Motor 1.5DPi
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Motor 1.5DPi
Dnes nejde moc predjizdet s autama co maji 250PS+ , natoz s timto
- Reklama
Re: Motor 1.5DPi
No, já to taky poprvé pochopil jako že je to shrnutí všech úspěšných předjetí za uplynulý rok. Všech cca deseti. Ale jinak teda stejná technika, jako používám - nechat si dost prostoru na rozjezd a hezky to vytočit.
Re: Motor 1.5DPi
Nastal čas bilancování minulého roku, za rok 2024 mám s kombíkem najeto cca 12 tisíc km s průměrem 6l/100km. To je o 0,2 litru lepší výsledek, než předešlý rok, takže jak jsem tu psal, že se ten motor po dvou letech hezky rozjezdil, tak teď vidím, že i o něco míň žere. Ale taky to může bejt jen nějaká statistická anomálie.
Re: Motor 1.5DPi
33 tisíc najeto a průměr za ta léta 5,8, takže to asi sedi. A kolik už más km ty?
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
Teďka zrovna v prosinci to bylo 40 tisíc ujetých km (od léta roku 2021). A průměr za celou dobu je 6,2l/100km.
Re: Motor 1.5DPi
Ahojte všichni, v posledním lednovém týdnu budu přebírat nový Hyundai i30 HB 1.5 DPi a bude to po Carině, Primeře a Impreze můj první nejaponský vůz vůbec.
Informace ke koupi jsem třídil a precizoval s nezištnou pomocí Marase, za což mu patří zasloužené poděkování a samozřejmě i příspěvky vás ostatních na tomto fóru napomohly mému nasměrování od Japonců ke Korejci, takže díky vám všem, přispěvatelům nejen do tohoto vlákna
Během února dodám své první jízdní dojmy, trochu obav mám z průjezdů zatáček, s Imprezou je jezdím i na mokru a sněhu "pod plynem" a budu si tak muset na "předohrab" nejprve zvyknout
Navíc, díky malým ročním nájezdům 7 až 8tkm přezouvám ještě u dealera na celoročky, takže pokud by někdo z vás využil nové pneu MICHELIN PRIMACY 205/55 R16 a je ochoten si je vyzvednout ve F-M, na zajímavé ceně se určitě domluvíme
Informace ke koupi jsem třídil a precizoval s nezištnou pomocí Marase, za což mu patří zasloužené poděkování a samozřejmě i příspěvky vás ostatních na tomto fóru napomohly mému nasměrování od Japonců ke Korejci, takže díky vám všem, přispěvatelům nejen do tohoto vlákna
Během února dodám své první jízdní dojmy, trochu obav mám z průjezdů zatáček, s Imprezou je jezdím i na mokru a sněhu "pod plynem" a budu si tak muset na "předohrab" nejprve zvyknout
Navíc, díky malým ročním nájezdům 7 až 8tkm přezouvám ještě u dealera na celoročky, takže pokud by někdo z vás využil nové pneu MICHELIN PRIMACY 205/55 R16 a je ochoten si je vyzvednout ve F-M, na zajímavé ceně se určitě domluvíme
Re: Motor 1.5DPi
Není a nebude.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
po impreze do DPI .. vzpomnel sem si na Futuramu "rychlost zabiji, zavodte pomalu"
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: Motor 1.5DPi
Nejde o Imprezu STI, ale atmosférickou 1,6, no i tak symetrický pohon všech kol je návykový a vyjíždění zatáček pod plynem fakt baví, to mi věř.
Nicméně pohon čtyřkolky je robustní a vůz tedy těžký, takže výkon 84kW versus 71kW při nižší váze i30 o cca 200kg bude odhaduji srovnatelně "dynamický" jako u Rézy
Nicméně pohon čtyřkolky je robustní a vůz tedy těžký, takže výkon 84kW versus 71kW při nižší váze i30 o cca 200kg bude odhaduji srovnatelně "dynamický" jako u Rézy
Hyundai i30 HB 1.5 DPI Family 2025
Re: Motor 1.5DPi
Nezere vam to v zime nahodou vic? Jsem pres Vanoce udelal par jizd za 7 a vice litru / 100km.
Pritom nic neobvykleho - zadne honeni, mix dalnice/okrsky, teploty okolo nuly, ani ne kopce, 2 lidi plus naklad nebo 4 bez nakladu...
Pritom nic neobvykleho - zadne honeni, mix dalnice/okrsky, teploty okolo nuly, ani ne kopce, 2 lidi plus naklad nebo 4 bez nakladu...
červená i30 III/FL combi, 1,5 DPi / 81 kW, comfort
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
--- ex: ---
červený ford focus mk.I, 1,6i / 74 kW
červená škoda felicia Lxi, 1,3 MPI / 50 kW
červená škoda 130 GL, 1,3 / 43 kW
Re: Motor 1.5DPi
Jo žere. V zimě klidne o 2 litry, dle podmínek.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: Motor 1.5DPi
v zime zerou auta dycky vic .. zimni pneu, motor je studenejsi treba o 20-30 stupnu nez v lete, navic se v zime vice ochlazuje pokud nemas variabilni lamely pred chladicem a to nemas, takze zahrati trva dyl. K tomu pridej castejsi dest ci mokre silnice a jeste si zapnes vyhrev sedacek a topis. Proste vse hraje proti spotrebe.
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: Motor 1.5DPi
Krátké jízdy po okolních dědinách v zimě - klidně 12-15l.
Ale po zahřátí to jde rapidně dolů.
Např. včera jsem jezdil pro dřevo, celkem asi 120km, polovina s plným vozíkem(téměř tuna) a na konci byl průměr 6,7l.
Jinak nuluju vždy po přehození zimní/letní/zimní a vychází to 5l v létě a 5,5 až 5,7 v zimě. Prakticky od novoti.
Jízdy převážně okresky, dálnice tak 10 až 20%, mesto 10%, vetšinou 2 lidi na palubě.
Krátkým jízdám se pokud možno vyhýbám, je mi líto stroje.
.
Najeto s 1.5 DPI 45tkm a zatím žádná porucha, celkově spokojenost, za tu cenu a v této třídě OK.
Ale po zahřátí to jde rapidně dolů.
Např. včera jsem jezdil pro dřevo, celkem asi 120km, polovina s plným vozíkem(téměř tuna) a na konci byl průměr 6,7l.
Jinak nuluju vždy po přehození zimní/letní/zimní a vychází to 5l v létě a 5,5 až 5,7 v zimě. Prakticky od novoti.
Jízdy převážně okresky, dálnice tak 10 až 20%, mesto 10%, vetšinou 2 lidi na palubě.
Krátkým jízdám se pokud možno vyhýbám, je mi líto stroje.
.
Najeto s 1.5 DPI 45tkm a zatím žádná porucha, celkově spokojenost, za tu cenu a v této třídě OK.