Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Moderátor: Moderátoři
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
To bych si snad pujcil dodavku nez to davat do takovy vonavky
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8186
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
preco poziciavat dodavku, ked je jedna doma?
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8186
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
takze na specialny napad @milosh som na plazovu dofcu vzal obytku
mal som stastie, trochu to tam obschlo a strasny lejak zacal 20 minut na to, co som odtial odisiel
krasnych 430kg, po zvazeni som bol presne na 3300kg
mal som stastie, trochu to tam obschlo a strasny lejak zacal 20 minut na to, co som odtial odisiel
krasnych 430kg, po zvazeni som bol presne na 3300kg
- Přílohy
-
- 1718020375692.jpg (193.54 KiB) Zobrazeno 1444 x
-
- 1718019313575.jpg (188.94 KiB) Zobrazeno 1444 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
To asi místní koukali, ne? Nakládat si písek do ložnice
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8186
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
no, ten borec s nakladacom cumel uz v sobotu ked som to hadzal do kufru Tucsona
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Pak ti poslu cislo uctu abys mi podekoval za ten prima napad
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8186
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
dnes som prezuval Stonica na zimne a ked som vybalil zimaky z obalov v garazi, az mi vypadol lahvac z ruky
nastastie uz srsnia familia bola prec
nastastie uz srsnia familia bola prec
- Přílohy
-
- zimaky_ST.jpg (141.6 KiB) Zobrazeno 1120 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Škoda, myslím, že by jsi přezouval sakra rychle
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Žádné sršně, včelka samotářka, domečky pro její potomky a uspané pavouky.
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20310
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
Mexican: Nespletl jsi si datum? Na zimní? V těchto vedrech?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8186
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
njn, ked sa vratime tak bude sneh. A chcem aby aspon Stonic uz bol nachystany
Borys: dik za opravu. Videl som to prvykrat, tak ma to prekvapilo. Takze vlastne prospesne. Vciel mame na zahrade dost, to ma moc tesi. musel som vsak tento rok likvidovat 2 osie hniezda, to bola scena ako z predatora (s plamenometom
Borys: dik za opravu. Videl som to prvykrat, tak ma to prekvapilo. Takze vlastne prospesne. Vciel mame na zahrade dost, to ma moc tesi. musel som vsak tento rok likvidovat 2 osie hniezda, to bola scena ako z predatora (s plamenometom
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8186
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
ked som videl tohto krasavca, normalne som sa chcel nechat zatknut
inak, Citroen fakt bojuje (az som prekvapeny), dali sme par tras, kde by som si netrufol ani s osobakom ale proste ked sme uz na tych paradnych miestach ... Na druhej foto je omentka z vypravy do stareho Hasankeyf. Troxhu historicke okno - je to jedna z kolisok civilizacie, rieka Tigris. Turci to splachli priehradou, nastastie cosi zachranili a v novom meste je uzasne muzeum. Do starej casti sa ide epickou sotolinou a stale je na co pozerat (horne mesto). Tym, ze je to fakt tazko dostupne a tak overturizmus nehrozi.
inak, Citroen fakt bojuje (az som prekvapeny), dali sme par tras, kde by som si netrufol ani s osobakom ale proste ked sme uz na tych paradnych miestach ... Na druhej foto je omentka z vypravy do stareho Hasankeyf. Troxhu historicke okno - je to jedna z kolisok civilizacie, rieka Tigris. Turci to splachli priehradou, nastastie cosi zachranili a v novom meste je uzasne muzeum. Do starej casti sa ide epickou sotolinou a stale je na co pozerat (horne mesto). Tym, ze je to fakt tazko dostupne a tak overturizmus nehrozi.
- Přílohy
-
- Messenger_creation_89AD5964-4C31-41A0-BCC6-F5A064AC8146_copy_1608x1072.jpg (416.95 KiB) Zobrazeno 492 x
-
- IMG_20241015_195334_copy_2950x2215.jpg (241.96 KiB) Zobrazeno 492 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8186
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
vcera prezute na zimne hucaky Nokian. Bal som sa tohto momentu
na letnych najazdene tuto sezonu len 5500km (pac sme najazdili 23 000km obytkou , proste nejak som Accsonom nejazdil
Spotreba tuto sezonu na letnych 5,4l, casto sme jazdili s bicyklami na taznom takze za mna parada.
No a cosi pre konspiratorov, tema E10 benal.
auto stalo 3 mesiace s tym, ze bolo 2x prevezene kamaratom po 20km. Naposledy som tankoval 8.7.2024 (Avia Modrice + 100ml VIF) a dnes rano cca 30 km od domu znovu budget benal (ONO a moj VIF). Vsetko uplne v cajku. Podobne je na tom Stonic. Tam to bolo v bledomodrom to iste s tankovanim a stanim
na letnych najazdene tuto sezonu len 5500km (pac sme najazdili 23 000km obytkou , proste nejak som Accsonom nejazdil
Spotreba tuto sezonu na letnych 5,4l, casto sme jazdili s bicyklami na taznom takze za mna parada.
No a cosi pre konspiratorov, tema E10 benal.
auto stalo 3 mesiace s tym, ze bolo 2x prevezene kamaratom po 20km. Naposledy som tankoval 8.7.2024 (Avia Modrice + 100ml VIF) a dnes rano cca 30 km od domu znovu budget benal (ONO a moj VIF). Vsetko uplne v cajku. Podobne je na tom Stonic. Tam to bolo v bledomodrom to iste s tankovanim a stanim
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
... na tom kolese to nie sú sršne - to stavajú neškodné osičky
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8186
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium
po 2. prehliadke (29 300km / 1,5roku) musim skontatovat, ze oproti Accentu mam trochu rozporuplne pocity z auta uz teraz.
