Po částečném zahřátí poškubává
Moderátor: Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Po částečném zahřátí poškubává
Jen poznámka k regeneracím DPF: interval mezi jednotlivými regeneracemi se opravdu nyní může prodloužit, jestliže se ochladí.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 42
- Registrován: 03 říj 2024, 16:08
Re: Po částečném zahřátí poškubává
Popravdě klidně budu regenerovat co 150 km (ale zlobit se nebudu když to bude víc ), přeci jen je to převážně městský auto, ale hlavně aby se nevrátili ty projevy co to mělo před tím... Doufám že vstřiky v zadeli není jenom důsledek nějakýho jinýho problému
Hyundai i40 1.7 crdi, 100 kW, premium, manuál - Korejská vrána
-
- *
- Příspěvky: 42
- Registrován: 03 říj 2024, 16:08
Re: Po částečném zahřátí poškubává
Tak se mi vrací vstřiky z reklamace, volali, že prej byly jenom zanesený, stačilo vyčistit a podle diagnostický mašiny už zase jedou jak mají... Vyjádřili názor, že prej jestli jsem někde nevzal špatnou naftu, nebo nejel na rezervu, že by čerpadlo natáhlo nějakej sajrajt ze dna nádrže. Nevím nějak se mi to celé nezdá. Napadá někoho co by dokázalo takhle zajebat vstřiky a ještě k tomu takhle rychle?
Jinak od nahození těch druhých vstřiků mám zatím namotáno asi 900 km a sice to pořád regeneruje co cca 150 km a asi o dvě deci mi vylezla spotřeba ( jezdím většinou město a dálnice), ale jinak to pořád jede dobře (je to takové celé plynulejší, není tak cejtit turbodíra, nemusím na to tak šlapat aby ti jelo, je to i poslechově tišší).
Jinak od nahození těch druhých vstřiků mám zatím namotáno asi 900 km a sice to pořád regeneruje co cca 150 km a asi o dvě deci mi vylezla spotřeba ( jezdím většinou město a dálnice), ale jinak to pořád jede dobře (je to takové celé plynulejší, není tak cejtit turbodíra, nemusím na to tak šlapat aby ti jelo, je to i poslechově tišší).
Hyundai i40 1.7 crdi, 100 kW, premium, manuál - Korejská vrána
Re: Po částečném zahřátí poškubává
Njn, to byva casto tezka domluva... Ted bych si alespon vyzadal protokoly z testu "pred" a "po" cisteni a az je vrati, nechal je jeste otestovat u nekoho duveryhodneho. Podle vysledku pak resit dal.
Re: Po částečném zahřátí poškubává
No po pravdě bych začal co tankuješ. Kdysi jsem to se 40-tkou občas zažil, hlavně, když jsem jako idiot jezdil pro Vervu za šílený peníz. Po debatě s jedním chytrým pánem ( dělal leta u Aralu.... ) tak ty nafty jsou plný biosraček a ty svedou při vyšších nájezdech nehezký věci. Takže bych to dal dohromady a striktně tankoval v čr buď Euro oil optimal plus ( ten je bez těhle sajrajtů ) a nebo OMW diesel maxmottion. Je to tak, takhle jsme tady v tom království dopadli - všichni slušní odsud raději vypadli, proč, to domyslete...
za dvě tři nádrže to bude OK, uvidíš a nemusíš tam lít žádný aditiva, VIF už taky není co býval, díky "ekologii"
za dvě tři nádrže to bude OK, uvidíš a nemusíš tam lít žádný aditiva, VIF už taky není co býval, díky "ekologii"
Hyundai new SantaFE III- EX Technology+SKY
Hyundai Tuscon II _ 2.0 CRDI N Line
Hyundai Tuscon II _ 2.0 CRDI N Line
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po částečném zahřátí poškubává
tu by som si dovolil znacne nesuhlasit
mame euro6d, diesel 2.2 blueHdi (tz DPF a adblue) v Citroene Jumper, obytka. Najazdene 40+ tisic km
Momentalne vidim 49 zaznamov tankovania. Vyfiltrovane na AVIA a TANK ono (takze najvacsi budget aky moze byt) = 11 tankovani
No a kde je ten zvysok? proste kde prijde od tankovaich automatov Norsku cez najlacnejsie pumpu v Spanielsku az po najlacnejsie pumpu v Gruzinsku a Turecku. A verte mi, ze pumpy ake vidite v Gruzinsku v nasom regione fakt neuvidite. Bohuzial, ked je nadrz na dne, tak treba
vzdy VIF (1 deci, pac tankujem vzdy 75-85l dieslu)
On je problem casto iny - ludia prave tankuju na miestach, kde paliva dlho lezia a preto ja idem paradoxne tam, kde vidim pohyb. Modricka Avia alebo Tank Ono pri Rajhrade je krasny priklad. Tam je vytoc paliva tak znacna, ze ostatne "premiovky" zijuce z CCS klientov mozu len zavidiet
Ono je asi nieco ine ak s tym autom dlho nejazdite, tam moze ten diesel bez biozlozky z EO nieco zachranit. Diesel by logicky mal jazdit, od toho si snad clovek kupuje diesel. Maxmotion skutocne nie je ziadny zazrak. Ja by som osobne doporucil dobry zakladovy diesel (tz ten ktory tankuju ludia vo vacsom) a experimentovat s aditivami. V horsich pripadoch zvysit davku, pripadne zamenit (STP, Wynns, Ekolube) za skutocne cistiace a regeneracne paliva. A jazdit, pokojne tomu dopriat "italsku" udrzbu
mame euro6d, diesel 2.2 blueHdi (tz DPF a adblue) v Citroene Jumper, obytka. Najazdene 40+ tisic km
Momentalne vidim 49 zaznamov tankovania. Vyfiltrovane na AVIA a TANK ono (takze najvacsi budget aky moze byt) = 11 tankovani
No a kde je ten zvysok? proste kde prijde od tankovaich automatov Norsku cez najlacnejsie pumpu v Spanielsku az po najlacnejsie pumpu v Gruzinsku a Turecku. A verte mi, ze pumpy ake vidite v Gruzinsku v nasom regione fakt neuvidite. Bohuzial, ked je nadrz na dne, tak treba
vzdy VIF (1 deci, pac tankujem vzdy 75-85l dieslu)
On je problem casto iny - ludia prave tankuju na miestach, kde paliva dlho lezia a preto ja idem paradoxne tam, kde vidim pohyb. Modricka Avia alebo Tank Ono pri Rajhrade je krasny priklad. Tam je vytoc paliva tak znacna, ze ostatne "premiovky" zijuce z CCS klientov mozu len zavidiet
Ono je asi nieco ine ak s tym autom dlho nejazdite, tam moze ten diesel bez biozlozky z EO nieco zachranit. Diesel by logicky mal jazdit, od toho si snad clovek kupuje diesel. Maxmotion skutocne nie je ziadny zazrak. Ja by som osobne doporucil dobry zakladovy diesel (tz ten ktory tankuju ludia vo vacsom) a experimentovat s aditivami. V horsich pripadoch zvysit davku, pripadne zamenit (STP, Wynns, Ekolube) za skutocne cistiace a regeneracne paliva. A jazdit, pokojne tomu dopriat "italsku" udrzbu
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Po částečném zahřátí poškubává
Len podotknem, ze Maxxmotion diesel uz nebrať, v CZ aj na SK je to nafta od lokalneho dodávateľa, pridajú si tam len OMV aditivum. Originálny MM zo Schwechatu je iné kafe.
-
- *
- Příspěvky: 42
- Registrován: 03 říj 2024, 16:08
Re: Po částečném zahřátí poškubává
Jen abych navázal... Vstřiky mi vrátili, ale mám jenom protokol po čištění, takže vím prd, jak na tom byly před čištěním.
Ohledně regenerací... Dnes proběhla další, teď ale až po 380 km, což je teda mega dlouhá doba oproti těm cca 40, kde to bylo před tím.
Co mě ale malinko vyděsilo bylo to, že počas té probíhající regenerace si to zase při dobrždění na červenou, čili po vyšlápnutí spojky a těsně před zastavením, 3x cuklo. Pocitově takové to jak když tam zapomenete kvalt a dobržďujete do zastavení, tak než vám dojde, že tam máte kvalt a že to chce zdechnout a vyslápnete spojku.
Je fakt, že to udělalo jen jednou, a jinak to pořád jede cajk.
Může mít ta probíhající regenerace nějaké takové projevy, nebo se mám bát, že se vyřešilo houby? Přeci jen ta mrška regeneruje přívstřikem nafty "mimo cyklus", aby udržela teplotu ve výfuku, tak jestli jsem jí jenom nepřekvapil poměrně prudkým a náhlým brzděním v podstatě chvíli po poměrně prudkým rozjezdu...
