Tucson 2.0 CRDI, D4EA 83 kw NESTARTUJE

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
N1ghTm4r3
Příspěvky: 3
Registrován: 14 črc 2024, 12:21

Tucson 2.0 CRDI, D4EA 83 kw NESTARTUJE

Příspěvek od N1ghTm4r3 »

Ahojte chalani. Obraciam sa k Vam s prosbou o pomoc.
Vlastnim Tucsona rok vyroby 2004, 83 Kw, 4x4,
Jedneho dna som siel z poobednej zmeny, ked na dialnici som stratil vykon, plyn mi nereagoval a musel som volat odtahovku pre odtiahnutie vozidla. Na druhy den sme sa pozreli na chybove hlasenia a bolo tam hlasenie P1645 BOOSTER NAPATIA VSTREKOVACOV - PRERUSENY
Zistili sme, ze alternator pri starte dava 17V.
Poistka ktora je hned za lavym svetlom 80A bola ako golfova lopticka.
Alternator objednany aj vymeneny. poistka vymenana.
Problem nastava teraz ked auto nechce nastartovat. Toci pekne ale nenaskoci. Pri odmerani konektorov ktore idu na vstreky sme zistili ze na vstrekovace mi neide prud.
Vytiahnute rele pre START ( ocistene kedze jedna nozicka bola zaoxidovana) To iste aj s hlavnym rele.
Plusovy pol na baterke som si vysimol ze je vydrany a je vidiet ze spodok polu je hrubsi ako vrch. Dalsia vec, plusovy pol nedokazem ani utiahnut lebo je tam ocividne zazrata ta matka s tym klobucikom. Nestretol sa niekto s tymto problemom? Myslite si ze dokazala dostat ranu RJ od alternatora ked mi pravdepodobne odisiel regulator napätia?
Za kazdu radu Vam dakujem.
PS: skusal som hladat vsade co sa tyka takeho problemu a na tomto fore ani nikde som nenasiel nic podobne. Maximalne nepravidelne starty u Santa Fe ale to sa ma netyka. Ja nenastartujem vobec.
Reklama
 

ivan
Moderátor
Příspěvky: 2256
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Re: Tucson 2.0 CRDI, D4EA 83 kw NESTARTUJE

Příspěvek od ivan »

Jestli odešel regulátor v alternátoru může se stát ,že Ecu motorová jednotka šla do křemíkoveho nebe!! No zkusit změřit základní věci na Ecu plusy a kostry ,změřit jestli jde nějaká voltáž ven z Ecu ,při zapnutí klíčku musí jít ven nějaké napjetí ,snímaš kliky ,snímač vačky ,váha vzduchu atd!! To jsou základní věci,je možný ,že se jen někde něco upálilo,Já takový věci dělám běžně,stávaj se takové věci!!Bude to chtít nějakého auto elektrikaře :(
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
N1ghTm4r3
Příspěvky: 3
Registrován: 14 črc 2024, 12:21

Re: Tucson 2.0 CRDI, D4EA 83 kw NESTARTUJE

Příspěvek od N1ghTm4r3 »

Dakujem za radu. Vyskusame to premerat. A uvidime ci nieco namerame. Ak ano tak budeme musiet ist po kabelazi pravdepodobne.
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2256
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Re: Tucson 2.0 CRDI, D4EA 83 kw NESTARTUJE

Příspěvek od ivan »

N1ghTm4r3 píše: 14 črc 2024, 19:02 Dakujem za radu. Vyskusame to premerat. A uvidime ci nieco namerame. Ak ano tak budeme musiet ist po kabelazi pravdepodobne.
Přesně tak :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
N1ghTm4r3
Příspěvky: 3
Registrován: 14 črc 2024, 12:21

Re: Tucson 2.0 CRDI, D4EA 83 kw NESTARTUJE

Příspěvek od N1ghTm4r3 »

Ked nieco zistim dam vediet. Hadam RJ nesla do nebicka. Snad to bude len nejaka jednoduch zavada. Vazne s ami nechce celu kabelaz riesit. To je na infarkt. Zistoval som cenu noveho kabla. 2500€ 😂😂
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“