Jak jsem byl u Ivana delat GO
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Jak jsem byl u Ivana delat GO
Ahoj vsichni,
uz me dlouho stvala spotreba oleje u meho auta, narostla az na 1l/500km,
dle soudu auth. servisu je to normalni - "Z toho si nic nedelejte, vsechny Lantry mely takovy problem" Jojo, rikam si, to urcite.... Kontaktoval jsem tedy naseho specialistu Ivana, zda by nebyl tak hodny a neprekrouzkoval mi motor. Ivan ochotne souhlasil, takze jsem mohl zacit shanet dily...
Mam to sice z Pardubice kousek - 250km, ale i tak jsem se rozhodl pro nasvstevu.
Kontaktoval jsem AUTO PB aby mi poslali krouzky a tesneni, tesneni ventiloveho vika a po doporuceni Ivana pozdeji i nove simeringy ventilu.
Nicmene sehnat krouzky nebylo tak lehke, jak jsem si myslel.
Ono, vsichni maji na svych eshopech v nabidce uplne vsechno, sehnat to je ale uz problem. Prisly mi sice krouzky i tesneni pod hlavu, jake bylo ale prekvapeni, kdyz jsem zjistil, ze je vse na obsah 1.8 a ne na moji 1.6.
Volal jsem do Ostravy do skladu, problem byl v tom, ze v Polsku spatne nalepili stitky...
Zkusil jsem objednat u nas v Pcich, ale tez bez vysledku, prisla mi stejna krabicka a jeste k tomu o 800kc drazsi...
Nakonec jsem musel koupit original krouzky bezvybrusove za 3700,-
Tesneni stalo nejakych 1700 cca simeringy 400 tesneni vika ventilu asi 300.
Navsteva domluvena, hura k Ivanovi!
uz me dlouho stvala spotreba oleje u meho auta, narostla az na 1l/500km,
dle soudu auth. servisu je to normalni - "Z toho si nic nedelejte, vsechny Lantry mely takovy problem" Jojo, rikam si, to urcite.... Kontaktoval jsem tedy naseho specialistu Ivana, zda by nebyl tak hodny a neprekrouzkoval mi motor. Ivan ochotne souhlasil, takze jsem mohl zacit shanet dily...
Mam to sice z Pardubice kousek - 250km, ale i tak jsem se rozhodl pro nasvstevu.
Kontaktoval jsem AUTO PB aby mi poslali krouzky a tesneni, tesneni ventiloveho vika a po doporuceni Ivana pozdeji i nove simeringy ventilu.
Nicmene sehnat krouzky nebylo tak lehke, jak jsem si myslel.
Ono, vsichni maji na svych eshopech v nabidce uplne vsechno, sehnat to je ale uz problem. Prisly mi sice krouzky i tesneni pod hlavu, jake bylo ale prekvapeni, kdyz jsem zjistil, ze je vse na obsah 1.8 a ne na moji 1.6.
Volal jsem do Ostravy do skladu, problem byl v tom, ze v Polsku spatne nalepili stitky...
Zkusil jsem objednat u nas v Pcich, ale tez bez vysledku, prisla mi stejna krabicka a jeste k tomu o 800kc drazsi...
Nakonec jsem musel koupit original krouzky bezvybrusove za 3700,-
Tesneni stalo nejakych 1700 cca simeringy 400 tesneni vika ventilu asi 300.
Navsteva domluvena, hura k Ivanovi!
Hyundai Lantra 1.6 16V G4GR,r.98
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
- Reklama
Prijel jsem k Ivanovi asi o pul jedenacte, a mezitim co vychladal motor jsem se seznamil konecne s automobilovym magem Ivanem. Po nejakych dvou hodinach jsme se mohli dat pomalu do prace. Nas cil pro tento den byl sundat hlavu a pripravit ji pro dalsi praci. Bude potreba vyndat pisty, prekrouzkovat je, zabrousit sedla ventilu, vymenit simeringy, vsechno vycistit...
