















Ps Zkus odpojit čidlo na vodu hned rano a jed bez něj


](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Moderátor: Moderátoři
Jako ano pozorovatelný je to až od výměny vstřiků, jenže ty předešlý dělaly děsnej bordel obecně, čili těžko říct jestli se to tam v tom prostě neschovaloHugo11 píše: ↑11 říj 2024, 09:15 Pres internet je to takto samozrejme vesteni z kristalove koule, ale na zacatku se myslim pise, ze problem se objevil casove po namontovani repasovanych vstriku. Repas casto byva pochybny, takze tyto i kdyz "nove", muzou byt vadne, nebo jen nektery. A problem tam samozrejme nemusi byt jen jeden - i kolem DPF nemusi byt vse OK.
https://www.youtube.com/watch?v=DCn8aDQcAuQOndrej.Valek píše: ↑10 říj 2024, 07:10 Omlouvám se ale žádnou SZ nevidímKaždopádně díky za reakci.
Teď mi to ukazuje 38 km od poslední regenerace, tak schválně kdy se pustí další. Ten tlak co to teď diferenciální tlak, co teď ukazuje ( volnoběh cca 2-8 mbar) je to normální hodnota, nebo je to ustřelený?
Dá se naplněnost filtru vyčíst ještě z nějakých dalších čidel, které by ta mrcha měla?
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |