Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Do práce jedu za 5.9, z práce stejnou cestou 6.8-7,5 podle kolon ve městě...
- Reklama
Motor 1.5 DPi 70kw
Zdravím. Zajímalo by mě jestli je tu někdo, kdo vyměnil i30 s motorem 1.5 81kW za 1.5 70kw a může porovnat tyto dva motory. Motor před FL jsem měl za to minimum použitelnosti na delší trasy, ale 70kW mi již přijde jak auto na nákupy do nejbližšího města.
Re: Motor 1.5DPi
Asi to ani nepoznáš.Ale stejně bude lepší graf z brzdy.Dříve byli v kombi 74Kw a každý si chrochtal.
I30 1.5DPI 2024
Re: Motor 1.5 DPi 70kw
Už som tu zachytil koment , že je to "tragédia".. ale od človeka čo jazdí bežne na 1,5TGDi.. takže treba brať asi s rezervou... ale je to individuálny pohľad..
mal som tú česť s blbo zabehnutou verziou 81kW a tiež to za veľa nestálo... svoje "všetko" to dalo tak do 90-100km/h a potom to už bolo trápenie.. a vôbec nepomáhali rady typu.. že atmo treba vytáčať.. predpokladám, že tá 70kw verzia bude do tých 100km/h na tom podobne.. ale potom to trápenie bude ešte výraznejšie... vzhľadom na spôsob naladenia 81kW verzie...
ak máš skúsenosť dlhodobú s 81kW tak nie nič jednoduchšie ako niekde dohodnúť test drive... predpokladám, že s tým problém nebude..
Treba počítať, že už 81kW verzia nemala nejakú extra dynamickú rezervu.. tak tá 70kW verzia bude už absolútne bez rezervy...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: Motor 1.5DPi
Já sám mám 1.6 crdi, turbo dělá pochopitelně své, ale chtěl bych atmosféru, kvůli nynějšímu plánovanému dojíždění do práce cca 5 km. Druhé auto máme Yaris, ještě atmosféra se čtyřmi válci 1.5 82kW a tak točit, točit a točit, ale i to docela jede, takže předpoklad, že podobně výkonné auto od Hyundai by zvládlo i tu nějakou delší cestu po dálnici s rodinou, jenže 70kW? To mě již děsí, aby se nakonec Yaris nestál rodinným autem a Hyundai na nákupy. Bohužel nové auto s motorem 81kW již není skladem a tak řeším novou i30 po FL, ale spíš to vypadá, že po 20 letech odejdu k Toyotě.
Re: Motor 1.5DPi
Vzdy to bude o peniazoch... taká najnovšia evolúcia základného HSD v Corolle urobí určite lepšie divadlo ako DPi...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
co mate stale furt s tym vykonom? Akoze realne - fakt jazdite niekto vo vykonovej spicke?
Ako zaujemcu by ma zaujimalo kde tych 70kW bude, ani by som nebol moc prekvapeny ak to bude niekde tam kde mala 81kW varianta DPi tych svojich 70kW, uz dost daleko na otackomere. Proste sa treba ist previezt, auto trochu rozjazdit pac predvadzacky su casto dost ospale
Jazdim so 103kW obytkou, ktora ma 3,3t. Ano, je to turbodiesel, ale stale. Vykon je to co cloveka v aute pohana dopredu a ked si rozpocitam, kolko kW vykonu na kilo hmotnosti vyjde mi 0,03kW na 1kg hmotnosti. DPI v kombiku ktory ma 1300kg ma pomer 0,05kW na 1kg
Proste - ak nie ste schopni jazdit so 70kW (a stale pripominam Fabie kombi HTP so 40 / 44kW) ktore dodnes jazdia ako rodinne auta tak vobec nepolemizujte nad tym, ze jazdit 5km autom je nezmysel a proste si kupte EV s 300kW, kde vam ta akceleracia bude zrat gumy pod zadkom
Delsi cesta po dalnici s rodinou - co to znamena? Valit pod D1 cez vysocinu kopec-nekopec 130-150? No to bude so 70kW stale mozne, pravdepodobnejsie vsak bude do kopcov jazdit s inteligenciou a staihnut to napriklad na 120-110. Ja sice decka nemam, ale chapem to tak ze rychlost na dialnici urcuje celkovu dobu stravenu na ceste asi ako posledna vec, pretoze predtym su prestavky na curanie, jedlo, kafco pre mamku, dalsie curanie, obidek... Casovy rozdiel na 200km trase s tym, ze v kopcoch pojdem v pravom alebo prostrednom pruhu rychlostou 110km je marginalny. A to vam tvrdim ako clovek, ktory uz tych dalekych presunov par dal ak sa riesi 800km niekam na juh, tak tam je tych premennych este daleko viac
Riesit vykon v dnesnej dobe, ked absolutna vacsina ludi nie je schopna sa s osobakom zaradit z pripojovacieho pruhu v rozumnej rychlosti (rozumej 90+) a mestach basolutnu vacsinou ideme v kolonach a na okreskach sa tahame za niekym, kto sice ma vykon ale nedokaze ho vyuzit je fakt zbytocna. Neviem, ci je to dodavkou ale osobne predbieham pokojne 2-3 kamiony rychlostou 105-110 a nikto ma za posledne 2 roky nepreblikaval. A aj keby to urobil, je mi to uplne fuk. Takze takyto mindset si doporucujem osvojit, budeme vsetci viac v pohode. A ti nervaci ktori maju hlupu predstavu, ze ked budu chciet ist 160 po plnej D1, ze cas Brno-Praha nejak dramaticky skratia, holt prijdu na to ze to proste nejde
Este doplnim: moji rodicia mali 55kW Fiestu (1,25i) a bezne jazdili Martin-Zagreb za segrou. Dialnice, okresky. A davali to len o par desiatok minut pomalsie ako segra, ktora "jazdi ako dracica" v p307SW s 81kW HDi
Ako zaujemcu by ma zaujimalo kde tych 70kW bude, ani by som nebol moc prekvapeny ak to bude niekde tam kde mala 81kW varianta DPi tych svojich 70kW, uz dost daleko na otackomere. Proste sa treba ist previezt, auto trochu rozjazdit pac predvadzacky su casto dost ospale
Jazdim so 103kW obytkou, ktora ma 3,3t. Ano, je to turbodiesel, ale stale. Vykon je to co cloveka v aute pohana dopredu a ked si rozpocitam, kolko kW vykonu na kilo hmotnosti vyjde mi 0,03kW na 1kg hmotnosti. DPI v kombiku ktory ma 1300kg ma pomer 0,05kW na 1kg
Proste - ak nie ste schopni jazdit so 70kW (a stale pripominam Fabie kombi HTP so 40 / 44kW) ktore dodnes jazdia ako rodinne auta tak vobec nepolemizujte nad tym, ze jazdit 5km autom je nezmysel a proste si kupte EV s 300kW, kde vam ta akceleracia bude zrat gumy pod zadkom
Delsi cesta po dalnici s rodinou - co to znamena? Valit pod D1 cez vysocinu kopec-nekopec 130-150? No to bude so 70kW stale mozne, pravdepodobnejsie vsak bude do kopcov jazdit s inteligenciou a staihnut to napriklad na 120-110. Ja sice decka nemam, ale chapem to tak ze rychlost na dialnici urcuje celkovu dobu stravenu na ceste asi ako posledna vec, pretoze predtym su prestavky na curanie, jedlo, kafco pre mamku, dalsie curanie, obidek... Casovy rozdiel na 200km trase s tym, ze v kopcoch pojdem v pravom alebo prostrednom pruhu rychlostou 110km je marginalny. A to vam tvrdim ako clovek, ktory uz tych dalekych presunov par dal ak sa riesi 800km niekam na juh, tak tam je tych premennych este daleko viac
Riesit vykon v dnesnej dobe, ked absolutna vacsina ludi nie je schopna sa s osobakom zaradit z pripojovacieho pruhu v rozumnej rychlosti (rozumej 90+) a mestach basolutnu vacsinou ideme v kolonach a na okreskach sa tahame za niekym, kto sice ma vykon ale nedokaze ho vyuzit je fakt zbytocna. Neviem, ci je to dodavkou ale osobne predbieham pokojne 2-3 kamiony rychlostou 105-110 a nikto ma za posledne 2 roky nepreblikaval. A aj keby to urobil, je mi to uplne fuk. Takze takyto mindset si doporucujem osvojit, budeme vsetci viac v pohode. A ti nervaci ktori maju hlupu predstavu, ze ked budu chciet ist 160 po plnej D1, ze cas Brno-Praha nejak dramaticky skratia, holt prijdu na to ze to proste nejde
Este doplnim: moji rodicia mali 55kW Fiestu (1,25i) a bezne jazdili Martin-Zagreb za segrou. Dialnice, okresky. A davali to len o par desiatok minut pomalsie ako segra, ktora "jazdi ako dracica" v p307SW s 81kW HDi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1.5DPi
Vykon je potrebny najma v kritickych situaciach (potreba okamziteho zrychlenia). Alebo ked ides po okreske a pred tebou je niekto pomalsi (a pripadne "dymovnica") a nie je vela moznosti predbiehat. Tam sa kazdy kW hodi. Dalsi problem je v tom, ze jazdi vela "odbornikov" s turbom, ze pride rovinka a pridavaju jak zbesili, ale pride prva zakruta a idu na brzdy. Tak takeho pred sebou nechces. Teda, aspon ja nie. Dalej, premavka sa zrychluje (bohuzial). Netusim, kam to tak vela ludi vali... Asi su nervozni z kolon. Castokrat, ked idem po meste tachometrovych 59, som pre okoloiducich za spomalovaca, aspon si tak pripadam. Asi aj preto vznikaju tie rozne obmedzovace v autach, lebo ludia nedodrziavaju zakladne pravidla. Nehovorim, ze pravidla sa musia za kazdych okolnosti dodrziavat stale (kriticke situacie), ale z toho nedodrziavania sa stal vo vela pripadoch standard, aspon, co vidim okolo seba.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.5DPi
moja manzelka rada jazdi na moto. Ale nenavidi ked sa jej na rovinkach na zadne svetlo (doslova) vesaju mimoni s dodavkami DPD a pod
Jazdi na rychlostnych limotoch, takze nie je snek. V zakrutach si povodi prakticky vsetko co na cestach jazd, ale na rovnikach sa na nu proste lepia. Vies ko to riesi, proste pribrzdi na zastavke a lepica necha prejst. Ona je spokojna pac nema za zadkom 3t dodavku s borcom za volantom, ktori telefonuje klientom, zerie benzinkovu bagetu a volnou rukou sa snazi vycurat do prazdnej petky, lepic je spokojny ze sa moze zas nalepsit o 400m na dalsie auto
Teraz sme mesiac jazdili v Norsku, resp po skandinavii a mozno je moj pohlad este strmsi ako bol doteraz. Taka pohoda na cestach sa nevidi
Kriticky moment - potreba zrychlenia - uprimne neviem co to znamena. Pada na teba meteorit? alebo aka potreba zrychlenia za tym je, nejaku modelovu situaciu prosim. Ale taku, ktora vychadza z logiky toho ze nie som tocvolant a nedostal som sa svojim biednym odhadom do situacie, ze sa chcem pripojit na hlavnu cestu 50m pred kamion iduci z kopca. Vtedy bude malo asi tych 170kw co mam v Tucsonovi
Premavka sa nezrychluje, priemerne rychlosti klesaju pretoze sa premavka zahustuje a paradoxne spomaluje
Mne je uplne fuk, ze u nas na 50tke ma vnimaju ako brzdu. Na preradarovanej Juznej morave nebudem riskovat na jednej ceste 5-7 pokut za to ze mam na tacho 59 len preto aby som sa zavdacil anonymnym lepicom
Pardon za OT, toto nie je uplne k DPI. Ale je to k vykonu ktory potrebujeme. Otazkou teda je "co je dostatocny vykon". Moj sused, ktory jazdi x7 M50 by povedal, ze aj na cestu zo Strelic do Brna je menej nez 300kW hazard a ze predsta potrebuje v kritickych situaciach (ktore on vyraba) vykon aby sa z tej situacie dostal
PS: zaujimave je ze aj so spomenutou 3,3t dodavkou so 103KW normalne predbiehame. A aj majstri volandu od PPL, DPD atd jazdia s cca 500kg lahsimi dodavkami v zasade daleko rychlejsie nez vacsina vozoveho parku osobnych aut. Ci je to spravne, necham na posudenie kazdeho z vas. Mne to spravne neprijde.
Jazdi na rychlostnych limotoch, takze nie je snek. V zakrutach si povodi prakticky vsetko co na cestach jazd, ale na rovnikach sa na nu proste lepia. Vies ko to riesi, proste pribrzdi na zastavke a lepica necha prejst. Ona je spokojna pac nema za zadkom 3t dodavku s borcom za volantom, ktori telefonuje klientom, zerie benzinkovu bagetu a volnou rukou sa snazi vycurat do prazdnej petky, lepic je spokojny ze sa moze zas nalepsit o 400m na dalsie auto
Teraz sme mesiac jazdili v Norsku, resp po skandinavii a mozno je moj pohlad este strmsi ako bol doteraz. Taka pohoda na cestach sa nevidi
Kriticky moment - potreba zrychlenia - uprimne neviem co to znamena. Pada na teba meteorit? alebo aka potreba zrychlenia za tym je, nejaku modelovu situaciu prosim. Ale taku, ktora vychadza z logiky toho ze nie som tocvolant a nedostal som sa svojim biednym odhadom do situacie, ze sa chcem pripojit na hlavnu cestu 50m pred kamion iduci z kopca. Vtedy bude malo asi tych 170kw co mam v Tucsonovi
Premavka sa nezrychluje, priemerne rychlosti klesaju pretoze sa premavka zahustuje a paradoxne spomaluje
Mne je uplne fuk, ze u nas na 50tke ma vnimaju ako brzdu. Na preradarovanej Juznej morave nebudem riskovat na jednej ceste 5-7 pokut za to ze mam na tacho 59 len preto aby som sa zavdacil anonymnym lepicom
Pardon za OT, toto nie je uplne k DPI. Ale je to k vykonu ktory potrebujeme. Otazkou teda je "co je dostatocny vykon". Moj sused, ktory jazdi x7 M50 by povedal, ze aj na cestu zo Strelic do Brna je menej nez 300kW hazard a ze predsta potrebuje v kritickych situaciach (ktore on vyraba) vykon aby sa z tej situacie dostal
PS: zaujimave je ze aj so spomenutou 3,3t dodavkou so 103KW normalne predbiehame. A aj majstri volandu od PPL, DPD atd jazdia s cca 500kg lahsimi dodavkami v zasade daleko rychlejsie nez vacsina vozoveho parku osobnych aut. Ci je to spravne, necham na posudenie kazdeho z vas. Mne to spravne neprijde.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1.5DPi
Kriticka situacia napriklad je, ze si na krizovatke na vedlajsej a chces sa zaradit na hlavnu, ale je tam dlha kolona, niekedy s aj s vacsimi rozostupmi, ale mnohi nerespektuju obmedzenie rychlosti pred krizovatkou, aby mohli ti z vedlajsej vojst, tak vtedy sa potrebujes dostat na hlavnu rychlo, ked je moznost = potrebujes vykon. Alebo presne, co si pisal, ze sa nevedia zaradit v pripojovacom pruhu (=idu prilis pomaly, alebo to nezvladaju zaradit sa). Tak napriklad pri pripajani na dialnicu ide niekto pomaly v pripajacom pruhu, ty za nim, tak toto je kriticka situacia, kedy to zadupnes na podlahu, aby si ho obehol, ale tak, aby si mu vytvoril priestor zaradit sa, lebo vzadu za tebou sa blizia dalsie auta a nechces ich obmedit. Takze na toto potrebujem vykon.
