Nova generacia/facelift i30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Nova generacia/facelift i30
Ubrali všade:
1,5dpi - 70kW
1,0t-gdi - 73,5kW
1,5t-gdi - 103 kW
Svetla Led štandard, prístrojový panel ako základ 4,2”, za príplatok digitálny 10,25”
Samozrejme na fotkách čo zverejnili všade top výbava ako ináč
1,5dpi - 70kW
1,0t-gdi - 73,5kW
1,5t-gdi - 103 kW
Svetla Led štandard, prístrojový panel ako základ 4,2”, za príplatok digitálny 10,25”
Samozrejme na fotkách čo zverejnili všade top výbava ako ináč
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8133
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nova generacia/facelift i30
74kW u 1.0 Tgdi ide viac nez dobre. Ano, mozno u plne nalozeneho kombiku v v alpskych pasoch bude vykon chybat, ale pre beznu premavku je to fakt cajk
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Nova generacia/facelift i30
Neskúšal dom,ale verím.Skôr mám obavu 1,5dpi.Elantra mala z 1,6ky 92kw.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Nova generacia/facelift i30
par fotek je i na
https://www.novinky.cz/clanek/auto-hyun ... u-40465421
neuveritelne se stalo skutecnosti a fakt sahli na vykon a jinak najdi 10 rozdilu,
mimo jiz zminene:
jina mrizka chladice
LED exterier vpredu/vzadu
zadni difusor nebo jak to nazvat
4.2" barevny displej na kaplicce
taky:
ISLA omezovac rychlosti
LED interier
jine calouneni
nejaci dalsi asistenti
leskly stredovy panel
3x USB-C vpredu a vzadu
sitovane kapsy za prednima sedackama
matny plast misto leskleho okolo mlhovek
vnejsi cerna zrcatka?
tak jako fajn .. ted jeste ceny, protoze zakladni vybava trosku nabobtnala :O
https://www.novinky.cz/clanek/auto-hyun ... u-40465421
neuveritelne se stalo skutecnosti a fakt sahli na vykon a jinak najdi 10 rozdilu,
mimo jiz zminene:
jina mrizka chladice
LED exterier vpredu/vzadu
zadni difusor nebo jak to nazvat
4.2" barevny displej na kaplicce
taky:
ISLA omezovac rychlosti
LED interier
jine calouneni
nejaci dalsi asistenti
leskly stredovy panel
3x USB-C vpredu a vzadu
sitovane kapsy za prednima sedackama
matny plast misto leskleho okolo mlhovek
vnejsi cerna zrcatka?
tak jako fajn .. ted jeste ceny, protoze zakladni vybava trosku nabobtnala :O
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
-
- *
- Příspěvky: 40
- Registrován: 21 říj 2022, 11:54
Re: Nova generacia/facelift i30
To asi jo. Bojím se těch 70 kW u DPI. Přeci jen nemá turbo, tam nafoukaný krouťák při předjíždění nepomůže.
Non desistas, non exieris.
Si vis pacem, para bellum.
Od 09/2022 i30 kombi 1.5 DPI Family Comfort
Si vis pacem, para bellum.
Od 09/2022 i30 kombi 1.5 DPI Family Comfort
Re: Nova generacia/facelift i30
Zrovna ten klavírny lak na stredovej konzole je progres ako hrom
Čiže ten prístrojový panel vlastne len prebrali z Ceed-ky, tam maju farebnú 4,2” už od faceliftu 2020
A k cene, síce ešte nevieme ale určite to lacné nebude a skvelý spôsob ako predať aj to čo zákazník nechce, proste to dáme do základnej výbavy a zvýšime cenu
Čiže ten prístrojový panel vlastne len prebrali z Ceed-ky, tam maju farebnú 4,2” už od faceliftu 2020
A k cene, síce ešte nevieme ale určite to lacné nebude a skvelý spôsob ako predať aj to čo zákazník nechce, proste to dáme do základnej výbavy a zvýšime cenu
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
Re: Nova generacia/facelift i30
Chtěl bych vidět grafy průběhu, protože jestli to bude jen ořezaný nahoře, tak by to nemusela bejt taková tragédie.Brambo von Gratz píše: ↑25 bře 2024, 16:40To asi jo. Bojím se těch 70 kW u DPI. Přeci jen nemá turbo, tam nafoukaný krouťák při předjíždění nepomůže.
Re: Nova generacia/facelift i30
Graf vykonu bych chtel videt taky, ale zajimavy budou i grafy prodeju DPI .. marketigove je to uplny fail. Zakladni vybava a cena vzroste a vykon to ma papirove zoufaly, troufnu si rict skoro nejzoufalejsi na trhu v takove tride resp u cilovych zakazniku. Jakoze v nejake i20 do mesta deda vykon neresi, ale tady se bavime o rodinnem aute za pul mice, kde se pocita i s jizdou za mesto bych chtel videt i co snesl papir na hmotnosti privesu :X
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
-
- *
- Příspěvky: 40
- Registrován: 21 říj 2022, 11:54
Re: Nova generacia/facelift i30
Jsem zvědavý na nějakou recenzi. Třeba Martin Vaculík by se mohl zase vyřádit. Možná to reálně bude výkonnostně podobné té 1.4. Uvidíme...
Non desistas, non exieris.
Si vis pacem, para bellum.
Od 09/2022 i30 kombi 1.5 DPI Family Comfort
Si vis pacem, para bellum.
Od 09/2022 i30 kombi 1.5 DPI Family Comfort
Re: Nova generacia/facelift i30
Jo, to by bylo fajn. Doufám, že u kombíku překopali ten výfuk a už to na dálnici ve 130km/h tolik netrhá uši. Jestli jo, tak bych se asi i smířil s 96 koníky místo 110.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Nova generacia/facelift i30
Tohle bylo avizováno dlooooooouho dopředu.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Nova generacia/facelift i30
Me zaujalo, ze uz bude mit tenhle facelift OTA aktualizace navigace, coz je male plus za me a je skoda, ze to uz neumi ted Jinak to oriznuti vykonu motoru je strasne. Mam DPI a neumim si predstavit, ze bych u nej prisel jeste o 10kW
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Re: Nova generacia/facelift i30
osobne ma trochu mrzelo, že sa digitálny prístrojový štít nedostal do prvého FL, možno aj ten asistent 1.5 by ma lákal, veľa jazdím na diaľnici a ACC používam dosť často. Čo ma ale na 2. FL odradilo úplne je ISLA a -20kW. Klavírový plast na stredovej konzole je tiež nič moc..... Aspoň možeme byť radi, že si 1. FL bude dobre držať cenu...
Som ale zvedavý, či 2. FL dostal LED smerovky, ale to by sme asi chceli veľa....
Som ale zvedavý, či 2. FL dostal LED smerovky, ale to by sme asi chceli veľa....
i30 fastback 2022, Style, 1.5 MHEV 7DCT, Atlas White
Re: Nova generacia/facelift i30
Co k tomu dodat? At uz jdou dopr...! Tim nemyslim ale vite koho...
Omezovac rychlosti, cerna skrinka, SOS volani a dalsi nechtene veci to prodrazuji. A jako bonus kvuli ekobuzeraci snizeny vykon, ktery u 1.5 DPi je uz tak na hrane.
Pripomina mi to konec forda. Ten se s Mondeem a Focusem posunul na predni pricky v prodejich. Sam jsem mel Focuse mk.Í po faceliftu. Motor Zetec 1.6/74Kw srovnatelny s 1,5 DPi. Akorat pred 20 lety... Focus mel na svou dobu a tridu perfektni podvozek, zajimavy design a tenhle slusny motor. Dalsi generace prejmenovala motor na Duratec, ale vykony zustaly stejne. Design se lehce olizl a auto uz prodavalo mene. No a pak prisel konec, nespolehlive motory Ecoboost, prezdivane Ekobuřt, kdy ford uz tehdy nezvladl ekonormy a sel cestou omezovani a downsizingu vykonu. Zakladni motor byl trivalec 1,0l. Pritom ford hodne podrazil. Takze konec.
Tak jsem zvedav, co
Omezovac rychlosti, cerna skrinka, SOS volani a dalsi nechtene veci to prodrazuji. A jako bonus kvuli ekobuzeraci snizeny vykon, ktery u 1.5 DPi je uz tak na hrane.
Pripomina mi to konec forda. Ten se s Mondeem a Focusem posunul na predni pricky v prodejich. Sam jsem mel Focuse mk.Í po faceliftu. Motor Zetec 1.6/74Kw srovnatelny s 1,5 DPi. Akorat pred 20 lety... Focus mel na svou dobu a tridu perfektni podvozek, zajimavy design a tenhle slusny motor. Dalsi generace prejmenovala motor na Duratec, ale vykony zustaly stejne. Design se lehce olizl a auto uz prodavalo mene. No a pak prisel konec, nespolehlive motory Ecoboost, prezdivane Ekobuřt, kdy ford uz tehdy nezvladl ekonormy a sel cestou omezovani a downsizingu vykonu. Zakladni motor byl trivalec 1,0l. Pritom ford hodne podrazil. Takze konec.
Tak jsem zvedav, co
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Nova generacia/facelift i30
tiež som zvedavý na cenu, keď som kupoval auto v čr, cena bola 589k, za style + DCT.... o týždeň na to bol už za 600+, keď ich pozerám teraz, s tymi cenami by som už do nešiel znovu.... + o tých 20 koní menej, to človek pocítiOdjinud píše: ↑26 bře 2024, 11:00 Co k tomu dodat? At uz jdou dopr...! Tim nemyslim ale vite koho...
Omezovac rychlosti, cerna skrinka, SOS volani a dalsi nechtene veci to prodrazuji. A jako bonus kvuli ekobuzeraci snizeny vykon, ktery u 1.5 DPi je uz tak na hrane.
Pripomina mi to konec forda. Ten se s Mondeem a Focusem posunul na predni pricky v prodejich. Sam jsem mel Focuse mk.Í po faceliftu. Motor Zetec 1.6/74Kw srovnatelny s 1,5 DPi. Akorat pred 20 lety... Focus mel na svou dobu a tridu perfektni podvozek, zajimavy design a tenhle slusny motor. Dalsi generace prejmenovala motor na Duratec, ale vykony zustaly stejne. Design se lehce olizl a auto uz prodavalo mene. No a pak prisel konec, nespolehlive motory Ecoboost, prezdivane Ekobuřt, kdy ford uz tehdy nezvladl ekonormy a sel cestou omezovani a downsizingu vykonu. Zakladni motor byl trivalec 1,0l. Pritom ford hodne podrazil. Takze konec.
Tak jsem zvedav, co
i30 fastback 2022, Style, 1.5 MHEV 7DCT, Atlas White