Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)
Moderátor: Moderátoři
Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)
Ja teda nikde nenasel zadne technicke/tribotechnicke zduvodneni, ze by motoru, ktery byl zkonstruovany s ohledem na pouziti oleje se snizenou HTHS viskozitou skodil olej s normalni HTHS viskozitou. Automobilka dnes samozrejme z duvodu snizeni spotreby/co2 emisi a homologaci musi vyzadovat oleje se snizenou HTHS viskozitou, ale rozhodne v prechodovem obdobi (a to u vyrobcu napric trhem) bylo mozne pouziti oleju ruznych specifikaci a fungovalo to, resp. funguje dodnes.
- Reklama
Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)
Měl jsem před tím FORDy - Mondeo, MARK I, MARK III a S-Max a olej jsem si měnil sám na chalupě. Chci si ho po záruce také měnit sám, i když slyším, že jsou problémy sehnat levnější filtry a ještě nevím, zda je k tomu potřeba nějaké speciální nářadí. V servisech jsou podnikatelé, kterým jde jenom o zisk za každou cenu a to mi není sympatické.
Tucson 1.6 T-GDi 110 kW Start manuál, barva ledově bílá, 12/2023
Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)
Omlouvám se, v manuálu je předepsán olej 0W-20 a nikoliv 0W-30.
Jinak pro Axel Foleyho : Mám najeto 4060 km, kontroloval jsem olej v motoru a stále je hladina mezi kontrolními ryskami. Nedoléval jsem.
Jinak pro Axel Foleyho : Mám najeto 4060 km, kontroloval jsem olej v motoru a stále je hladina mezi kontrolními ryskami. Nedoléval jsem.
Tucson 1.6 T-GDi 110 kW Start manuál, barva ledově bílá, 12/2023
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)
hodte uz konecne na toho chlapika deku!
tema olej je tu rozoberana myslim uz dostatocne. Je samozrejme rovnaky napriec vsetkymi benzinovymi motorizaciami u NX4 (ICE, MHEV, HEV a PHEV)
tema olej je tu rozoberana myslim uz dostatocne. Je samozrejme rovnaky napriec vsetkymi benzinovymi motorizaciami u NX4 (ICE, MHEV, HEV a PHEV)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)
Ten chlapík s nickem mexičan je nějak moc popudlivý. Toho bych na silnici nechtěl potkat.
Tucson 1.6 T-GDi 110 kW Start manuál, barva ledově bílá, 12/2023
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)
bez obav. Na akcne stvrtky do Kauflandu nejazdim, mojim revirom su vacsinou dialky
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Motor 1,6 T-GDI 110/150 (kW/k)
Pegas, Granex, Motora a určitě i jiné e-shopy. Pohledej a filtry za rozumnou cenu (taktéž kabinový a vzduchový) určitě najdeš.vortata píše: ↑18 zář 2024, 17:30 Měl jsem před tím FORDy - Mondeo, MARK I, MARK III a S-Max a olej jsem si měnil sám na chalupě. Chci si ho po záruce také měnit sám, i když slyším, že jsou problémy sehnat levnější filtry a ještě nevím, zda je k tomu potřeba nějaké speciální nářadí. V servisech jsou podnikatelé, kterým jde jenom o zisk za každou cenu a to mi není sympatické.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek