Siel som do servisu reklamovat, ze nadobka uplne zhnedla a nedokazem ani barerkou presvietit a skontrolovat hladinu ci jej je dost a ci netreba doliat.
Technik mi hned vravi, ze to sa nebude dat, pokial nie je prasknuta alebo niejako inak pokazena. No a samozrejme nevedel ani on s 2ma baterkami skontrolovat hladinu.
Pytam sa , ze preco to zhnedlo, ked nove auto ma pekne bielu nadobu, a ze to je sposobene EKOplastom, ktory postupne takto zhnedne.
Hovorim si OK, tak snad nadobka bude stat cca do 50e a , ze nech mi to pozru v nahradnych dieloch ... Technik pozera ,,,hlada a vravi mi... no pane , nebudete verit, ale nova stoji 384e
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Tak sa pytam, ze predsa musi byt sposob ako to servisaci meraju, ked dolievaju pri kontrole, a vravi, ze niektori svietia ked je auto v garazi v sere cez to nalievacie hrdlo...ale musi byt auto nie vonku na svetle ...vtedy to vidiet. Tak som to doma skusil a naozaj, az vtedy som to dokazal vidiet.
...no a samozrejme mal som hladinu pod MIN znackou, tak som dolial destilovanu vodu. Inac v mojej motorizacii je kvapalina zelena. Doma som mal len ruzovu G12 a modru G11. Ta zelena ani neviem aky typ je...