Re: Motor 1.5DPi
Spis by bylo dobre videt vykonovou krivku - jestli ubrali vykon az na konci tak je to asi uplne sumak. Ale jestli ji sklopili od pocatku tak aleluja .. me nevadi DPi vytocit k 5-6ti tisicum, dokonce mi neprijde ze by to auto nejak vyrazne vic papalo s vyssima otackama. Jen jet ve 4 lidech do zatacky v kopci je fakt na hrane. Na dvojku otacky okolo 2 tis a motor ma co delat, aby nasel nejakyho konika co by zabral a nejak to dotahl ke 3 tis otacek. Potom uz je to zase cajk. Kdyby par koniku chybelo tak auto snad v kopci zastavi a bude se rozjizdet na jednicku
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1.5DPi
Předem se omlouvám za příspěvek mimo téma.Mexican píše: ↑23 srp 2024, 09:52 moja manzelka rada jazdi na moto. Ale nenavidi ked sa jej na rovinkach na zadne svetlo (doslova) vesaju mimoni s dodavkami DPD a pod
Jazdi na rychlostnych limotoch, takze nie je snek. V zakrutach si povodi prakticky vsetko co na cestach jazd, ale na rovnikach sa na nu proste lepia. Vies ko to riesi, proste pribrzdi na zastavke a lepica necha prejst. Ona je spokojna pac nema za zadkom 3t dodavku s borcom za volantom, ktori telefonuje klientom, zerie benzinkovu bagetu a volnou rukou sa snazi vycurat do prazdnej petky, lepic je spokojny ze sa moze zas nalepsit o 400m na dalsie auto
Teraz sme mesiac jazdili v Norsku, resp po skandinavii a mozno je moj pohlad este strmsi ako bol doteraz. Taka pohoda na cestach sa nevidi
Kriticky moment - potreba zrychlenia - uprimne neviem co to znamena. Pada na teba meteorit? alebo aka potreba zrychlenia za tym je, nejaku modelovu situaciu prosim. Ale taku, ktora vychadza z logiky toho ze nie som tocvolant a nedostal som sa svojim biednym odhadom do situacie, ze sa chcem pripojit na hlavnu cestu 50m pred kamion iduci z kopca. Vtedy bude malo asi tych 170kw co mam v Tucsonovi
Premavka sa nezrychluje, priemerne rychlosti klesaju pretoze sa premavka zahustuje a paradoxne spomaluje
Mne je uplne fuk, ze u nas na 50tke ma vnimaju ako brzdu. Na preradarovanej Juznej morave nebudem riskovat na jednej ceste 5-7 pokut za to ze mam na tacho 59 len preto aby som sa zavdacil anonymnym lepicom
Pardon za OT, toto nie je uplne k DPI. Ale je to k vykonu ktory potrebujeme. Otazkou teda je "co je dostatocny vykon". Moj sused, ktory jazdi x7 M50 by povedal, ze aj na cestu zo Strelic do Brna je menej nez 300kW hazard a ze predsta potrebuje v kritickych situaciach (ktore on vyraba) vykon aby sa z tej situacie dostal
PS: zaujimave je ze aj so spomenutou 3,3t dodavkou so 103KW normalne predbiehame. A aj majstri volandu od PPL, DPD atd jazdia s cca 500kg lahsimi dodavkami v zasade daleko rychlejsie nez vacsina vozoveho parku osobnych aut. Ci je to spravne, necham na posudenie kazdeho z vas. Mne to spravne neprijde.
Lepiči - nechápu, v případě nehody jde všechno za dotyčným kvůli nedodržení bezpečné vzdálenosti. Asi je jim to jedno nebo jim to nedochází. No a já mám takovou ošklivou vlastnost, že čím víc se mi někdo lepí na zadek auta, o to pomaleji jedu Ano, každý občas spěchá, ale...
Doprava se opravdu zahušťuje a zpomaluje. Kdo jezdí pravidelně třeba do Německa, ten to zná. Ubývá úseků bez omezení rychlosti, přibývá různych omezení, radarů a z toho vyplývajících kolon. Ono mydlit třeba přes půlku Německa za úsporou času a pak strávit hodinu - dvě přejezdem Hamburg-u... na jedné z možných objízdných tras je zase 6 půlek radarů...
