Benzin nebo nafta TUCSON
Moderátor: Moderátoři
Benzin nebo nafta TUCSON
Že chci koupit TUCSONA jsem se rozhodl už napevno. Váhám však o motoru. Četl jsem vaše nářky na spotřebu vpodstatě u obou (více u benzínu). Najedu osobně tak 12 000 km ročně a auto nechci prodat za 5 let (pokud s ním budu spokojen) a fakt nevím pro který se rozhodnout.
Tak doufám že se tu najde dost skušených uživatelu tohoto krásného auta co mi poradí. S díky Suo.
Tak doufám že se tu najde dost skušených uživatelu tohoto krásného auta co mi poradí. S díky Suo.
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 340
- Registrován: 25 lis 2005, 21:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
já jsem přiznivce benzínu a těch pár km co najedeš se ti asi nafta nevyplatí.Natankuješ někde nahodou špatnou naftu a čerpadlo je v p... a podivej se co stoji vstřiky,čerpadlo.Nafták je daleko náročnější na udržbu než benzin.Každej kouka na naftu ale ta za chvilku bude stejně drahá jako benzin.Spočítej si to o kolik dáš vic když koupíš naftaka o proti benzínu,spotřebu,udržbu,moderni naftové motory jsou výkoné ale opravdu jsou citlivé na kvalitní naftu.Já bych šel do benzinu.
Lantra combi 2,0 16v DOHC 102kw, 98r.v zelená metaliza.snížena,sport.filtr. ale už prodaná ted Subaru ale vzpomínám na lantru
Měl jsem benzín a nyní máme naftu. Nafta se mi zdá lepší. Máme CRDi a nárůst výkonu po připojení turba je opravdu hodně znát. S tou spotřebou je to vcelku jednoduché. S těžkou nohou bude mít i 1,1 spotřebu jak raketoplán. A co se týká kvality nafty, tak je to stejné jak s benzínem. Mám vlastní zkušenosti s natankováním benzínu šmejdu i od značkových pump. Bohužel nemáme TUSCON-ka (možná za čas), takže nechci radit, jak se chová benzín či nafta v TUSCONu. Podle mne je to vcelku jedno, nicméně pro mne bylo taky důležité, že na naftu dojedu dále na jedno natankování.
Matrix CHAMPION, 1,5CRDi VGT, rok 9/2006
Getz 1,3, rok 3/2003
Getz 1,3, rok 3/2003
Z pocutia zo servisu u nas viem, ze Tuc. aj Sant. s naft. mot. su viac kazive nez by mali byt. Benz. motor sice zerie o dost viac nez deklaruju (otazka je, ci je to len zle udavane alebo je spotreba skutocne vysoka pre taketo auto, ale k tomusa uz venuju ine vlakna), ale zatial nebol ani 1 problem po technickej a funkcnej stranke. Za to naftovych sa uz par vratilo. A pomer predanych cca 50:50. Dokonca uz aj uznali rekl. a menili kus za kus cely agregat s VGT.
Neviem, ci ma H. tento problem vobec pri tychto modeloch., ci je to len nahoda, alebo blba nafta.
Pocul som zase same chvaly na 1,5 diesel od H.
Ja som zvazoval velmi ci benz. alebo naftu, no som zvyknuty na benz. a po dalsie nebol som ochotny priplatit cca 100 litrov naviac. Radsej som vzal benz. a max. vybavou, co ma stalo stale o 50 tis. menej. Skoda, ze H nerobi nieco ako Opel - diesel v cene benz. Nezda sa mi osobne ponuka diesloveho motora od H. velmi zaujimavy....kiez by stal menej
Neviem, ci ma H. tento problem vobec pri tychto modeloch., ci je to len nahoda, alebo blba nafta.
Pocul som zase same chvaly na 1,5 diesel od H.
Ja som zvazoval velmi ci benz. alebo naftu, no som zvyknuty na benz. a po dalsie nebol som ochotny priplatit cca 100 litrov naviac. Radsej som vzal benz. a max. vybavou, co ma stalo stale o 50 tis. menej. Skoda, ze H nerobi nieco ako Opel - diesel v cene benz. Nezda sa mi osobne ponuka diesloveho motora od H. velmi zaujimavy....kiez by stal menej
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
Ja mam velmi zlu skusenost s LPG + Lantra 1.5i a pocul som o viacerych, ktorym to blblo s Lantrou. Nakoniec som to cele vratil, vsetko "vyoperovali" a peniaze vratili. Narobil som si s tym viac starosti nez osohu a ani som nic neusetril
Ako sa znasaju LPG systemy s inymi H. modelmi, neviem. No ja by som uz po tejto skusenosti do LPG nesiel a uz vobec nie v zaruke.
