Pískověbílý Tuky
Moderátor: Moderátoři
Re: Pískověbílý Tuky
To riziko je už aj u nás, že ťa odchytia na ceste.. a cez ďalšiu STK/EK isto neprejde..
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Pár obrázků...
- Přílohy
-
- Morava.jpg (205.36 KiB) Zobrazeno 506 x
-
- Old_Man_Of_Nip.jpg (121.62 KiB) Zobrazeno 506 x
-
- Nipfjället.jpg (49.17 KiB) Zobrazeno 506 x
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
- Přílohy
-
- Fjätfallen_1.jpg (166.2 KiB) Zobrazeno 506 x
-
- Fjätfallen_2.jpg (156.29 KiB) Zobrazeno 506 x
-
- Trelleborg.jpg (170.43 KiB) Zobrazeno 506 x
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
Tucson 1,6 T-GDi Adventure - 09/2020
Re: Pískověbílý Tuky
K tomu prvnimu s tim listim, byli jsme nedavno na Decinsku na Maxickach a tam to vypada uplne stejne
Tos nemusel jet tak daleko kvuli te fotce.
Tos nemusel jet tak daleko kvuli te fotce.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
U listí je napsáno "Morava"
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pískověbílý Tuky
zalezi ktora. Chorvatska, Bosenska, srbska alebo ta co je pri Slovensku
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Pískověbílý Tuky
Jo aha, obcas bych se mel od pc zvednout, uz nevidim
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
milosh: To znám... nejen u počítače
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
@Axel jak se má DPF? Pořešil si to nějak? Jak často se ti aktuálne regeneruje?
=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
DPF žije svým vlastním životem. Interval pro rege je aktuálně cca 300 km.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
300km je hezký interval. Dělal jsi s tím něco, nebo "se to samo" ? Pokud si pamatuji, měl si podstatně častější intervaly regenerace.
=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Vliv počasí - ochladilo se pod 10°C a tím se interval regenerací prodloužil. Stejný stav jako za minulé roky a zimy. Takže vlastně za to může Japonec jménem Samo-Se-To
Už jsem si říkal, že auto je určeno na provoz daleko za Polárním kruhem
Už jsem si říkal, že auto je určeno na provoz daleko za Polárním kruhem
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Pískověbílý Tuky
Bohužel globální oteplování nehraje v náš prospěch
A letní interval máš jaký?
Btw, můžeš mi prosím tě něco říct o svém "stylu jízdy" a profilu trasy: Vím, že máš velký roční kilometrový nájezd, tak předpokládám, že většině z tvých tras je delší (tj asi máš minimum krátkých tras). V jakém cca poměru máš dálnice / město / okresky, jaká je průměrná dálka jedné jízdy? Naložíš tomu někdy?
Já jsem měl vypalování cca co každých 60-80km, a asi 2 roky už jezdím s částečnou záslepkou EGR. Vypalování se mi posunulo na v průměru cca 270km. Při delší dálniční jízdě (cesta z Chorvatska) to bylo i 400km. Všímám si, že to je dost závyslé i od stylu jízdy.
=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20300
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Pískověbílý Tuky
Letní interval se drží na 90 - 100 km.
Profil trasy je rovinatá Haná po převážnou část roku s "výletem" 2x - 3x měsíčně do Jeseníků nebo Hostýnských vrchů. A pak zbytek podle potřeby a pro radost bez ohledu na roční a denní dobu a počasí. Jestli trochu sleduješ tohle vlákno, víš, kde všude jsem s autem byl - ať už to bylo u moře v Řecku či Chorvatsku, Passo di Giau v Dolomitech s jeho úžasnými 23 "tornante" (tornante = vlásenka) vinucími se do 2236 m. n. m nahoru a 25 zase dolů, nebo cesta za Polární kruh (kdy jsem za 17 dní najel přes 7600 km). Profily tras jsou, řekl bych, značně pestré. Vliv na rege žádný, ať už jsem se motal v povolených rychlostních limitech ve Švédsku a Norsku nebo frčel 140 přes Německo. Nafta vliv na to také nemá, ta má vliv pouze na spotřebu.
Délky tras se různí. Jsou dny, kdy najedu 15 km a jsou dny... viz výše. Poměr dálnic / okresek / měst odsledovaný nemám. Ono je rozdíl jet třeba do Düsseldorfu a na Pelješac (první trasa vyjma pár km v ČR po dálnici, druhá kombinace všeho). Navíc, i když existuje pro daný cíl nejrychlejší trasa po dálnici, mám svoje tzv. "kančí stezky".
Můj jízdní styl? Nemyslím, že jsem ten pravý, který by ho měl posuzovat. K tomu by se asi nejvíc a nejlépe vyjádřil uživatel "petzl62", ten má jako spolujezdec se mnou najeto nejvíc.
Zda tomu někdy naložím? Ano, nebudu lhát, že ne. Vrámci možností a schopností mých i auta. Jsou silnice, které si dokážu užít. Třeba Červenovodské sedlo. Nebo https://mapy.cz/zakladni?planovani-tras ... 76380&z=14
Profil trasy je rovinatá Haná po převážnou část roku s "výletem" 2x - 3x měsíčně do Jeseníků nebo Hostýnských vrchů. A pak zbytek podle potřeby a pro radost bez ohledu na roční a denní dobu a počasí. Jestli trochu sleduješ tohle vlákno, víš, kde všude jsem s autem byl - ať už to bylo u moře v Řecku či Chorvatsku, Passo di Giau v Dolomitech s jeho úžasnými 23 "tornante" (tornante = vlásenka) vinucími se do 2236 m. n. m nahoru a 25 zase dolů, nebo cesta za Polární kruh (kdy jsem za 17 dní najel přes 7600 km). Profily tras jsou, řekl bych, značně pestré. Vliv na rege žádný, ať už jsem se motal v povolených rychlostních limitech ve Švédsku a Norsku nebo frčel 140 přes Německo. Nafta vliv na to také nemá, ta má vliv pouze na spotřebu.
Délky tras se různí. Jsou dny, kdy najedu 15 km a jsou dny... viz výše. Poměr dálnic / okresek / měst odsledovaný nemám. Ono je rozdíl jet třeba do Düsseldorfu a na Pelješac (první trasa vyjma pár km v ČR po dálnici, druhá kombinace všeho). Navíc, i když existuje pro daný cíl nejrychlejší trasa po dálnici, mám svoje tzv. "kančí stezky".
Můj jízdní styl? Nemyslím, že jsem ten pravý, který by ho měl posuzovat. K tomu by se asi nejvíc a nejlépe vyjádřil uživatel "petzl62", ten má jako spolujezdec se mnou najeto nejvíc.
Zda tomu někdy naložím? Ano, nebudu lhát, že ne. Vrámci možností a schopností mých i auta. Jsou silnice, které si dokážu užít. Třeba Červenovodské sedlo. Nebo https://mapy.cz/zakladni?planovani-tras ... 76380&z=14
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek