motor von, aby sa tam dostal vhodný vytahovak. Mne ked praskol jeden vstrekovac(prvy) tak som potom vymenil aj zostávajúce za nove. A p...l som ako vrana, ked som sa pokúšal dostat von ten štvrtý (nastastie isiel ľahko) takze kecy, ze mechanik nerobí hyundaie su len výhovorka.