Inac to beriem ako fajn riesenie, len nikto nevie dopredu ako sa to bude chovat. U Skodoviek napr. je to ine, jazdi ich takto furu, je to odskusane.
Ako sa znasaju LPG systemy s inymi H. modelmi, neviem. No ja by som uz po tejto skusenosti do LPG nesiel a uz vobec nie v zaruke.
Inac to beriem ako fajn riesenie, len nikto nevie dopredu ako sa to bude chovat. U Skodoviek napr. je to ine, jazdi ich takto furu, je to odskusane.
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
Benzin nebo nafta?
Díky moc za odpovědi a rady. Je jasný, že v tomto případě je lepší volba benzin. Jen mě ještě zajímá jak dopadl nápad s výměnou vzduchového filtru a svíček (viz jiná diskuze o spotřebě) vyzkoušelo Vás to už vic a s jakým úspěchem? Dík Suo.
-
- **
- Příspěvky: 340
- Registrován: 25 lis 2005, 21:29
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Nečekej nějaké zazraky když dáš jiné svičky ja bych se držel doporučení výrobce a měnil bych vše tak jak to má byt tim budeš mít tyhle věci v pořadku a spotřeba bude jen zaležet na tvé noze zaklad je dát autu vše co potřebuje a má mit cit pro něj.
Lantra combi 2,0 16v DOHC 102kw, 98r.v zelená metaliza.snížena,sport.filtr. ale už prodaná ted Subaru ale vzpomínám na lantru
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
ber benzim.. a klidne LPG. Mam na nem najeto uz asi 14000 a je to celkem v pohode.. V porovnani kolik ted stoji plyn a benzin je markantni.. dnes jsem bral plyn za 11,7 . V porrovnani s benzinem za 31 je rozdil vice nez vyrazny )
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Než jsem se rozhodl, jezdil jsem s oběma motory.
U benzínu mě děsila ta prodleva, když pustíš plyn a chceš přeřadit. Bylo to jako ve Wartburgu od soudruhů z NDR.
Každopádně jsem nakonec koupil diesel hlavně pro ten krouťák, který to auto odlepí dřív. Přeci jen to má skoro 2 tuny. Je ale pravda, že je o dost dražší než ten benzín. Když ale vezmeš přestavbu na LPG, ( měl, jsem Felicii i Octavku na LPG ), dáš za přestavbu min. 30 - 40 tis. Kč a budeš vozit rezervu už v tak malém kufru. ( ten liťák je fak dost velkej )
Naftu kupuju kdekoliv, mimo malinkatých čerpaček, a zatím je to v pohodě. Pokud si ho necháš déle koupil bych Diesela.
Na závěr jedna perlička: motor do Mitsubishi EVO X dělali motoráři HYUNDAI pro GM !
U benzínu mě děsila ta prodleva, když pustíš plyn a chceš přeřadit. Bylo to jako ve Wartburgu od soudruhů z NDR.
Každopádně jsem nakonec koupil diesel hlavně pro ten krouťák, který to auto odlepí dřív. Přeci jen to má skoro 2 tuny. Je ale pravda, že je o dost dražší než ten benzín. Když ale vezmeš přestavbu na LPG, ( měl, jsem Felicii i Octavku na LPG ), dáš za přestavbu min. 30 - 40 tis. Kč a budeš vozit rezervu už v tak malém kufru. ( ten liťák je fak dost velkej )
Naftu kupuju kdekoliv, mimo malinkatých čerpaček, a zatím je to v pohodě. Pokud si ho necháš déle koupil bych Diesela.
Na závěr jedna perlička: motor do Mitsubishi EVO X dělali motoráři HYUNDAI pro GM !
Re: Benzin nebo nafta?
Toez si myslim, ze zmena nemoze byt ani postrehnutelna...trochu viac sa najes, vezmes notebook a nejaku plnu sportovu tasku a hned mas o 3 kone menejsuonav píše:Díky moc za odpovědi a rady. Je jasný, že v tomto případě je lepší volba benzin. Jen mě ještě zajímá jak dopadl nápad s výměnou vzduchového filtru a svíček (viz jiná diskuze o spotřebě) vyzkoušelo Vás to už vic a s jakým úspěchem? Dík Suo.