Ohledně regenerací... Dnes proběhla další, teď ale až po 380 km, což je teda mega dlouhá doba oproti těm cca 40, kde to bylo před tím.
Co mě ale malinko vyděsilo bylo to, že počas té probíhající regenerace si to zase při dobrždění na červenou, čili po vyšlápnutí spojky a těsně před zastavením, 3x cuklo. Pocitově takové to jak když tam zapomenete kvalt a dobržďujete do zastavení, tak než vám dojde, že tam máte kvalt a že to chce zdechnout a vyslápnete spojku.
Je fakt, že to udělalo jen jednou, a jinak to pořád jede cajk.
Může mít ta probíhající regenerace nějaké takové projevy, nebo se mám bát, že se vyřešilo houby? Přeci jen ta mrška regeneruje přívstřikem nafty "mimo cyklus", aby udržela teplotu ve výfuku, tak jestli jsem jí jenom nepřekvapil poměrně prudkým a náhlým brzděním v podstatě chvíli po poměrně prudkým rozjezdu...
Hyundai i40 1.7 crdi, 100 kW, premium, manuál - Korejská vrána
Re: Po částečném zahřátí poškubává
Toho bych se nebál, pokud se to nebude pravidelně opakovat. Taky mi to občas takhle zaklopýtne jako kdyby chtěl jet dál i když stojím na brzdě (mám automat).
Jinak tento interval za tohoto počasí je zcela v pořádku (dlouhodobě vypozorováno). V zimě jsou intervaly delší než v létě, kde se můžeš setkat i se 100 km intervalem. Již to zde bylo diskutováno, ale v zimním období dochází zřejmě k lepšímu spalování a je "čistší" vzduch, takže se příchodem léta nelekni
Jinak tento interval za tohoto počasí je zcela v pořádku (dlouhodobě vypozorováno). V zimě jsou intervaly delší než v létě, kde se můžeš setkat i se 100 km intervalem. Již to zde bylo diskutováno, ale v zimním období dochází zřejmě k lepšímu spalování a je "čistší" vzduch, takže se příchodem léta nelekni
Hyundai i40 CW, Premium, 1,7 CRDi, 100kW, 6A/T
-
- *
- Příspěvky: 42
- Registrován: 03 říj 2024, 16:08
Re: Po částečném zahřátí poškubává
Dík za info. Snad to bude v pohodě.
Mimochodem jem dneska cestou z chalupy musel nabrat naftu u EuroOil, nepříjemně jsem se blížil k rezervě a nic jiného nebylo v dohledu, tak schválně jaká ta jejich nafta bez biosložek reálně je. Na první dobrou bych řekl že to bylo malinko poznat na volnoběhu, míň to vibrovalo, ale tak uvidíme, líp jsem tam plnou, tak snad nebudu litovat
Překvapila mě cena, zvyklej na pražské čerpačky prémiových značek jsem byl jak v Jiříkově vidění
Po návratu z cest jsem koukal na hodnotu popílku přes CarScanner a je tam 14,8 g a od poslední regenerace mám 256 km (skoro celé jsem to najel dneska), jak bylo teplo tak se ten Interval očividně zkrátil, tímhle tempem mě čeká další regenerace tak max za 50 km. Pak poreferuji jak probíhala.
Mimochodem jem dneska cestou z chalupy musel nabrat naftu u EuroOil, nepříjemně jsem se blížil k rezervě a nic jiného nebylo v dohledu, tak schválně jaká ta jejich nafta bez biosložek reálně je. Na první dobrou bych řekl že to bylo malinko poznat na volnoběhu, míň to vibrovalo, ale tak uvidíme, líp jsem tam plnou, tak snad nebudu litovat
Překvapila mě cena, zvyklej na pražské čerpačky prémiových značek jsem byl jak v Jiříkově vidění
Po návratu z cest jsem koukal na hodnotu popílku přes CarScanner a je tam 14,8 g a od poslední regenerace mám 256 km (skoro celé jsem to najel dneska), jak bylo teplo tak se ten Interval očividně zkrátil, tímhle tempem mě čeká další regenerace tak max za 50 km. Pak poreferuji jak probíhala.
Hyundai i40 1.7 crdi, 100 kW, premium, manuál - Korejská vrána
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Po částečném zahřátí poškubává
Při cestách po ČR beru naftu jenom u EO + aditivum (VIF nebo Millers), vždy 0% ekosraček. Nemůžu si stěžovat
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek