Ahoj, nabízí se mi možnost odkoupit předmětné vozidlo, které bylo odstaveno na parkovišti a ponecháno napospas klimatickým změnám po dlouhá 4 léta. Jedná se o ročník 8/2016, odstavené od roku 2020 (leasing na PO, která již skončila). Původně bílé vozidlo, nyní zašedlé, místy měchově zelené, podběhy již zarostlé mechem (na plastu) a taky samozřejmě všechny gumové těsnění (okna, kapoty). Shnilé to ještě není, zatím...po vyleštění by vypadalo opět k světu. Jak to vypadá pod kapotou není zatím známo. Otázka na Vás: Jít do oživení, případně za kolik odkoupit? Co vše lze očekávat na výměnu krom celého motoru? Jakou lze očekávat investici do auta? Kašlat na to?
Díky za případné reakce.
Zajíc v pytli - Vzít či nevzít Hyundai i40 104 kw C5D51 D71BZ1
Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři
- Reklama
Re: Zajíc v pytli - Vzít či nevzít Hyundai i40 104 kw C5D51 D71BZ1
Tak, zavisi kolik to ma najeto, v jakym je to jinak stavu a co za to chcou... Jestli to nema zrovna 300tis, neni to jinak znicene a daji ho treba za 20tis, mohlo by to davat smysl... Bude to chtit ze startu vymenit vsechny naplne, baterku a pak se proste uvidi...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8132
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zajíc v pytli - Vzít či nevzít Hyundai i40 104 kw C5D51 D71BZ1
myslim, ze aj zadarmo to bude drahe
Ja by som vobec nebral ohlad na cenu. Auto, ktore 4 roky stoji je v podstate nepouzitelne na nic.
Aut je teraz celkom velke mnozstvo a je z coho vyberat
Ja by som vobec nebral ohlad na cenu. Auto, ktore 4 roky stoji je v podstate nepouzitelne na nic.
Aut je teraz celkom velke mnozstvo a je z coho vyberat
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Zajíc v pytli - Vzít či nevzít Hyundai i40 104 kw C5D51 D71BZ1
pokud nestoji na travniku, ale na plose kde se nedrzi voda (pises parkoviste) tak bych to hned nezavrhoval, ale pocitej kolik te to prijde navic jen za privedeni auta do stavu vozu z bazaru
exterier vidis - zeleneho nadechu se zbavis, tak spis zalezi jestli tam je ci neni koroze .. kdyz ti to bude delat profi firma tak pocitej min 10k
urcite napocitej min dalsich 20-30k jen za komplet brzdy, pneu, aku..
dalsich min 10k nejake osetreni podvozku
prevodovka automat? taky min zakladni servis s olejem
otazka je stav motoru, nadrze, zda tam neradily zviratka a co vse sezraly
tak ci tak te jako u kazdeho auta kde neznas puvod cekaji komplet rozvody s pumpou, vsechny filtry, olej
mno tak kdyz to sectes tak nemusi byt problem vysypat 100tis a porad to bude s otaznikem "co jeste", takze jestli vzit tak jen opravdu velice levne a ze to bude jinak po vsech strankach vypadat dobre, kdyby byl interier jeste "horsi" ... jakoze otevres dvere a ucitis plisen tak ani zadarmo
exterier vidis - zeleneho nadechu se zbavis, tak spis zalezi jestli tam je ci neni koroze .. kdyz ti to bude delat profi firma tak pocitej min 10k
urcite napocitej min dalsich 20-30k jen za komplet brzdy, pneu, aku..
dalsich min 10k nejake osetreni podvozku
prevodovka automat? taky min zakladni servis s olejem
otazka je stav motoru, nadrze, zda tam neradily zviratka a co vse sezraly
tak ci tak te jako u kazdeho auta kde neznas puvod cekaji komplet rozvody s pumpou, vsechny filtry, olej
mno tak kdyz to sectes tak nemusi byt problem vysypat 100tis a porad to bude s otaznikem "co jeste", takze jestli vzit tak jen opravdu velice levne a ze to bude jinak po vsech strankach vypadat dobre, kdyby byl interier jeste "horsi" ... jakoze otevres dvere a ucitis plisen tak ani zadarmo
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: Zajíc v pytli - Vzít či nevzít Hyundai i40 104 kw C5D51 D71BZ1
Otázkou je, co udělala řepka za ty roky v naftě. S původní naftou bych to nezkoušel startovat. Cena za to auto by musela být tak okolo 100t, aby zbylo na opravy a bylo to zajímavé.
Re: Zajíc v pytli - Vzít či nevzít Hyundai i40 104 kw C5D51 D71BZ1
Díky za odpovědi, které jsem tak nějak čekal, jen doplním je to automat a má najeto dle poslední technické cca 145t km.
- Přílohy
-
- 445382856_1124359362170683_5099535015958969045_n.jpg (253.18 KiB) Zobrazeno 320 x
Re: Zajíc v pytli - Vzít či nevzít Hyundai i40 104 kw C5D51 D71BZ1
To zase nevypada tak priserne, ze by to stalo nekde v koprivach... Je to o cene, za spravnou to muze jeste dobre poslouzit