1.4 (Jc) 66kw - rozvody (80 000 km)
Moderátoři: frawd, Moderátoři
1.4 (Jc) 66kw - rozvody (80 000 km)
Vážení, všeobecně mě je známo, že tento motor rachtá jak šicí stroj ale v poslední době jsem si všiml zcela jiného mláticího zvuku ze strany od rozvodů viz přikládám nahrávku (ze začátku od rozvodů, pak přechod na druhou stranu motoru) = https://youtube.com/shorts/fm3fA8-6Zn4?feature=share Na autě jsem poctivě měnil olej co 8k km (výroba 2014) co 5 let byla měněná chladička a nezdá se že by byla pumpa nějak vadná, poslední 2 roky dávám VIF protože vůz nárazově někdy i měsíc stojí. Zaráží mě, že při 80k km vydávají rozvody zvuk jako 2.0 tdi po 220k km. Máte někdo podobnou zkušenost? Vidíte to na rozvody? Já osobně sázím, že má vůli kluzák a tak tam dělá takový rámus, zaráží mě ale, že je zvuk nejhlasitější v podstatě od vrchu kde jsou pouze kola, což by znamenalo problém aj s vačkama. Třebas se pletu a je to zcela normální projev motoru po takovém zajetí, proto mě zajímá co si myslíte.
- Reklama
Re: 1.4 (Jc) 66kw - rozvody (80 000 km)
Rozvody u maloobjemu vytaha se samotny rětizek,nižší tuhost napínaku a na vačkach jsou na stavovače ,to se mění vše najednou,to je jedno s druhym,
co rozhoduje ,vyměna oleje a samotny tlak oleje v motoru Někdy to vydrží 150 000 km jindy mín ,další věc kvalita materialu ta v tom hraje velkou roly,takže tak
co rozhoduje ,vyměna oleje a samotny tlak oleje v motoru Někdy to vydrží 150 000 km jindy mín ,další věc kvalita materialu ta v tom hraje velkou roly,takže tak
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)