Opravy koroze...
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Opravy koroze...
Cas prazdnin se blizi a snim i trochu volneho casu mimo mesto, chci se zeptat jak přesně mám postupovat při opravách koroze a laku, jmenovitě u přední části kapoty, predni a zadni lemy komplet, míst pod venkovníma plastama, kolem stresniho okynka, ve stresnim okynku a celkove na strese...
Stav je momentalne takovej ze vsude mam zatim jenom bublinky, zadni lemy na tom jsou trosku hur, tam mezi bublinkama uz prosakuje rez ale porad se nikde neloupe barva co mam moznost posoudit mista kam vidim.
Zajimalo by mne:
Co varit a co nevarit (muzu poslat fotky jeslti to pomuze), co jen obrousit a zakitovat, co pouzit v jakem poradi, jak postupovat pri zacistovani.
Jake prostredky konkretne pouzit: jake kity, jake zakladni barvy a tak...
Priorita pro mne neni aby auto vypadalo jako driv, ale abych se zbavil veskere koroze hlavne si to chci udelat sam, nejakej ten flek na kastli nabarvenej jen zakladovkou mne nerozhazi na to uz si nekoho najdu az bude vsechno opraveno.
Stav je momentalne takovej ze vsude mam zatim jenom bublinky, zadni lemy na tom jsou trosku hur, tam mezi bublinkama uz prosakuje rez ale porad se nikde neloupe barva co mam moznost posoudit mista kam vidim.
Zajimalo by mne:
Co varit a co nevarit (muzu poslat fotky jeslti to pomuze), co jen obrousit a zakitovat, co pouzit v jakem poradi, jak postupovat pri zacistovani.
Jake prostredky konkretne pouzit: jake kity, jake zakladni barvy a tak...
Priorita pro mne neni aby auto vypadalo jako driv, ale abych se zbavil veskere koroze hlavne si to chci udelat sam, nejakej ten flek na kastli nabarvenej jen zakladovkou mne nerozhazi na to uz si nekoho najdu az bude vsechno opraveno.
Naposledy upravil(a) Yurii dne 23 črc 2007, 11:55, celkem upraveno 1 x.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opravy koroze...
Taky mam par bublinek tak se rad dozvim neco a pripojuju se kYurimuYurii píše:Cas prazdnin se blizi a snim i trochu volneho casu mimo mesto, chci se zeptat jak přesně mám postupovat při opravách koroze a laku, jmenovitě u přední části kapoty, predni a zadni lemy komplet, míst pod venkovníma plastama, kolem stresniho okynka, ve stresnim okynku a celkove na strese...
Stav je momentalne takovej ze vsude mam zatim jenom bublinky, zadni lemy na tom jsou trosku hur, tam mezi bublinkama uz prosakuje rez ale porad se nikde neloupe barva co mam moznost posoudit mista kam vidim.
Zajimalo by mne:
Co varit a co nevarit (muzu poslat fotky jeslti to pomuze), co jen obrousit a zakitovat, co pouzit v jakem poradi, jak postupovat pri zacistovani.
Jake prostredky konkretne pouzit: jake kity, jake zakladni barvy a tak...
Priorita pro mne neni aby auto vypadalo jako driv, ale abych se zbavil veskere koroze hlavne si to chci udelat sam, nejakej ten flek na kastli nabarvenej jen zakladovkou mne nerozhazi na to uz si nekoho najdu az bude vsechno opraveno.
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Zdarec, taky se chystám na opravu pár bublinek na lemu blatníku. Nejsem sice karosář, ale tak nějak to budu dělat. Můj postup bude takýto:
1)Bublinku opatrně ořežu nožem a pak se pokusím vyškrabnout rez
2)Koupil jsem si malé kotoučky na přímou brusku, které dám do vrtačky a lehce vybrousím, až to bude čisté
3)Odmastím a natřu základkou (barvou přibližnou laku vozu)
4)Objednám si malou lahvičku laku tím to přetřu ať se to ztratí a šmitec
Snad jsem nějak pomohl a doufám že se mi to takhle podaří.
1)Bublinku opatrně ořežu nožem a pak se pokusím vyškrabnout rez
2)Koupil jsem si malé kotoučky na přímou brusku, které dám do vrtačky a lehce vybrousím, až to bude čisté
3)Odmastím a natřu základkou (barvou přibližnou laku vozu)
4)Objednám si malou lahvičku laku tím to přetřu ať se to ztratí a šmitec
Snad jsem nějak pomohl a doufám že se mi to takhle podaří.
Hyundai Lantra 1.6 16V
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
No u Tveho postupu je problem ten, ze si tim moc nepomuzes a na laku zustanou nerovnosti. Kdysi jsem se s nekym o tom bavil a ten prave rikal kolem pozadovanyho mista obrousit komplet az na stribrnej kov klidne do vetsi vzdalenosti, bezprostredne potom zakitovat krubym kitem, obrousit, zakitovat jemnym kitem, obrousit na mokro jemnouckymym smirkem a pak pretrit zakladovkou... nepamatuju si to presne jak to bylo ale po nejaky dobe zatvrdnuti toho kitu samozrejme to teprve pretrit tou zakladovkou. Pak az zakladovka "uzraje" ji najemno obrousit jemnym smirekm !!!__ ale ne az na kov___!!! a pak prestrikat normalni barvou.
Jenze s timhle clovekem sem se videl uplne nahodou v hospode, a uz ho v zivote asi neuvidim A zadnyho karosare prave neznam jenom pak nekoho kdo by zvladnul zaverecnou fazi--- lakovani.
Mozna by proste stacilo obrousit a zakitovat jednou ale nevim, chci aby to bylo udelany co nejlip
Jenze s timhle clovekem sem se videl uplne nahodou v hospode, a uz ho v zivote asi neuvidim A zadnyho karosare prave neznam jenom pak nekoho kdo by zvladnul zaverecnou fazi--- lakovani.
Mozna by proste stacilo obrousit a zakitovat jednou ale nevim, chci aby to bylo udelany co nejlip
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Jestli tě to zajímá tak dnes v amrevue na čt1 bylo o vadách na laku a celkem dobré informace tak si to můžeš přehrát na jejich stránkách.
viz. http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/11 ... 34406.html
viz. http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/11 ... 34406.html
Hyundai Lantra 1.6 16V
Myslim kluci, ze bych vam mohl poradit, preci jen uz toto nejaky ten patek delam Takze za
1:misto postizene rezi ci bublinkami obrousime az na kov smirkovym papirem o hrubosti 80 ci 120
2:pokudrez je v takovem stadiu ze uz nejde zcela odstranit pouzijeme Antirezin, ktery rez vyzere a zastavi, ale jen v pripade ze jde porad o povrchovou rez a ne o diry. Diry musite vyvarit jinak se ty zrzky nezbavite
3:obrousene misto dokytujeme dvouslozkovym kytem s hlinikovymi zrny, protoze se nepropada a nenasava vodu (kyt se skelnymi vlakny a jemny se na toto nedoporucuje , pac se rez vrati)
4:okytovane a obrousene misto obrousime jeste jednou smirkem 400 kterym se brousi za mokra. Timto smirkem zbavime dil skrabancu od predchozich hrubsich brouseni
5:misto nastrikame plnici barvou neboli plničem taky dvouslozkovy (misto ktere je asi treba 5cm na 5cm nastrikame plničem tak, aby jsme udelali flek 10cm na 10cm) musime zastrikat skrabance a hlavne kyt
6:po vytvrdnuti plniče: misto zase obrousime do hladka smirkem 400 a pak nasledne smirkem 1000, kterym se tez brousi za mokra (plnic nesmime odbrousit a nesmime se probrousit na holy plech). Pokud jde o blatnik obrousi se 1000ovkou cely a cely se pak strika do barvy a potom lakem. Střiky laikum nedoporucuji je to tezke a vetsinou bez efektu. Kdyby neco ptejte se toto je jen takovy strucny navod
1:misto postizene rezi ci bublinkami obrousime az na kov smirkovym papirem o hrubosti 80 ci 120
2:pokudrez je v takovem stadiu ze uz nejde zcela odstranit pouzijeme Antirezin, ktery rez vyzere a zastavi, ale jen v pripade ze jde porad o povrchovou rez a ne o diry. Diry musite vyvarit jinak se ty zrzky nezbavite
3:obrousene misto dokytujeme dvouslozkovym kytem s hlinikovymi zrny, protoze se nepropada a nenasava vodu (kyt se skelnymi vlakny a jemny se na toto nedoporucuje , pac se rez vrati)
4:okytovane a obrousene misto obrousime jeste jednou smirkem 400 kterym se brousi za mokra. Timto smirkem zbavime dil skrabancu od predchozich hrubsich brouseni
5:misto nastrikame plnici barvou neboli plničem taky dvouslozkovy (misto ktere je asi treba 5cm na 5cm nastrikame plničem tak, aby jsme udelali flek 10cm na 10cm) musime zastrikat skrabance a hlavne kyt
6:po vytvrdnuti plniče: misto zase obrousime do hladka smirkem 400 a pak nasledne smirkem 1000, kterym se tez brousi za mokra (plnic nesmime odbrousit a nesmime se probrousit na holy plech). Pokud jde o blatnik obrousi se 1000ovkou cely a cely se pak strika do barvy a potom lakem. Střiky laikum nedoporucuji je to tezke a vetsinou bez efektu. Kdyby neco ptejte se toto je jen takovy strucny navod
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
OT...smazano
Naposledy upravil(a) Yurii dne 23 črc 2007, 12:07, celkem upraveno 1 x.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
-
- ***
- Příspěvky: 652
- Registrován: 19 bře 2007, 11:36
- Bydliště: kladno
- Kontaktovat uživatele:
plnic sezenes vsude-neboli strikaci tmel jinak ten alu tmel o tom sem jeste nikdy neslysel ale snad to sezenes-ja se take chystam na opravu karoserie-predni laminatove blatniky, zadni nejak o okousek vytahnout trosku dre jedno kolo o lem s podlozkama, sundat plasty ze dveri opravit mirnoui korozy na strese a tak no, hlavne potom celolak