Zkusenost leto - prakticky jsem nepoznal rozdil oproti letnim, jen vic sbira kaminky, jely i 200 kmh a necitil sem ze by gumy byly spatne.
Zkusenost zima - jelikoz mame druhe auto se zimnima tak do hor se jelo vetsinou tim, prime srovnani nemam, ale prislo mi to o dost nejistejsi oproti zimakum (pri brzdeni na ledu jsem se malem pos... a 3x jsem zkusil zastavit na cerstve zasnezenem asfaltu s cca 2 snehu a rozjezd taky nebyl uplne ideal).
Po 2 letech a 12tis km merim vzorek a zjistuji ze mam vsechny kola sjety rovnomerne stred oproti krajum, stejne tak kupodivu nevidim rozdil predni zadni (obvykle sem mel predni pneu sjete vice). Foukam 2.5 a doufukuju u 2.3 takze 2.4 prumerny tlak na vsech kolech. S velkym sokem zjistuji ze vyska je aktualne 5mm

](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Pro srovnani predtim celorocne jezdene zimni Continental TS8x0 daji do 4mm 25tis km (nove maji vzorek 8.5mm). Logicky se ojizdely vice, v lete byly mene stabilni zvlast nez se sjely treba na 6mm, jizda nad 150kmh byla dost nejista, v zime zase podstatne pozitivni rozdil oproti CC2. Aktualni cena +- 2450kc/gumu a je stejna pro obe zminene gumy. Pokud ignoruju spotrebu tak z toho vyjdou lepe ty zimni. Ale pro zajimavost sem spocital ze rozdil 0.1L/100km pri najezdu 25tis km je cca 1000kc. Otazka je o kolik maji zimni vyssi spotrebu nez celorocni.
Ted planuju nakup dalsich pneu na druhe auto a docela vaham jetli celorocne opet jezdit zimni Continental aktualne TS870 nebo zkusit celorocni Continental Allseason 2. Bohuzel do lonskych testu se moc nedostaly, ale hodnoti je velice dobre a cenove jsou dokonce o neco levnejsi nez CC2. Do CC2 uz podruhe nepujdu.
Jak jste na tom se svyma celorockama? Nebo celorocnim jezdenim na zimacich