Takze jsme zacali s rozebiranim.Vsechno co prekazi musi ven - vzduchovy filtr, chladic, svody, vyfuk, odpojit vsechny konektory, hadicky a trubicky, ani jsem netusil ze jich tam je tolik Samozrejme vypustit chladici kapalinu a pred koncem taky olej. Ivan povoluje srouby na hlave a nastava chvilka napeti, jak to bude uvnitr vypadat. Pohled na svicky naznacuje, ze optimismus asi nebude na miste Po tom, co jsme dali hlavu pryc se nam naskytl pohled na valce a pisty - oh my to ma byt muj motor, se kterym jsem prijel? No divilj sem se ze to jeste funguje. vsude karbon a olej cerny jako bota. Sbohem MOGULe rikam si...Uz me nikdo nepresvedci ze tento olej je dobry, ze ma specifikaci... muze tam mit napsano ze ma jahodovou prichut ale ja ho tam stejne nedam, radsi budu chodit pesky nez jezdit s takovym olejem
Po obraceni hlavy jsem se mohl presvedcit ze nejen pisty jsou na tom spatne...Ventily byly zarostle kamenem a zakarbonovane..Neco je spatne... To jsem jeste nevedel, ze zrovna ventily budou ta nejhorsi prace...
Takze jsme zacali s rozebiranim.Vsechno co prekazi musi ven - vzduchovy filtr, chladic, svody, vyfuk, odpojit vsechny konektory, hadicky a trubicky, ani jsem netusil ze jich tam je tolik Samozrejme vypustit chladici kapalinu a pred koncem taky olej. Ivan povoluje srouby na hlave a nastava chvilka napeti, jak to bude uvnitr vypadat. Pohled na svicky naznacuje, ze optimismus asi nebude na miste Po tom, co jsme dali hlavu pryc se nam naskytl pohled na valce a pisty - oh my to ma byt muj motor, se kterym jsem prijel? No divilj sem se ze to jeste funguje. vsude karbon a olej cerny jako bota. Sbohem MOGULe rikam si...Uz me nikdo nepresvedci ze tento olej je dobry, ze ma specifikaci... muze tam mit napsano ze ma jahodovou prichut ale ja ho tam stejne nedam, radsi budu chodit pesky nez jezdit s takovym olejem
Po obraceni hlavy jsem se mohl presvedcit ze nejen pisty jsou na tom spatne...Ventily byly zarostle kamenem a zakarbonovane..Neco je spatne... To jsem jeste nevedel, ze zrovna ventily budou ta nejhorsi prace...
Hyundai Lantra 1.6 16V G4GR,r.98
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
Nasledovalo vycisteni hlavy wapkou, uzasny pristroj, bez neho bych si to nedovedl vubec predstavit. Potom mi Ivan predstavil kapitana Hydroxida, tak jsem pojmenoval roztok na cisteni, nic lepsiho na odstraneni mastnoty jsem jeste nevidel...Hlava po par umytich vypadala zase jako nova. No a dneska spat... V sobotu zaciname s ventily, vyndani probehlo celkem hladce, ale co dal - brousim pastou sedla, az se ze mne kouri a preji si at uz to je za mnou.
Hrozna prace Ivan mezitim pracuje na pistech, je potreba je poradne vycistit. Krabon je vsude, i v mazacich kanalcich a na fotce je videt ze Ivan vedel o cem mluvi - experti z Hyu maji perfektne udelane krouzky, chybi jim pruzina a kdyz se stahnou dovnitr pistu a zapecou, nema uz co stirat olej a jsou zaroven s pistem. Tudiz stacily bezvybrusove krouzky 77.4mm
Nasleduje vetsi sranda - vratil zpet ventily. I presto, ze jsme meli pripravek na ventily, byl to tezky boj.ALE zvitezili jsme ventily jsou zpet a muzeme vratit hlavu na sve misto.Konecne jdeme spat, jsem po tom celem dni uplne mrtvy, jsou asi 4 hodiny rano... Vec nam trochu zkoplikovala jedna podlozka ktera mi spadla do kanalu kdyz jsem cistil hlavu, nejak jsem o ni nevedel ze tam je, slouzi k vycentrovani pruziny ventilu. Na radu tedy prisly ceske rucicky a Ivanuv lis, podarilo se mi ji vylisova a vybrousit, ale 3 hodiny byly ztracene. Pouceni pro priste.
Hrozna prace Ivan mezitim pracuje na pistech, je potreba je poradne vycistit. Krabon je vsude, i v mazacich kanalcich a na fotce je videt ze Ivan vedel o cem mluvi - experti z Hyu maji perfektne udelane krouzky, chybi jim pruzina a kdyz se stahnou dovnitr pistu a zapecou, nema uz co stirat olej a jsou zaroven s pistem. Tudiz stacily bezvybrusove krouzky 77.4mm
Nasleduje vetsi sranda - vratil zpet ventily. I presto, ze jsme meli pripravek na ventily, byl to tezky boj.ALE zvitezili jsme ventily jsou zpet a muzeme vratit hlavu na sve misto.Konecne jdeme spat, jsem po tom celem dni uplne mrtvy, jsou asi 4 hodiny rano... Vec nam trochu zkoplikovala jedna podlozka ktera mi spadla do kanalu kdyz jsem cistil hlavu, nejak jsem o ni nevedel ze tam je, slouzi k vycentrovani pruziny ventilu. Na radu tedy prisly ceske rucicky a Ivanuv lis, podarilo se mi ji vylisova a vybrousit, ale 3 hodiny byly ztracene. Pouceni pro priste.
Hyundai Lantra 1.6 16V G4GR,r.98
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
Dalsi den, budik zvoni ale ja proste nemuzu vstat, spim dal.Vzbudim se o pul jedenacte, kouknu do Ivanova pokoje, a sakra, Ivan uz pracuje.Rychle do monterek a do dilny. Prijdu a Ivan uz ma skoro vsechny veci na svych mistech, chladic, svody no spousta prace - za to mas muj obdiv
Vsechno je jiz na svem miste a muzeme pristoupit k nastartovani.
Mam trochu obavy ale vim ze vsechno je spravne.Otacim klickem a motor se nekolikrat otoci a naskoci. Citim jak se klepe, do stabilniho chodu to jeste ma daleko. Menime svicku, jestli neni spatna, Ivan konstatuje ze nepali 1. valec.
parkrat potahne za plyn a chod motoru je kultivovanejsi az se zcela uklidnil.
"Zavzdusnena zdvihatka" pronese Ivan, oddychl jsem si, vsechno bezi atak jak ma.NAsleduje testovaci jizda, motor se chova korektne, nepostrehl jsem zadne vetsi problemy, muzeme jiz omyt cely motor od oleje a ja mohu vyrazit domu...Musim pomaleji, jeste jsou krouzky ostre...
Omlovam se za rozsahlost, ale timto jsem chtel vsem priblizit jak to asi vypada a ze to neni vubec sranda neco takoveho udelat.
Ale vylati se to! spotreba oleje = 0!
Kouknete na nasledujici fotky.
Chci hrozne moc podekovat Ivanovi za jeho cas, je nesmirne sikovny a nikdo jiny by to urcite tak dobre neudelal. Jsem velmi spokojeny, libi se mi i jeho pristup k praci, vse musi byt 100%, zadna polovicni prace.
Proto, vazme si Ivana, zaslouzi si to
Vsechno je jiz na svem miste a muzeme pristoupit k nastartovani.
Mam trochu obavy ale vim ze vsechno je spravne.Otacim klickem a motor se nekolikrat otoci a naskoci. Citim jak se klepe, do stabilniho chodu to jeste ma daleko. Menime svicku, jestli neni spatna, Ivan konstatuje ze nepali 1. valec.
parkrat potahne za plyn a chod motoru je kultivovanejsi az se zcela uklidnil.
"Zavzdusnena zdvihatka" pronese Ivan, oddychl jsem si, vsechno bezi atak jak ma.NAsleduje testovaci jizda, motor se chova korektne, nepostrehl jsem zadne vetsi problemy, muzeme jiz omyt cely motor od oleje a ja mohu vyrazit domu...Musim pomaleji, jeste jsou krouzky ostre...
Omlovam se za rozsahlost, ale timto jsem chtel vsem priblizit jak to asi vypada a ze to neni vubec sranda neco takoveho udelat.
Ale vylati se to! spotreba oleje = 0!
Kouknete na nasledujici fotky.
Chci hrozne moc podekovat Ivanovi za jeho cas, je nesmirne sikovny a nikdo jiny by to urcite tak dobre neudelal. Jsem velmi spokojeny, libi se mi i jeho pristup k praci, vse musi byt 100%, zadna polovicni prace.
Proto, vazme si Ivana, zaslouzi si to
Hyundai Lantra 1.6 16V G4GR,r.98
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
Naposledy upravil(a) kokroff dne 12 čer 2007, 04:20, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Lantra 1.6 16V G4GR,r.98
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
*** Ivan je nejlepsi!!! ***
Krásná práce
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz