Palubní počítač

Vše co se týká techniky, zapojení, ND

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
kokroff
**
Příspěvky: 319
Registrován: 11 pro 2005, 18:14
Bydliště: PCE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokroff »

Ahoj, diky za link, docela mi to dost pomohlo...
Jinak se daj jeste otacky krast z palubni desky primo z jednoho pinu,
udelal jsem si pocitadlo impulzu ale ty otacky lezou fakt dost rychle navic potrebuju vedet kolik to je za 1 km a to take nebude presne pokud to budes
cist z tachometru...No uvidime, jestli budu mit cas tak se zase pustim do vyvoje. V jakem jazyce se vlastne programuje ta tvoje Motorola?
Hyundai Lantra 1.6 16V G4GR,r.98

*** Ivan je nejlepsi!!! ***
Reklama
 

Uživatelský avatar
adys
*
Příspěvky: 99
Registrován: 24 bře 2006, 03:44
Bydliště: KOREA

Příspěvek od adys »

Zdar,
zní to fakt zajímavě....jakej tam programuješ obvod???
Lantra 1994 ...1,5MPI...G4DJ
Uživatelský avatar
KMBlendi
**
Příspěvky: 122
Registrován: 24 kvě 2006, 09:55
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KMBlendi »

Viz. displaye: display použiji takový aby se dal jednoduše ovládat mikroprocesorem a byl k dostání za dobrou cenu..nemá smysl tam dávat barevný display který sice taky stojí nejakých 500 a více ale neutáhl bych ho procákem..
O display z 3310 přemýšlím ale problém je v tom že nemá vývody a je na vodivou gumu..tj musel by se řešit upevnění...

Obvod používám automotive Freescale a zatím tam mám HC08GR8A popř podobné.. prgramuje se v C.
Lantra 99 J2 sedan.
Uživatelský avatar
kokroff
**
Příspěvky: 319
Registrován: 11 pro 2005, 18:14
Bydliště: PCE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokroff »

Hmm, tak to by mohlo byt zajimavejsi nez se babrat v asm s ATMELem nebo to resit s PIC. C je pro mne zajimavejsi pac delam s jazykem zalozenym na C, jmenuje se to klemspeak, ale asi to nebudes znat, pouziva se to na testovani sitovych prvku jako jseou routery, switche, WiFi AP apod....
jake pouzivas vyvojove prostredi a programator?
dik
Hyundai Lantra 1.6 16V G4GR,r.98

*** Ivan je nejlepsi!!! ***
Uživatelský avatar
KMBlendi
**
Příspěvky: 122
Registrován: 24 kvě 2006, 09:55
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KMBlendi »

Vývojové prostředí je CodeWarrior a programátor je dělaný..jednoduchý rs232 převodník..
Lantra 99 J2 sedan.
vipe

Příspěvek od vipe »

Tak tady je to na vysoký úrovni, ale když chlapy dáte hlavy dohromady mohlo by z toho vzniknout něco opravdu zajímavýho do toho vám kecat nebudu já spíš přes tu mechanickou stránku věci.
Jedna taková technická na jednom ruským webu je k mání na Getze, ale zobrazuje to v azbuce dá se to nějak udělat aby to psalo údaje v češtině asi ne co?
Uživatelský avatar
KMBlendi
**
Příspěvky: 122
Registrován: 24 kvě 2006, 09:55
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KMBlendi »

No to nedá..každý má jiný kod, jiný výrobek..nemá to smysl a přijde to draho.. ale dej sem link, celkem by mne to zajímalo..
Lantra 99 J2 sedan.
vipe

Příspěvek od vipe »

Uživatelský avatar
KMBlendi
**
Příspěvky: 122
Registrován: 24 kvě 2006, 09:55
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KMBlendi »

Jo tak tam to maj přes dignostiku..puvodně jsem to chtěl taky tak udělat ale nedomluvil jsem se se svým autem..bude to fachat na 100% je od roku výroby 2000 a více ..
Lantra 99 J2 sedan.
vipe

Příspěvek od vipe »

KMBlendi píše:Jo tak tam to maj přes dignostiku..puvodně jsem to chtěl taky tak udělat ale nedomluvil jsem se se svým autem..bude to fachat na 100% je od roku výroby 2000 a více ..
Jak to myslíš že to bude fachat na 100% ?
Bruno
***
Příspěvky: 684
Registrován: 21 led 2006, 14:56
Bydliště: Šlapanice 664 51

Příspěvek od Bruno »

Jako, že by to nefachčilo s vozy staršími jak r.v. 2000 a naopak?
Nebo, že by jó ? A co takhle r.v.1996? To asi určitě ne.
A vůbec uměl by to někdo dovézt? Rusko není Amerika a ta předplatba no nevím nevím. Moc bych tomu nevěřil.
Ale funkcí to má plno. Co takhle to sehnat, vomrknout a vobšlehnout, samozřemě v české verzi.
/Co říkáš Blendi?/
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
Uživatelský avatar
KMBlendi
**
Příspěvky: 122
Registrován: 24 kvě 2006, 09:55
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KMBlendi »

Tím jsem myslel že od roku 2000 je ta diagnostika u háček zaručená..u starších je to chaotický-diagnostika tam je taky ale používaj se ruzný protokoly..proto si myslím že ten ruskej výrobek bude fachat jen na těch autech kde bude diganostika novější.. Jinak se mi to ale taky moc nezdá..je tam až moc funkcí a ne všechno se v diagnostice dá jednoduše zjistit..takže nevím..moc nevěřím..navíc na obrázku je jiný zařízení než to které je na tom větším už v zabudovaným getzu..je jinačí rozmístění tlačítek na dps!!..takže je to nejakej výjeb..si myslím.
Lantra 99 J2 sedan.
vipe

Příspěvek od vipe »

Jj už to chápu. :wink:
Morpheus11
*
Příspěvky: 60
Registrován: 30 led 2006, 13:17
Bydliště: Jirkov u Chomutova

Příspěvek od Morpheus11 »

A ten Panasonic g520 by ti vyhovoval vice nez ta Nokia 3310?
Kdyz to bude ta jednodussi verze a se sledovanim tech 4 strikacek, tak to vyjde na kolik?
Co to tlacitko? Slo by pouzit tlacitko ohrivani zadniho skla? - mam jeste jedno.
Uz mas nejakou konecnou verzi?
M
Lantra 1.6, r.v. 1999
Uživatelský avatar
KMBlendi
**
Příspěvky: 122
Registrován: 24 kvě 2006, 09:55
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KMBlendi »

Ne ja se spletl a byl to display s panasonika G93..takže jiné jsou zbytečné, ale mám ted displeje s A55 nebo A52 a ty fungují dobře, takže to budu dělat na těchto displejích...Tlačítko mužeš použít jaký chceš , pokud máš to co je háčku tak to máš dobrý, dáš si ho na drugou stranu místo záslepky a je to...No ted dělám vzorek te jednosušší verze jen s jedním vstřikem který bude násoben 4..což vyjde levněji na materiál i velikost celého zařízení a tato verze přijde na 2000,- :
TZN: přijde ti krabička s kablikem a displajem který jsou už propojené a pak s té krabičky pujdou dráty..v popisu zapojení si zjistíš jak a co kam zapojit..tzn: jak bude kdo řešit umístění popř tlačítko . to je každého už věc dle vkusu..
Lantra 99 J2 sedan.
Odpovědět

Zpět na „Technická Sekce“