i30 Wagon, 1.5 T-GDi, Style Premium
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: i30 Wagon, 1.5 T-GDi, Style Premium
Díky za odpověď. Hele, koukal jsem a plno jich je i na bazoši či marketplacu. Ale vše to jsou velikosti R15. Já musím mít větší kvůli el. Parkovací brzdě a navíc je auto na 17” discích.
Hyundai i30 1.5 T-GDi 117kW 2k23 Style Premium Sunset Red
Hyundai i30 Liftback 1.0 T-GDi 88kW 2k18 (Silver, Symbol +)
Hyundai i30 Liftback 1.0 T-GDi 88kW 2k18 (Silver, Symbol +)
- Reklama
Re: i30 Wagon, 1.5 T-GDi, Style Premium
zbytecne moc to resis - tady mas porovnani 16" a 17" .. rozdil na prumeru je 2.4mm, kdyz vezmu v uvahu ze pneu budes mit pravdepodobne nejak ojete tak je to plichta
https://www.pneukalkulacka.cz/?sirka1=2 ... prumer2=17
a porovnani 15" a 17" je jeste mensi rozdil -1.2mm
https://www.pneukalkulacka.cz/?sirka1=1 ... prumer2=17
a z legrace 17" a ta dojezdovka co sis vybral cini rozdil 2.5mm
https://www.pneukalkulacka.cz/?sirka1=1 ... prumer2=17
podstatne je ze jde o dojezdove kolo, ktere ma polovicni sirku a natlakovane na skoro dvounasobny tlak a slouzi jen k dojezdu do servisu (nikoli dojezdu z Makarske domu), proto jsou na nich napisy s max rychlosti 80 kmh. A kdyz jsem ho potreboval naposledy tak bylo 15 let stare a osobne sem s tim odmitl jet dal nez par km za kamaradem co mi pujcil plnohodnotou rezervu byt prave 17" ac jsem mel na aute 15" .. s timto sem dojel 100km po dalnici cca 100vkou domu a nijak znat to nebylo. V zime bych jel navic jak priposjanej ptze brzdny efekt letni polovicni gumy a zimni gumy na jedne naprave bude skoro sebevrazedna mise. V tomto kontextu je rozdil prumeru +-1mm dle sjete pneu uplne marginalni. A uvazuj pravdepodobnost uziti .. za 100tis km jsem mel 2x v pneu nejaky hreb a s tim jsem byl schopnej dojet do nejblizsiho servisu a jen jednou jsem tu gumu o neco riznul a doslo na onu rezervu. Urcite dojezdovku doporucuju, hlavne ji min 1x rocne dofukovat ptze rychleji ztraci tlak a poloprazdna je k nicemu.
https://www.pneukalkulacka.cz/?sirka1=2 ... prumer2=17
a porovnani 15" a 17" je jeste mensi rozdil -1.2mm
https://www.pneukalkulacka.cz/?sirka1=1 ... prumer2=17
a z legrace 17" a ta dojezdovka co sis vybral cini rozdil 2.5mm
https://www.pneukalkulacka.cz/?sirka1=1 ... prumer2=17
podstatne je ze jde o dojezdove kolo, ktere ma polovicni sirku a natlakovane na skoro dvounasobny tlak a slouzi jen k dojezdu do servisu (nikoli dojezdu z Makarske domu), proto jsou na nich napisy s max rychlosti 80 kmh. A kdyz jsem ho potreboval naposledy tak bylo 15 let stare a osobne sem s tim odmitl jet dal nez par km za kamaradem co mi pujcil plnohodnotou rezervu byt prave 17" ac jsem mel na aute 15" .. s timto sem dojel 100km po dalnici cca 100vkou domu a nijak znat to nebylo. V zime bych jel navic jak priposjanej ptze brzdny efekt letni polovicni gumy a zimni gumy na jedne naprave bude skoro sebevrazedna mise. V tomto kontextu je rozdil prumeru +-1mm dle sjete pneu uplne marginalni. A uvazuj pravdepodobnost uziti .. za 100tis km jsem mel 2x v pneu nejaky hreb a s tim jsem byl schopnej dojet do nejblizsiho servisu a jen jednou jsem tu gumu o neco riznul a doslo na onu rezervu. Urcite dojezdovku doporucuju, hlavne ji min 1x rocne dofukovat ptze rychleji ztraci tlak a poloprazdna je k nicemu.
