Ked uz to tu takto riesite spytam sa ci ma niekto podobnu skusenost - idem po dialnici na tempomat 110 (dialnicny limit) pomaly dobieham kamion a chcem ho predbehnut este predtym ako mi zacne spomalovat tempomat (lebo vidi kamion), takze zacinam v dost velkej vzdialenosti a nechcem aby to trvalo dlho, tak jemne zrychlim na povedzme 120/130, potialto vsetko ok, plyn proste pretlaci tempomat, auto zrychli, predbehnem a potom pustim plyn aby sa auto vratilo na povodnu tempomatovu rychlost. Je to dizel, takze prevodovka drzi svoju zaradenu 7micku po cely cas predbiehania ziadne podradovanie ani nic podobne. Cakal by som ze proste tempomat uberie motoru, necha tam stale tu 7micku a zrovna sa s tempomatovou rychlostou. Ale realita je taka ze spojka na chvilu odpoji motor, cim vybehnu otacky (zlomok sekundy) a potom zase motor pripoji na tu povodnu 7micku.
A teraz neviem ci som nieco nepochopil, ci je to haluz softveru, alebo mi odchadza spojka. Deje sa to len mne? Alebo normalka? Auto ma asi 50000.
7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
- Reklama
Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
taký stav sa u mňa nedeje, žiadne "zhupovanie" dopredu bez odporu - skôr mám dojem že spojka je v zábere ešte kľudne 2-3sekundy po vytlačení brzdyMartas.116 píše: ↑05 pro 2024, 09:56 Spojka rozpojí až těsně před zastavením kdy přestane brzdit motor a auto se jakoby zhoupne dopředu
Vyzerá to tak, že chovanie tej dvojspojky sa líši dobou jej výroby + SW ktorý má nahratý a samozrejme stavom opotrebenia.
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
Re: 7 stupňová dvouspojková DCT převodovka
takže teoretická rada znie
nepridávaš plyn - spojka KĹŽE - VŽDY!
https://youtu.be/mCnEDOtAxH0?t=407
Díky
nepridávaš plyn - spojka KĹŽE - VŽDY!
https://youtu.be/mCnEDOtAxH0?t=407
Díky
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT