Palubní počítač
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
To Morpheus:
Ještě jsem ty záslepky nezkoušel a s tou možností nezávislého napájení zkusím poprosit Blendiho, jestli by to nešlo přípravit /možná se to bude muset oddělovat nějakou diodou a v tom jsem mimo/ Zaleží na Blendim, snad to půjde udělat, uvidíme jestli to půjde. Pokud to vyjde bylo by to super !!!
Ještě jsem ty záslepky nezkoušel a s tou možností nezávislého napájení zkusím poprosit Blendiho, jestli by to nešlo přípravit /možná se to bude muset oddělovat nějakou diodou a v tom jsem mimo/ Zaleží na Blendim, snad to půjde udělat, uvidíme jestli to půjde. Pokud to vyjde bylo by to super !!!
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
- Reklama
- KMBlendi
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 24 kvě 2006, 09:55
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
To napájení si každý může dát jak chce, pokud tedy nechcete ztrácet údaje pak si to dejte přes vypínač přímo na baterku, u spínací skřínky, nebo na napájení co je k rádiu..jestě lepší pač je přes pojistku... Takže si tam dejte nějakej vypínač, duvod proč to tak nedělám je ten že každej chce jinačí tlačítka, vypínače podsvětlení atd.. a tím pádem toto nechávám volné a na každém..nevýhoda je že si budete muset vždy zapnout a vypnout počítač..Není třeba řešit s diodou , efekt je stejný, v případě zdvojeného napájení jak říká Bruno, pak přívod ze zapalování nemá smysl- pokáždé totiž bude muset tak jak tak vypnout vypínač aby šetřil baterku..tak si ho tam dejte napřímo..
Toto je standartní zapojení :
Toto je standartní zapojení :
Lantra 99 J2 sedan.
Blendi díky,
já jsem to myslel tak, že prvotní a běžně užívané napájení by šlo ze zapalování. A k tomu pouze podpůrně, tedy pouze pokud bych chtěl měřit přerušovanou trasu, bych použil to druhé připojení přes vypinač. Potom by se asi muselo to napájení ze zapalovaní oddělit, asi tou diodou tak, aby nepropojovalo plus na zapalování při vypnutém klíčku. Ber to jako představu, třeba na tom něco je.
já jsem to myslel tak, že prvotní a běžně užívané napájení by šlo ze zapalování. A k tomu pouze podpůrně, tedy pouze pokud bych chtěl měřit přerušovanou trasu, bych použil to druhé připojení přes vypinač. Potom by se asi muselo to napájení ze zapalovaní oddělit, asi tou diodou tak, aby nepropojovalo plus na zapalování při vypnutém klíčku. Ber to jako představu, třeba na tom něco je.
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
- KMBlendi
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 24 kvě 2006, 09:55
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Jo pak by to šlo ale ty diody bych dal na obě napájecí větve jak na zapalovaní tak na baterku s vypínačem.. Ale to je hračka, to už se muže kdokoliv dodělat , kdybych to tam dal já , musely by trčet další kabely navíc.. a né každy to chce.. Jinak já to řeším tak že než vypnu motor na benzince tak se mrknu kolik to spotřebovalo a jeto..Tento udaj stejně nepoužíváš vždy , většinou jen aby si někdo změřil třeba trasu do práce atd..a tam pořád přeci netankuješ O dovolené jsem to taky tak řešil..porát jsem si zapisoval do deníčku koli jsem najel a kolik to vzalo ale jde udělat verze která si to pamatuje sama..tak ale by stála o 1000 víc, pač se musí použít lepší procák a více paměti..
Lantra 99 J2 sedan.
-
- *
- Příspěvky: 60
- Registrován: 30 led 2006, 13:17
- Bydliště: Jirkov u Chomutova
Mě se zdá nejlepší to dát rovnou přes vypínač na to napájení rádia. Než to dvojit ze zapalování a pak kdyby náhodou, tak to zapínat zvlášť. Když jedeš, tak je jedno jestli to je na přímo napájený nebo přes zapalování. A když stojíš, tak si sám zvolíš jestli to vypneš nebo ne, co?
Asi nej by byla verze, kde si to pamatuje sama, ale jak říká Blendi, bylo by to zase dražší.
Uděláš pak ještě nějaký návod zapojení pro blbce, jako rozděleje toto, vypoj toto a pak tam zapoj toto... Nebo případně na net nahodit foto postupu při zapojování.
To Blendi: Pak napiš kolik bude finální cena s těma displejema z těch A55/A52, možná budu mít ten A55, takže bych ho mohl zaslat.
M
Asi nej by byla verze, kde si to pamatuje sama, ale jak říká Blendi, bylo by to zase dražší.
Uděláš pak ještě nějaký návod zapojení pro blbce, jako rozděleje toto, vypoj toto a pak tam zapoj toto... Nebo případně na net nahodit foto postupu při zapojování.
To Blendi: Pak napiš kolik bude finální cena s těma displejema z těch A55/A52, možná budu mít ten A55, takže bych ho mohl zaslat.
M
Lantra 1.6, r.v. 1999
-
- *
- Příspěvky: 60
- Registrován: 30 led 2006, 13:17
- Bydliště: Jirkov u Chomutova
- KMBlendi
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 24 kvě 2006, 09:55
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Celý display má 3.5 x 4 cm..
No když dodáš display s A55 s tím okolním plastem který to drží tak odečtu -200,- nový se totiž dá sehnat už od 185,-..
Tento konkrétní vzorek má jantarově žluté podsvícení...ze zkušenosti víme že je nejlepší a nejviditelnější.
Zítra můžu tento kousek expedovat - tak kdo má zájem jako první..?
No když dodáš display s A55 s tím okolním plastem který to drží tak odečtu -200,- nový se totiž dá sehnat už od 185,-..
Tento konkrétní vzorek má jantarově žluté podsvícení...ze zkušenosti víme že je nejlepší a nejviditelnější.
Zítra můžu tento kousek expedovat - tak kdo má zájem jako první..?
Lantra 99 J2 sedan.
- KMBlendi
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 24 kvě 2006, 09:55
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
No to jo , to jen tak neseženeš pač se to prodává tak po 1000kusech.. jsou to automotive kontroléry.. mrkni na www.freescale.com . navíc používám jen SMD verze a součástky miniaturních rozměrů, proto je to tak malé..Musíš si to udělat s jinou motorolou (05)nebo s jinýma procákama od jiných výrobců..
Muj zdroj nemůžu moc specifikovat ale dělám v oboru tak mám přístup..chápeš?
Muj zdroj nemůžu moc specifikovat ale dělám v oboru tak mám přístup..chápeš?
Lantra 99 J2 sedan.