Mám i40 1,7crdi 100kw rv 2011. Teď lehce po 212000 mi začal vařit motor. Jedu po dálnici a teplota začne stoupat ale jakmile sjedu a přidám plyn tudíž je motor v zátěži tak teplota spadne. Navíc teď pozoruji že mám pod autem flek od oleje. Voda nemizí naopak natlačí se do expanzní nádoby a je cítit jakoby "motorem". Rozsvítila se i kontrolka oleje ale toho je dost. Je to těsnění pod hlavou, něco jinýho nebo je motor v háji?? Vím že tyhle motory trpěly na konstrukční vadu ale auto jsem koupil s nájezdem kolem 115000 a všechno bylo do teď v pohodě. Žádnej mechanik do toho nechce protože se boji ty vady ale co jsem četl tady i jinde tak se to projevovalo jenom úbytkem vody tak nevím jestli mám investovat do výměny těsnění nebo nechat auto sešrotovat