Najjednoduchsie precipovanie motora vyvinuli nedavno nemci - musite mat ale CD prehravac v aute...vlozite don cipovacie CD a vykon sa priemerne zvysi o 5-10 konikov! ......................................................................................to CD sa vola Rammstein
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Hele nemachruj. Já jsem včera bral benzín a měli cenu 10,30Kč.hlobilp píše:ber benzim.. a klidne LPG. Mam na nem najeto uz asi 14000 a je to celkem v pohode.. V porovnani kolik ted stoji plyn a benzin je markantni.. dnes jsem bral plyn za 11,7 . V porrovnani s benzinem za 31 je rozdil vice nez vyrazny )
(za 0,33l )
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Benzin nebo nafta?
Ahoj, mám Tucsona nafťáka a nemohu si stěžovat, spotřeba 7,3 a to jezdím pořád s klima po Praze. Nafťák se k tomu autu hodí víc, má lepší zátah od nízkých otáček. Faktem je, že já v něm vozím i často dost nákladu a rodinu, takže ta spotřeba je pak hodně znát. V 100 km rychlosti tam kopneš šestku a jedeš za pár korun. Pravdou je, že toho moc nenajezdíš, ale pokud ho pak budeš prodávat, tak nafťák bude mnohem lépe prodejný a netratíš tolik na ceně.
suonav píše:Že chci koupit TUCSONA jsem se rozhodl už napevno. Váhám však o motoru. Četl jsem vaše nářky na spotřebu vpodstatě u obou (více u benzínu). Najedu osobně tak 12 000 km ročně a auto nechci prodat za 5 let (pokud s ním budu spokojen) a fakt nevím pro který se rozhodnout.
Tak doufám že se tu najde dost skušených uživatelu tohoto krásného auta co mi poradí. S díky Suo.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, r.v. 2007 Dynamic, Paket Plus, N1
Mám diesel 103kW. Zatím až na drobnosti bez problémů. Spotřeba nízká, motor spolehlivý a kupodivu ani ne moc hlučný. Benzín jsem před tím zažil v Renaultu Laguna (2l) a ta spotřeba byla depresivní.
V zimě mi teď Tucson vyskočil těsně nad 8l, ale prožil jsem ji i letos na sněhu. Teď jsem na 7,6l.
Před měsícem a půl byla u nás nafta dražší o 20h, teď je levnější o 3Kč takže těžko předvídat vývoj. Pokud motor vydrží a rozdíly v cenách +/- taky, za 4 roky se mi při současném jezdění investice do diesla vrátí. Nemyslím, že benzín je horší, může se jevit jako dobrá investice i z pohledu potenciální ekologické daně na naftu, ale tomuto autu, podle mého názoru, nafta sluší víc, před koupí se určitě projeďte v obou modelech diesel / beznín, pročtěte recenze, které na rozdíl od nás budou snad méně zaujaté...
Pokud benzín, pak bych šel do 2,7i V6 24V DOHC kvůli většímu kroutícímu momentu (větší nádrž je v tomto případě nutností kvůli vyšší spotřebě).
V zimě mi teď Tucson vyskočil těsně nad 8l, ale prožil jsem ji i letos na sněhu. Teď jsem na 7,6l.
Před měsícem a půl byla u nás nafta dražší o 20h, teď je levnější o 3Kč takže těžko předvídat vývoj. Pokud motor vydrží a rozdíly v cenách +/- taky, za 4 roky se mi při současném jezdění investice do diesla vrátí. Nemyslím, že benzín je horší, může se jevit jako dobrá investice i z pohledu potenciální ekologické daně na naftu, ale tomuto autu, podle mého názoru, nafta sluší víc, před koupí se určitě projeďte v obou modelech diesel / beznín, pročtěte recenze, které na rozdíl od nás budou snad méně zaujaté...
Pokud benzín, pak bych šel do 2,7i V6 24V DOHC kvůli většímu kroutícímu momentu (větší nádrž je v tomto případě nutností kvůli vyšší spotřebě).
Hyundai Tucson CRDi 2.0 VGT (2006)
20000km
20000km