Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8159
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od Mexican »

ja si do autorizaku (Aj Hyundai aj Kia) vozim svoj olej. Kedze autorizak bude chvalit ten svoj, ten ktory niekde nakupi. :-)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Reklama
 

Uživatelský avatar
Bary
*
Příspěvky: 51
Registrován: 05 zář 2014, 17:24
Bydliště: Praha 10

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od Bary »

Chlapi mam tento motor a trapi me studene starty, strileni do vyfuku, chyby P0300 a P0303.V autorizaku doporucili vymenu svicek a civek, civky vymeneny dela to porad 😠 Motor ma 166tis. Jakmile se motor zahreje (po 3min), jede normalne 😔 Cim to muze byt kdyz to nebude svickama?Setkal kste se nekdo s timto?Diky :roll:
člen Hyundaiclub ČR
Hyundai Coupé RD 1,6 16V - r.v.1998

Coupé není nemoc...Coupé je diagnóza!
dibarbora
*****
Příspěvky: 2247
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od dibarbora »

Nemáš tento motor.... zostal len názov, motor je oproti i30 2gen/Tucson 3gen úplne iný. Tam som Ti napísal v jednom riadku čo treba skontrolovať, keď neveriš autorizáku, tak si treba skočiť k nezávislému špecialistovi....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
Bary
*
Příspěvky: 51
Registrován: 05 zář 2014, 17:24
Bydliště: Praha 10

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od Bary »

Diky myslel jsem si ze ten motor je stejny :) Zkusim svicky, a kdyztak dam do servisu jinam.Jsem si myslel ze autorizak si s tim bude vedet rady 🙂
člen Hyundaiclub ČR
Hyundai Coupé RD 1,6 16V - r.v.1998

Coupé není nemoc...Coupé je diagnóza!
martasak
**
Příspěvky: 101
Registrován: 15 dub 2019, 09:42

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od martasak »

Sanchez píše: 05 dub 2021, 19:15 Pre neznalych a zvlast pre Mr. Hyundai:

Nejde o chripecku. Jedine, ze by si dokazal odborne opak.
Co sa tyka "cinska": oficialne sa ukazali prve pripady v Cine, to je tak vsetko.

Prosim, aby si nesiril dezinformacie a spraval sa na urovni.
Diky

Sorry za offtopic.
To je legrační, podívat se po čase na ty mravokárce, na ty honiče dezinformací, na ty správné liberální demokraty s pouze jedinou pravdou, kterou ví jen oni.
Co tu naprosto chybí, je omluva od těchto lidí, kteří hejtili, osočovali, někteří i bonzovali, a podporovali nesmyslnou politiku, včetně nucené vakcinace mladých ročníků a dokonce vakcinace dětí a opatření který vesměs shodil , bohužel zpětně, NSS.
Sorry za offtopic.
I30 kombi 2020 Style
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1227645.html
zopper
**
Příspěvky: 236
Registrován: 15 úno 2022, 13:49

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od zopper »

Kdyz jsi otevrel tuhle plechovku cervu… Omluva za co? Ze se podarilo diky vakcinam rychle vybudovat dostatecnou imunitu v populaci, aby nezkolabovaly nemocnice kvuli zavaznym pripadum? Ja to vidim porad stejne, jako tehdy, a cekal bych naopak omluvu od odmitacu.
Sorry za offtopic a prosim admina o smazani vsech techto offtopic postu.
i30 2021 1.5 T-GDI MHEV Style, DCT
imperator
Příspěvky: 6
Registrován: 12 úno 2023, 20:46

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od imperator »

Zdravím mám tento motor, model NX4, manuál - najazdené cca 4000km a pri preradení z 2 na 3, pri otáčkach cca 2- 2,5tis - pokial ich držím, tak to urobí taký "kopanec" spotreba vystrelí asi dvojnásobne na sekundu a vráti sa to naspäť - ono to asi urobí aj pri nižších otáčkach tam to také nie je cititeľné a potom aj pri vyšších a tam sa to zas stratí. Všímam si to hlavne pri studenom motore, a len pri prvých preradeniach... Je to nejaká známa vec ? Vďaka za odpovede.
m4r3k_sk
Příspěvky: 2
Registrován: 19 led 2024, 12:11

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od m4r3k_sk »

