Ahoj a dobrý den, muže mi někdo poradit čím muže být způsobeno že když sešlápnu plyn tak cca ve 2tis až 3tis otáčkách začne rachtat v podvozku, motoru nebo nevím kde…. Když jsem auto dával do autorizovaného servisu řekli mi, že nic neslyší a je vše v pořádku (byl jsem tam 3x v zaruce). Auto mám už mám bohužel po záruce a rad bych to nechal opravit (je to fakt otrávený) ale nevím co přesně jim říct aby mi pak neřekli to samé jak v autorizaku. Jedna se o 1,4 t-gdi. Když se pak prehoupnu z 3tis otáček tak klid. Plech to podle mě není je to stejný zvuk při stejných otáčkách. Předem všem diky.
Edit: někde jsem se dočetl ze by se to vyřešilo výměnou lamely a pritlacneho kotouče. Je to možné? Nebo jsem ještě četl, ze by to mohl být nějaký plastový díl držící pružinku Diky
Chrastění v akceleraci
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Chrastění v akceleraci
Hyundai i30 Wagon III/1.4 T-GDI 103kW/7°DCT/Style/Adaptivní tempomat/Moon rock
Peugeot 207 ENVY - 1.4i - 54kW
Peugeot 207 - 1.4 VTi - 16V - 70kW
Peugeot 206 - 1.4i - 55kw
Peugeot 207 ENVY - 1.4i - 54kW
Peugeot 207 - 1.4 VTi - 16V - 70kW
Peugeot 206 - 1.4i - 55kw
- Reklama
Re: Chrastění v akceleraci
Nie je to ani jedno ani druhé ani... X-té...
zdrojom plechového zvuku je ovládanie obtokovej klapky turba (wastegate)... presnejšie tiahlo spájajúce klapku so servomotorom.. problém je to konštrukčný, kozmetický a riešenie nemá... daj si hlasnejšie rádio... inak aj tu na fóre je o tom minimálne jedno vlákno...
zdrojom plechového zvuku je ovládanie obtokovej klapky turba (wastegate)... presnejšie tiahlo spájajúce klapku so servomotorom.. problém je to konštrukčný, kozmetický a riešenie nemá... daj si hlasnejšie rádio... inak aj tu na fóre je o tom minimálne jedno vlákno...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Chrastění v akceleraci
jestli je to wastegate actuator tak tady https://youtu.be/Os34Rbv63g8 je vůle hezky vidět