Accent - diesel

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Vojticek
*
Příspěvky: 76
Registrován: 14 říj 2005, 08:09
Bydliště: SK/BA/Petržalka

Accent - diesel

Příspěvek od Vojticek »

Sem tam o tomto autíčku uvažujem.

Aké s ním máte skúsenosti :?:
Fóbia kombi,
predtým Lantra II 1.5 12V 65 kW 12/96, cca 224 tis.km, 6,75 l/100 km, priemerne 716 km/nádrž, max.dojazd 889(!) km/nádrž
Reklama
 

Farmář
***
Příspěvky: 763
Registrován: 27 kvě 2005, 22:35

Příspěvek od Farmář »

prozatim nemam zkusenosti zadne... :(
zalezi na tom k cemu budes auti vyuzivat...myslim tim kolik zhruba najedes mesicne km,protoze vesmes nafta versus benzin je na stejne urovni :?
ale sem takovy zastance toho jak jiz nekdo napsal..."nafta patri do kamen"...to se mi velice libilo :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Vojticek
*
Příspěvky: 76
Registrován: 14 říj 2005, 08:09
Bydliště: SK/BA/Petržalka

Příspěvek od Vojticek »

Koľko najazdím ? :lol: Za 18 mesiacov mám 40 tisíc. :shock: Asi tak 50/50 mesto/diaľnica a ten pomer sa teraz trochu zmení, viac sa bude jazdiť po meste. Poistka nieje problém, robím v poisťovni :wink:
Na nafťáka sa lakomím hlavne kvoli točivému momentu. Na lantre som si zvykol že ťahá pekne už od 1500 otáčok (1.5 12V), prakticky v meste vystačím do 2000 a to je benziňak. Tie súčasné 16V taký ťah odspodku nemajú = spotreba by bola asi horšia ako teraz. S týmto jazdím mesto aj mimo stále za cca 6,5. V úvahu ináč pripadal aj Getz, alebo Elantra. Ale Getz má menší kufor a Elantra sa nám s gazdinou nejako nepáči(dizajn).
A ešte jedna vec, v Accente je 3 valec v Getze 4 valec (o nafťákoch sa bavíme). Hmm? Preto sa pýtam, lebo neviem aký chod má ten trojvalec. Nieje veľmi hlučný ? Alebo tak niečo. A ďalšia vec v neprospech toho 3 valca je dosť mizerná akcelerácia (aspoň papierovo). Ale vyhráva výbava. Kua. Budem si ich obe musieť dobre pokukať naživo a odskúšať..
Fóbia kombi,
predtým Lantra II 1.5 12V 65 kW 12/96, cca 224 tis.km, 6,75 l/100 km, priemerne 716 km/nádrž, max.dojazd 889(!) km/nádrž
Uživatelský avatar
HJugo
*
Příspěvky: 89
Registrován: 20 zář 2005, 14:33
Bydliště: Šaľa, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HJugo »

Nuz ja by som teraz uz asi pockal bud na noveho Accenta, alebo aspon na na ten 4 valec. Co sa tyka papierovej akceleracie je uplne irelevantna v hodnotach zrychlenie z 0 na 100. Kolkokrat zrychlujes z 0 na 100? Ja len ked to meriam, ze za kolko to spravi a to je tak raz za rok. Dolezita je pruznost teda zrychlovanie na jednotlivych prevodovych stupnoch (3 40-80, 4 60-100, 5 80-120) teda daka simulacia ked predbiehas pri normalnom jazdeni bez preradovania. No a v tomto su turbo-d uplne super. Co som cital o tom dieseli tak je trocha hlucny pri studenom motore a trocha viac trasie ako 4valce. Inak je uplne v pohode. Keby nebol o 40000 drahsi ako 1.3, tak by som si ho urcite pred rokom kupil.
Hyundai Accent 1,3 12V '04, H&R, BitPower Technology, 195/50R15 Rainsport1 (plechace R15 6J), K&N in Box, NGK Iridium IX
Uživatelský avatar
andy
Příspěvky: 4
Registrován: 07 lis 2005, 17:44
Bydliště: Praha

Příspěvek od andy »