Mam novy Tucson 1.6 TGDI 110KW AT a vsimol som si zvlastnu vec (najazdenych cca 5000)
obcas sa mi stane ze motor ma ovela vyssiu spotrebu, nechapem preco...
odsledovane to mam na uplne identickej trase (v noci) takze tam nie su ziadne rozdiely... (premavka, semafory atd.)
tankujem ten isty benzin tu istu znacku nic som nezmenil.. a deje sa to aj v ramci jedneho tankovania
cize niekedy tu istu trasu dam za 6l/100 a niekedy za 8l/100 co je velky rozdiel, citim to aj na jazde ze auto je take "lenivejsie"...
nemenim samozrejme ani jazdny rezim, nastavenia su identicke...

vie mi niekto povedat v com by toto mohlo byt? alebo deje sa toto u niekoho este?
dibarbora
*****
Příspěvky: 2247
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od dibarbora »

Vysvetlenie je veľmi jednoduché... práve vtedy prebieha zo strany RJ motora vynútená regenerácia GPF. Úplne stačí, (zvlášť v zime) jazdiť pár dní "ráno 1km tam a potom zase 1km nazad"... keď v sobotu potom auto vytiahneš na diaľnicu.. prípadne rovinatú okresku kde nie je moc príležitosť brzdiť motorom tak máš vymaľované. Najprv sa motor trápi so zaneseným GPF.. to je jeden príspevok k vyššej spotrebe a po nejakom čase to zaklincuje RJ motora požiadavkou na regeneráciu. Keďže rovnomerná jazda pre regeneráciu GPF veľmi prospešná nie je, tak trvá dlhšie a samozrejme citeľne zvyšuje spotrebu. Nakoniec zanesený GPF + prípadná regenerácia majú citeľný vplyv aj na prejav a kultúru chodu motora ako takého...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Tuscon6
Příspěvky: 6
Registrován: 23 črc 2024, 12:55

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od Tuscon6 »

Dobrý den, prosím mám stejnou motorizaci. Od začátku slyším při brzděním motorem ( rychlost cca 50 km/h ) piskani ( nizkofrekvencni ) pri vyslapnuty spojce to utichne.V autorizovaném servisu mi bylo řečeno, že je to dobijenim...jenže já mám obyčejný benzin..prosím má někdo totéž?
Děkuji
Uživatelský avatar
Bagrid
*
Příspěvky: 44
Registrován: 17 pro 2019, 21:45

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od Bagrid »

A to nemáš v autě 12V baterii?

Auto je vybavené inteligentním dobíjením, takže alternátor dobijí baterii jen při brždění motorem nebo když napětí klesne pod určitou hranici ... nebo při větším odběru.
Hyundai Tucson IceBreaker 1.6 T-GDI 4×4 2019
Ex: Dacia Duster 1.6 SCe 2018
Ex: Fiat Doblo 1.9 JTD 2002
Uživatelský avatar
kremilek10
**
Příspěvky: 105
Registrován: 01 dub 2021, 20:09

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od kremilek10 »

to nemeni nic na tom, ze by mu to piskat nemelo.
Ja predpokladam, ze mame stejnou motorizaci a nic takove po 20ti tisicich nezaznamenavam.
Tucson 1.6 T-GDi 110 kW Start manuál, barva Dark Teal Metallic, 7/2021
Kia Cee'd SW 1.4 CVVT Anniversary Plus, barva Blue Space, 4/2015
dibarbora
*****
Příspěvky: 2247
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od dibarbora »

Tuscon6 píše: 13 srp 2024, 12:46 Dobrý den, prosím mám stejnou motorizaci. Od začátku slyším při brzděním motorem ( rychlost cca 50 km/h ) piskani ( nizkofrekvencni ) pri vyslapnuty spojce to utichne.V autorizovaném servisu mi bylo řečeno, že je to dobijenim...jenže já mám obyčejný benzin..prosím má někdo totéž?
Děkuji
Sledujem to tak isto.. od novoty. Pripisoval som to skôr blow off ventilu.. ale súvislosť s alternátorom dáva lepšiu logiku..
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Tuscon6
Příspěvky: 6
Registrován: 23 črc 2024, 12:55

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od Tuscon6 »

Děkuji za odpověď. Takže to máte také? Nechtěl jsem jim věřit,pac mi to docela vadí, jet vesnici a pískat.
Jsem jak elektro auto
Tuscon6
Příspěvky: 6
Registrován: 23 črc 2024, 12:55

Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)

Příspěvek od Tuscon6 »

První poznatky ze servisu mého pískání jsou: pravděpodobně ložisko v převodovce... To chceš u nového auta.
Odpovědět

Zpět na „Tucson III - Motor a převodovka“