Mexican a ježdění ve Skandinávii: nemá smysl to tady psát. Kdo tam nebyl a nezažil, nepochopí, jaký klid a pohoda vládne na silnicích na sever od Jönköpping-u nebo Gothenburg-u. A dál na sever je to jen a jen lepší. Norové a Švédi mají plynulost a pohodové ježdění v hlavách, i když jezdí třeba s M5. Svým způsobem je to nakažlivé, tam jsem neměl potřebu se s někým honit nebo dokazovat sobě i ostatním, jaký jsem "King". Mimochodem, ve Švédsku je +20 km/hod. v obci "odměněno" sumou Kč 50 000,- + 1 měsíc natvrdo. I pro cizince.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Motor 1.5DPi
Já mám jednu opakovanou situaci, kdy mi výkon trošku chybí (a to mám 88kW). Na dálnici občas potřebuju ve stoupání z mezery mezi kamionama co jedou 90 vyjet doleva a předjet. Vlevo jede štrůdl 120-130 a já nechci zdržovat. A s rodinkou a psem to holt na můj vkus trvá trošku dlouho se rozjet.
Takže to většinou vyřeším tak, že holt jedu s kamionama až na kopec. Ale sem tam to špatně odhadnu a ocitnu se vlevo bez koní i bez rychlosti s dýchajícím služebním superbem za zády.
Takže to většinou vyřeším tak, že holt jedu s kamionama až na kopec. Ale sem tam to špatně odhadnu a ocitnu se vlevo bez koní i bez rychlosti s dýchajícím služebním superbem za zády.
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Re: Motor 1.5DPi
se mi zdá že všichni píšete o výkonu ale myslíte krouťák. Když ti naložené auto zpomaluje ve stoupání tak to není malým výkonem ale malým krouťákem. A to je rozdíl mezi atmosférou a turbem.
Re: Motor 1.5DPi
Čtu tady vaše názory a říkám jedno. Pořád čím dál víc se nám utahuje řetěz kolem krku a v autech to jde vidět velice hodně. Počínaje novými hlídacími systémy, asistenty sledující řízení, on-line sledování jízdy. Zkrátka nastává doba, kdy na silnici už nebudou muset být ani policajti, protože pře GPS a černou schránku v autě si nedovolíte překročit rychlost, nebo přejet plnou čáru, rozestupy mezi auty atd.
Sám jezdím s DPi rychlostní limity a jestliže mne někdo předjede, tak už porušuje zákon. Mně tedy neštvou na cestě ti rychlejší, ale spíše ti klobouci a blondýny, co se táhnou pod limity a za nimi kolona. Mám rád plynulou jízdu, tak jako to píše Axel je ve Švédsku. Vyšší výkon DPi by se občas hodil, ale už jsem s autem byl u Baltu i ve Slovinsku a naprosto pohoda. Nicméně, teď už budu moci zase měnit auto za nové a do 70kW verze nepůjdu. Zřejmě buď zkusím 1.5 T-GDi, nebo počkám , protože v modelech MY25 už bude možnost vypnout asistenty jedním dlouhým stiskem tlačítka na volantu a také se údajně mají vrátit původní výkony motorům.
Sám jezdím s DPi rychlostní limity a jestliže mne někdo předjede, tak už porušuje zákon. Mně tedy neštvou na cestě ti rychlejší, ale spíše ti klobouci a blondýny, co se táhnou pod limity a za nimi kolona. Mám rád plynulou jízdu, tak jako to píše Axel je ve Švédsku. Vyšší výkon DPi by se občas hodil, ale už jsem s autem byl u Baltu i ve Slovinsku a naprosto pohoda. Nicméně, teď už budu moci zase měnit auto za nové a do 70kW verze nepůjdu. Zřejmě buď zkusím 1.5 T-GDi, nebo počkám , protože v modelech MY25 už bude možnost vypnout asistenty jedním dlouhým stiskem tlačítka na volantu a také se údajně mají vrátit původní výkony motorům.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...