Mam CRDi 2003, a co se motoru tyce, nemuzu si stezovat. Jezdim dost casto a vetsinou dalky, takze pro mne je diesel naprosto idealni. Pri vjezdu na dalnice dam 5ku a pri vyjezdu ji zase vyndam, bere to od 80 - 185. Zrychleni 0-100 je o neco pomalejsi nez 1.3benzin, ale vzhledem k tomu ze nezavodim, tak me to netoci. Zato na dalnici je to naprosto paradni, jen slapnu na plyn a uz zrychluje, kopec nekopec. Cestovni rychlost kolem 150-160 je uplna pohoda, zere pak asi 6,2, maximum jsem zkusil jednou v noci kdy jsem spechal z Parize, pres Nemecko jsem drzel 180 a za 6,6 jsem byl za chvilku doma. Kdyz jezdim v klidu, mam dlouhodobej prumer asi 5,1. Ale jak jsem psal, na dlouhy cesty ideal, nasadim 130, zapnu tempomat a vezu se za 5,0... Jsem (i pres to ze jsem mel neprijemnosti se servisakama) velmi spokojeny.
Accent CRDi 2003
SC

accent - diesel

Příspěvek od SC »

Minuly patek jsem ho koupil. Dostal jsem jednoho z poslednich v republice, mel jsem stesti - dali mi na nej asi 40 tisic slevu, takze byl za cenu benzinaka. Nevim jak na Slovensku, ale u nas uz prakticky nejsou Accenti CRDi k dostani, na www autorizovanych dealeru uz nemaji ani ceniky...

Koupil jsem ho kvuli svezeni, ne kvuli setreni penez (40 tis. za rok nenajedu ani omylem). A jezdi se v tom fakt pekne. Spotreba zatim neni valna (8.0), ale po prvni tisicovce se to srovna. Po nekolika varovanich si dam pozor na vyber benzinky, abych nenatankoval olej na smazeni a bude to OK.

Velka skoda, ze tenhle model konci.

SC
kuba
*
Příspěvky: 50
Registrován: 27 bře 2006, 10:58
Bydliště: Ostrava-Poruba

Příspěvek od kuba »

CRDi mám teprve od prosince, dlouhodobý průměr 5,2, měl jsem už moc aut včetně Sonaty r.v.2000, ale ten Diesel je něco jiného, je to super. Můu vřele doporučit. Motor 1,3 jsem měl taky v accentu 01 a byl mnohokrát línějši.
Accent CRDI
Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Příspěvek od ryba »

jen trochu OT k ty nepotrebe 0-100 zrychleni...pro me je to docela dulezity ponivac cestou do prace se napojuju z okresky na velmi rusnou statni silnici kde to kazdej smazi a mezery jsou maly. Takze tam proste musis vjet a osolit jednicku do 5000, meziplyn, dvojku do 5000 i do 6500, kdyz je treba, meziplyn, za tri mas 100-110 a jsem v pohode. Jinak bys byl mrtvej, nebo bys tam jeste stal a stal a stal...

A pro rychly predjeti...no tak si podradim na 3 a jedu az do 125. Zabere to tu vterinu navic. Ale na to je Tdiesel fakt lepsi. A jeste do mesta mi prijde OK. Jinak nevidim moc vyhod. Zvlast v porizovaci cene a navratnosti. Spotreba 5-6 a benzin 6-7...i kdyz, to je na tom jak jezdis, samozrejme. Zvuk je subjektivni a poruchovost taky.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Uživatelský avatar
Donald
**
Příspěvky: 431
Registrován: 06 bře 2006, 09:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Doporučuji!!!

Příspěvek od Donald »

Měl jsem accenta CRDi 3,5 roku, najel skoro 40 tisíc km a byl s ním velmi spokojen. Úsporný, ale živý motor. Když se roztočí turbo, jede jako drak. Spotřeba 4,5 - 5 litrů, žádný úbytek oleje, bez poruch. Vadily mi dvě věci: Originál Kumho Powermax na vlhku velmi kloužou a zvuk tříválce. Když otáčky překročí 2200 ot., už to člověk od 4V nepozná, ale do té doby to jaksi drkoce a při akceleraci duní.
Accent zůstal v rodině a jsem šťastným majitelem lehce ojeté elantry CRDi. Proti milému autíčku nóbl kočár. Stále se ptám, proč tak kvalitní auto je v ČR obchodní propadák? Proč se lidem nelíbí design? Podle mého auto nemá "kole", ale svým způsobem krásné je. Neměnil bych, ale motor 1,5 CRDi VGT naladěný na 110 HP musí být bomba. Už aby byl v novém accentíku, rád se v něm projedu.
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“