Prvých 44 444Km
Moderátor: Moderátoři
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Grand Starex sa mi páči, tu sa ale nepredával. Neviem, či som ho na SK videl - možno 2-3 krát.
Renault by nemusel byť zlý, lebo keď sa pozriem aktuálne na diaľniciach, tak stretávam - Rumunov a Poliakov hlavne na Traffic-och a Master-och. A tí teda najazdia diaľky.
Ešte som zabudol na VW, ale to je aktuálne kvalitatívne bieda Stelantisu v cene MB
Renault by nemusel byť zlý, lebo keď sa pozriem aktuálne na diaľniciach, tak stretávam - Rumunov a Poliakov hlavne na Traffic-och a Master-och. A tí teda najazdia diaľky.
Ešte som zabudol na VW, ale to je aktuálne kvalitatívne bieda Stelantisu v cene MB
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Proace je rebrandovany Spacetourer. Vzasade u tych mensich vanov budu ine veci ako tych vacsich.
Trio (kvarteto) Stellantisu trpi na mnozstvo veci, mimo ineho adblue. Novy Fiat nema mierku oleja (len cez cidla) a kazda vymena je nocna mora a nakonfigurovanie cidiel je ako spustanie nuklearneho reaktora. Maju oproti Fordom/VW/Mercedesom biedne podvozky, poplatne rokom cca 2008. Pretoze facelifty su fajn, ale podvozok je vlastne povodny
vobec by som sa nebal Fordu Custom ak hladas nahradu za H1
Trio (kvarteto) Stellantisu trpi na mnozstvo veci, mimo ineho adblue. Novy Fiat nema mierku oleja (len cez cidla) a kazda vymena je nocna mora a nakonfigurovanie cidiel je ako spustanie nuklearneho reaktora. Maju oproti Fordom/VW/Mercedesom biedne podvozky, poplatne rokom cca 2008. Pretoze facelifty su fajn, ale podvozok je vlastne povodny
vobec by som sa nebal Fordu Custom ak hladas nahradu za H1
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Trio Stellantisu, je už momentálne sexteto Dokonca ak berieme aj civilné verzie (lebo tie prekrstili, aby si ich človek až zak nespájal s plechovou dodávkou, tak je ich 12
K pôvodným trojčatám Fiat Scudo, Peugeot Expert, Citroen Jumpy pribudli Toyota Proace, Opel Vivaro a Vauxhall Vivaro.
V minulosti sa trojčatá líšili nie len maskou, ale mali aj vlastné motory (Peugeot Citroen svoje, Fiat svoje zas zdielal s Ivecom).
Teraz je už jedno, čo si z tejto šestice kúpiš, lebo ak citujem z filmu Marečku podejte mi pero - " Tuček, Šlajs. Stejné chyby, stejné známky."
Pracovne som premýšľal aj nad nejakým pick-up om, ale hoci je to štýlovejšie, ako plechová dodávka, tak štvorkolku nepotrebujem, na ložnú plochu je to vysoko a nakladá sa len zo zozadu. A ak si tam hodím bicykel, alebo by som chcel nechať niečo v aute z noci do rána, už budem potrebovať prekrytie búdou, aby som to tam aj našiel... Taký Ssangyong Musso (motor Hyundai2,2) , alebo DongFeng DF6 (motor Renault 2,3) ... v cene plechových dodávok majú už inú výbavu a komfort... ale ako píšem - fajn, no možno až na dôchodok Dovtedy sa teda musím ešte pozrieť po plechovej dodávke.
Takže ak to zhrniem pôjdem sa pozrieť na viac miest, ale aktuálne mi vychádza ako najpravdepodobnejší víťaz Ford Transit Custom.
No veď uvidíme, veď to nie je hádam také horúce (dúfam), takže ešte chvíľu pojazdím moju H1.
P.S. Mexičan - s tou hláškou o rýchlejšom nabehaní kilometrov do miliónu - si ma vážne pobavil
K pôvodným trojčatám Fiat Scudo, Peugeot Expert, Citroen Jumpy pribudli Toyota Proace, Opel Vivaro a Vauxhall Vivaro.
V minulosti sa trojčatá líšili nie len maskou, ale mali aj vlastné motory (Peugeot Citroen svoje, Fiat svoje zas zdielal s Ivecom).
Teraz je už jedno, čo si z tejto šestice kúpiš, lebo ak citujem z filmu Marečku podejte mi pero - " Tuček, Šlajs. Stejné chyby, stejné známky."
Pracovne som premýšľal aj nad nejakým pick-up om, ale hoci je to štýlovejšie, ako plechová dodávka, tak štvorkolku nepotrebujem, na ložnú plochu je to vysoko a nakladá sa len zo zozadu. A ak si tam hodím bicykel, alebo by som chcel nechať niečo v aute z noci do rána, už budem potrebovať prekrytie búdou, aby som to tam aj našiel... Taký Ssangyong Musso (motor Hyundai2,2) , alebo DongFeng DF6 (motor Renault 2,3) ... v cene plechových dodávok majú už inú výbavu a komfort... ale ako píšem - fajn, no možno až na dôchodok Dovtedy sa teda musím ešte pozrieť po plechovej dodávke.
Takže ak to zhrniem pôjdem sa pozrieť na viac miest, ale aktuálne mi vychádza ako najpravdepodobnejší víťaz Ford Transit Custom.
No veď uvidíme, veď to nie je hádam také horúce (dúfam), takže ešte chvíľu pojazdím moju H1.
P.S. Mexičan - s tou hláškou o rýchlejšom nabehaní kilometrov do miliónu - si ma vážne pobavil
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Toto poznám a kvôli tomuto by som sa rád odsťahoval do Austrálie
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Já tedy do Austrále ne. Lidi jsou tam vesměs podivní, zlí a násilničtí.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Prvých 44 444Km
Cože? Podle čeho soudíš? Já tam chvíli žil a dost Australanů osobně znám, takže bych vlastně řekl, že to není pravda...
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Soudím podle některých videí na internetu, jednak co se týká vaření české kuchyně, tam vystupují občas opravdoví exoti z té Australie, kteří zjevně příliš rozumu nepobrali, ale i podle některých knih, třeba o letcích v Anglii, kteří Australany vykreslují jako rváče a násilníky. Osobní zkušenost nemám.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Prvých 44 444Km
Tak to bych ti jen poradil, že nemáš věřit všemu na internetu.
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Milanko - "Stariu nebrať" - lebo to má motor 2,2 zo Santa Fe? Alebo sú aj iné dôvody?
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Re: Prvých 44 444Km
Co tak zachytavam v sieti, tak sa dosť seru(reklamácie nových majitelov) ale nejak sa tomu extra nevenujem
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
No to asi všetky súčasné dodávky, resp. autá
Hlavne, aby sa vyrobilo veľa a lacno. No a potom, aby sa predalo draho a servisovalo v autorizáku... Kam sme to dospeli
Hlavne, aby sa vyrobilo veľa a lacno. No a potom, aby sa predalo draho a servisovalo v autorizáku... Kam sme to dospeli
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Re: Prvých 44 444Km
Keby som ja potreboval nove(ďalšie) auto, tak by som oslovil Ilju z Togliatti aby mi postavil Grand Starexa 4x4 s motorom D4CB bez vyvazovakov a Euro sraciek s manuálnou prevodovkou. Vyšlo by to menej ako nové. Stačí aby sa obnovili normalne obchodné vzťahy s RF. A to je vo hviezdach, takze nič. Jedna z jeho prác https://www.youtube.com/watch?v=cVkKgEL7i08
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prvých 44 444Km
Chalan možno šikovný, ale predsa len trochu ďalej, ako by človek potreboval Navyše, keď auto chcem kúpiť na firmu, vyberám len z toho, čo mi ponúka aktuálny trh
Z tej informácie o Staria som trochu smutný, lebo rovnaký motor používa Ssangyong Musso. A to bol ďaľší potenciálny kandidát, ako som spomínal vyššie, že by som možno ako náhradu starej milovanej 1 kúpil pick-up.
Z tej informácie o Staria som trochu smutný, lebo rovnaký motor používa Ssangyong Musso. A to bol ďaľší potenciálny kandidát, ako som spomínal vyššie, že by som možno ako náhradu starej milovanej 1 kúpil pick-up.
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Re: Prvých 44 444Km
Tak si pozistuj, môžem sa mýliť, nejak podrobne som sa tomu nevenoval, nieje dôvod. Napr. https://www.productreview.com.au/listin ... diesel-awd