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: i30 Wagon, 1.5 T-GDi, Style Premium
Na jednu stranu ano, máš pravdu, ale zase když na to dojde a budu to muset využít, tak se na to chci spolehnout. Každopádně máš pravdu a klasická rezerva je lepší než ta pěna, která je ideální na zalátání hřebíku. Kžadopadně díky za obsáhlejší popis. Ještě zkusím obepsat vrakoviště a sehnat full 17" alu z totálek jestli nemají nějaké i obuté k dispozici. Že bych měl plnohodnotnou rezervu a nebyl omezen dojezdovou
Hyundai i30 1.5 T-GDi 117kW 2k23 Style Premium Sunset Red
Hyundai i30 Liftback 1.0 T-GDi 88kW 2k18 (Silver, Symbol +)
Hyundai i30 Liftback 1.0 T-GDi 88kW 2k18 (Silver, Symbol +)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 Wagon, 1.5 T-GDi, Style Premium
vzal by som dojazdovku (radsej)
logika dojazdovky je v tom, ze je kompaktna a lahka. Neznici origo pneu ako tie srance (opravne sady). Ak bude plnohodnotna rezerva, stale ju clovek bude chciet vymenit idealne ihned po oprave defektu na originale. Ano, ak tu origo doslova znicim (stava sa casto najma ak k defektu dojde pri vyssej rychlosti) tak nejake dlhsie jazdenie dojazdovka nie je, hovori sa cca 50km. Stale vsak zalezi kde clovek jazdi:
u Tucsona mame dojazdovku (dokupenu), u Stonica dojazdovku (origo s vozidlom) a u obytky plnohodnotnu rezervu. Pretoze si neviem predstavit to prehadzovat na dojazdovku v horach 50km od najblizsej dediny konkretne na vychode Turecka, kde momentalne sme
logika dojazdovky je v tom, ze je kompaktna a lahka. Neznici origo pneu ako tie srance (opravne sady). Ak bude plnohodnotna rezerva, stale ju clovek bude chciet vymenit idealne ihned po oprave defektu na originale. Ano, ak tu origo doslova znicim (stava sa casto najma ak k defektu dojde pri vyssej rychlosti) tak nejake dlhsie jazdenie dojazdovka nie je, hovori sa cca 50km. Stale vsak zalezi kde clovek jazdi:
u Tucsona mame dojazdovku (dokupenu), u Stonica dojazdovku (origo s vozidlom) a u obytky plnohodnotnu rezervu. Pretoze si neviem predstavit to prehadzovat na dojazdovku v horach 50km od najblizsej dediny konkretne na vychode Turecka, kde momentalne sme
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: i30 Wagon, 1.5 T-GDi, Style Premium
spis neni od veci mit nejaky maly byt pomaly kompresor na 12V v aute (coz ted s opravnou sadou asi mas), ptze u me najezd na hreb kolo nevypustil hned - na to jsem vzdy prisel az pri navratu k autu kdy to pomalu unikalo, tak stacilo dofoukat pumpou co sem pujcil a v klidu se s tim dojet do servisu dalo. A je porad snazsi dojet 5 km do servisu s hrebikem, kde ti tu gumu odborne opravi za pul hodiny i se spinavou praci okolo zatimco co si usrknes kavicku. Nez pul hodiny menit rezervu, cpat spinavy kolo do kufru a pak stejne jet do servisu opravit to pichly kolo. Zalezi co mas za kufr - ja nemam v DPI prihradky a ve dnu origo diru na dojezdovku tak mi nezabira zadne misto a je to znacka ideal - vyska otvoru je bohuzel jen na dojezdovku. Jestli to mas podobne tak urco vyber dojezdovku co se ti tam vejde. Kdybys mel prihradky tak bych tez popremyslel jestli tam nejak nejde vyriznout otvor pro tu dojezdovku a mit ji tam. Netusim jestli mas hybrid atd coz tam nekde jsou baterky ale kdyby se to dalo upravit a nacpat tam i plny kolo byt jen R15 tak bych sel do nej. Rozhodne mi prijde silene vozit 225 R17 v kufru jen tak jako dalsi zavazadlo.
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: i30 Wagon, 1.5 T-GDi, Style Premium
Mám MHEV, takže vyvýšená podlaha a pod ní přihrádky s baterkou. U hřebíků, vrutů jsem zjistil třeba až po týdnu, dvou kdy mě ještě na předešlé i30 upozornily TPMS ventilky na snížý tlak. Spíše proč řeším plnohodnotné kolo než dojezdovku je ten, že z vrakáče obuté 17" alu vyjde cenově a hlavně i designově lépe než než ta dojezdová sada ... Navíc v kufru bych kolo vozil jen na dlouhé cesty. Za normálních okolností bych ho měl doma ve sklepě.
Hyundai i30 1.5 T-GDi 117kW 2k23 Style Premium Sunset Red
Hyundai i30 Liftback 1.0 T-GDi 88kW 2k18 (Silver, Symbol +)
Hyundai i30 Liftback 1.0 T-GDi 88kW 2k18 (Silver, Symbol +)