Auto som pristavil vcera rano vo Vistacare v Hodonine, kde s prestavkou asi 3 roky (covid) jazdim od 2007. Vlastny olej v prepravke (Petro Canada Supreme Synthetic 0w20, 5l balenie) a cesrtvo vymeneny filter klimatizacie a vzduchovy filter. Viem, nie je to rozpise ale vzduchac menim kazdych 30k, nech sa vyrobca postavi na hlavu. Inak bezny rozspis podla navodu a ked menili brzdovku tak udajne premazali zadne piestiky. To uvidim asi az na jar ked budem menit kolesa, ale "verim im, wink"
Celkom skuseny technik to prevzal a upozornil ma, ze to bude na dlhsie, su tam 3 zvolavacky. Hovorim si ouha, okay.
40DC19, 40DC26 a 40DC08. To posledne je vymena remenice vnutornej nabijacky systemu HEV. Jedno z tych predoslych bola vymena mechanizmu zatvarania viecka nadrze (nemal som problem) a to dalsie bol FW upgrade BMS baterie. Preto mi asi nauctovali 115kc (zmetci ) za nasledne cyklovanie baterioveho modulu. Njn, su veci ktore HEV proste potrebuje
Za 30 minut co tam sedim a pijem caj dobehne technik so slovami, ze Houston mame problem. Presakuje olej na vani, ukazal mi fotky a video ked mechanik vypustal stary olej. Takze popri vsetkom sa slo pretesnovat, takze vana u auta s 30 000km dole. Zasychanie tesnenia trva cca 4 hodiny, cas venovali tym zvolavackam a beznemu servisu. Ked sa dostali k tomu remenu nabijacky, zistili ze na sklade maju nejaky iny. Takze ho objednali a ja som teda siel dom, dnes som bol auto vziat. Neminula ma teda dvojita cesta busom z HO do Brna a nazpat. No najma dnes smer HO odpolko to bol zazitok Na nahradne auto som sa nejak neopytal, normalne som bol konsternovany z tej olejovej vane
Pretesnenie vane samozrejme na zaruku, spomenuli ze je to treti Tucson co maju za posledneho pol roka s tym problemom. Ja som si uprimne ubytok oleja nevsimol (je tam kryt) na dlazbe nic na mierke tiez nebolo vidiet - kontrolujem kazde 2 nadrze, tz cca 1600km) ale na spoji na videu a foto bolo fakt vidiet, ze tam presakuje. Pytal som sa este na EGR a udajne auta z 2023 uz ten problem nemaju (inak vyriesena kabelaz k EGR, takze nehrozi skratovanie a vypadok mechaniky ventilu) - tak snad nekecal
cena servisu 4223kc, moj dodany material (olej) 1389kc, mnou vymeneny material (filtre) 788kc no a teda bus 190kc
Spolu 6590kc
Auto som pristavil vcera rano vo Vistacare v Hodonine, kde s prestavkou asi 3 roky (covid) jazdim od 2007. Vlastny olej v prepravke (Petro Canada Supreme Synthetic 0w20, 5l balenie) a cesrtvo vymeneny filter klimatizacie a vzduchovy filter. Viem, nie je to rozpise ale vzduchac menim kazdych 30k, nech sa vyrobca postavi na hlavu. Inak bezny rozspis podla navodu a ked menili brzdovku tak udajne premazali zadne piestiky. To uvidim asi az na jar ked budem menit kolesa, ale "verim im, wink"
Celkom skuseny technik to prevzal a upozornil ma, ze to bude na dlhsie, su tam 3 zvolavacky. Hovorim si ouha, okay.
40DC19, 40DC26 a 40DC08. To posledne je vymena remenice vnutornej nabijacky systemu HEV. Jedno z tych predoslych bola vymena mechanizmu zatvarania viecka nadrze (nemal som problem) a to dalsie bol FW upgrade BMS baterie. Preto mi asi nauctovali 115kc (zmetci ) za nasledne cyklovanie baterioveho modulu. Njn, su veci ktore HEV proste potrebuje
Za 30 minut co tam sedim a pijem caj dobehne technik so slovami, ze Houston mame problem. Presakuje olej na vani, ukazal mi fotky a video ked mechanik vypustal stary olej. Takze popri vsetkom sa slo pretesnovat, takze vana u auta s 30 000km dole. Zasychanie tesnenia trva cca 4 hodiny, cas venovali tym zvolavackam a beznemu servisu. Ked sa dostali k tomu remenu nabijacky, zistili ze na sklade maju nejaky iny. Takze ho objednali a ja som teda siel dom, dnes som bol auto vziat. Neminula ma teda dvojita cesta busom z HO do Brna a nazpat. No najma dnes smer HO odpolko to bol zazitok Na nahradne auto som sa nejak neopytal, normalne som bol konsternovany z tej olejovej vane
Pretesnenie vane samozrejme na zaruku, spomenuli ze je to treti Tucson co maju za posledneho pol roka s tym problemom. Ja som si uprimne ubytok oleja nevsimol (je tam kryt) na dlazbe nic na mierke tiez nebolo vidiet - kontrolujem kazde 2 nadrze, tz cca 1600km) ale na spoji na videu a foto bolo fakt vidiet, ze tam presakuje. Pytal som sa este na EGR a udajne auta z 2023 uz ten problem nemaju (inak vyriesena kabelaz k EGR, takze nehrozi skratovanie a vypadok mechaniky ventilu) - tak snad nekecal
cena servisu 4223kc, moj dodany material (olej) 1389kc, mnou vymeneny material (filtre) 788kc no a teda bus 190kc
Spolu 6590kc
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023