Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby
Dobrí večer chcel bi som sa spitat či mal niekto takíto problem pri zaradení štvorky je počuť zubi všetky ostatné prevodové stupne funguju dobre iba ta štvorka nevjete mi poradiť čo bi to mohlo bit mam hundai i30 1.6 81kw 2014 najazdené 94000
- Reklama
Re: Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby
Mám stejný problém. Jsou to synchrony. Po zimě budu dávat převodovku dolů a na opravu. Odhadovaná cena v nejhorším případě (výměna komplet synchronu je 15-17000 když si převodovku dovezu sám. Při přistavení auta kolom 20 až 22 000. Na autě mám 220 000km.
Re: Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby
Přesně tak, je to synchron 4 rychlostního stupně.
Pomůže řadit tu rychlost pomalu, tzn., řadim z trojky, na neutrálu se na vteřinu až dvě zastavím a dořadím čtyřku.
Ale s opravou bych moc neotálel, ten synchronní kroužek se může rozpadnout a jak se to stane, tak dojde k totální destrukci převodovky.
Stalo se mi to na IX35, auto jsem dal do autorizovaného servisu a cena i s kompletní výměnou spojky byla 17000.
Pomůže řadit tu rychlost pomalu, tzn., řadim z trojky, na neutrálu se na vteřinu až dvě zastavím a dořadím čtyřku.
Ale s opravou bych moc neotálel, ten synchronní kroužek se může rozpadnout a jak se to stane, tak dojde k totální destrukci převodovky.
Stalo se mi to na IX35, auto jsem dal do autorizovaného servisu a cena i s kompletní výměnou spojky byla 17000.
Re: Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby
Mně tam jde zase čtyřka špatně, když mám hodně vytočenou trojku. Ne že by šla přes zuby, ale prostě se jí tam nechce. Musím to udělat pomaleji. V nižších otáčkách bez problémů. 1.6 gdi. 110000km.
Re: Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby
Dobrý den všem.
Zkusím oživit toto téma a budu rád za odpovědi.
V neděli jsem se vrátil z výletu. Ujeto asi 200km. Auto jelo krásně, nic mi nepřišlo špatné. V pondělí ráno sednu do auta a když chci zařadit čtyřku, tak to jde přes zuby. Je to stejné z trojky na čtyřku, tak i z pětky na čtyřku. Zkoušel jsem dvakrát sešlápnout spojku a i použít mezi plyn, ale je to stále stejné. Když stojím na místě a mám nastartováno, tak jde čtyřka zařadit normálně, ale jakmile trochu šlápnu na plyn a zvýším otáčky, tak to jde přes zuby. Není to nic tragického, ale dá se to slyšet a hlavně je to cítit. Nechce se mi věřit, že by to byl synchron. Auto má najeto poctivých 75t. Je to ix35 1.7crdi 85kw, r.v. 2013.
U focuse mám najeto 400t a převodovka šlape jak má a u oktávky 250t a také vše ok. O víkendu zkusím vyměnit převodový olej, doufám, že to pomůže, ale moc tomu nevěřím.
Strÿc mi říkal, že se mám ještě podívat kolik mám hydrauliky ve spojce. Že se mu prý zdá, že zabírá moc u podlahy. Nádobku jsem při letmém mrknutí pod kapotu neviděl.
Zkusím oživit toto téma a budu rád za odpovědi.
V neděli jsem se vrátil z výletu. Ujeto asi 200km. Auto jelo krásně, nic mi nepřišlo špatné. V pondělí ráno sednu do auta a když chci zařadit čtyřku, tak to jde přes zuby. Je to stejné z trojky na čtyřku, tak i z pětky na čtyřku. Zkoušel jsem dvakrát sešlápnout spojku a i použít mezi plyn, ale je to stále stejné. Když stojím na místě a mám nastartováno, tak jde čtyřka zařadit normálně, ale jakmile trochu šlápnu na plyn a zvýším otáčky, tak to jde přes zuby. Není to nic tragického, ale dá se to slyšet a hlavně je to cítit. Nechce se mi věřit, že by to byl synchron. Auto má najeto poctivých 75t. Je to ix35 1.7crdi 85kw, r.v. 2013.
U focuse mám najeto 400t a převodovka šlape jak má a u oktávky 250t a také vše ok. O víkendu zkusím vyměnit převodový olej, doufám, že to pomůže, ale moc tomu nevěřím.
Strÿc mi říkal, že se mám ještě podívat kolik mám hydrauliky ve spojce. Že se mu prý zdá, že zabírá moc u podlahy. Nádobku jsem při letmém mrknutí pod kapotu neviděl.
Re: Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby
Je to synchron 100%. Presne takto prejavujucu sa zavadu mal otec na Sportage rocnik 2015. Neviem sice pri kolko km ale povod je jasny. Ako pisali vyssie vymenit cim skor. My sme to do opravy riesili tak ze sme sa snazili 4 preskakovat.
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Re: Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby
Díky za info. I když nepotěšilo.
Také jezdím teď 3,5 a 5,3 a jde to. Člověk by neřekl, že to nevydrží ani 100t km. Asi si už další kundaj nekoupím.
Teď jsem volal s autorizovaným servisem a prý to běžně opravují, ale cena 20+
Také jezdím teď 3,5 a 5,3 a jde to. Člověk by neřekl, že to nevydrží ani 100t km. Asi si už další kundaj nekoupím.
Teď jsem volal s autorizovaným servisem a prý to běžně opravují, ale cena 20+
Re: Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby
Chlapi ved niekto gramaticky opravte ten nazov temy
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Keď zaradím rýchlostný stupeň 4, ide to cez zuby
Ale vydrží - výměna synchronů a spojky proběhla při 217 500 km
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby
Provizorně pomůže naučit se řadit s vyšlápnutím spojky a meziplynem v neutrálu. Když jsem dělal řidičák na průmce tak nás tak nutili řadit i na IFĚ, která měla synchrony.
Re: Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby
S IFOU se jezdilo dobře. Jen na sněhu šel zadek hned do smyku tak jsme v zimě jezdili s naloženým štěrkem. V3S jsme ve škole měli, ale já jezdil "jen" s IFOU a S5T. U S5T nebyly synchrony, pokud si pamatuji.
Re: Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby
Chlapi díky za rady. S mezi plynem je to furt stejný. Asi to neumím, v auto škole nás to neučili . Dnes jsem vyměnil olej. Byla tam černá břečka a na víc ho tam bylo míň než udává manuál. Projel jsem tu břečku magnetem, ale nic tam nebylo, takže protikus synchronu asi v háji nebude. Každopádně po výměně oleje se nic nezměnilo.
Ten synchron si na konec vyměním sám, jen musím koupit správné díly. Synchron, ložiska...a nevím co ještě. Spojka bude snad ok. Kdyby mi někdo dokázal poradit dle vin. co koupit, tak by to bylo fajn. Převodovku jsem už od strojil a už ji jen vytáhnu ven.
Ten synchron si na konec vyměním sám, jen musím koupit správné díly. Synchron, ložiska...a nevím co ještě. Spojka bude snad ok. Kdyby mi někdo dokázal poradit dle vin. co koupit, tak by to bylo fajn. Převodovku jsem už od strojil a už ji jen vytáhnu ven.
Re: Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby
Synchron atd., pouze autorizák, nebo LKQ, pouze originální díl.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Ket zaradim richlostni stupeň 4 tak to ide ces zuby
Pánové, není tu nějaký odborník který by mi mohl poradit jaký je rozdíl v převodovce WDJ6K a WCJ6K? Obě jsou z ix35 a pasují i do sportage. A když jsem je zkoumal přišly mi stejné. Já mám tu první. Jo a pak jsou ještě WCJ6 A, B....atd a na pohled také stejné.