Blahopřeji ,kurňa Si stím teda hejbnul ,no zase červená říkáš,takže budu bílej akorát já na srazech ach jo. No co se dá dělatMates píše:Zdarec,
tak jsem se z Lantry přestěhoval sem na accenta. Koupil jsem takovou voňavku od staršího pána a po prvních zkušenostech jsem docela nadšenej. Motor s autem pěkně hejbá, sedí se v tom taky dobře a všechno jde tak nějak zlehka. Tak čas ukáže zda to byla dobrá investice.
Stěhování do accenta
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Stěhování do accenta
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
- Reklama
Tipnul bych to na gumy.. Přijde mi to v dešti klasika, mě to tahá zavolant díky jiným kolům furt, tak to nepoznámSelshig píše:ovšem teda co musím přiznat a ted sem si vzpoměl je hlavně podvozek na dešti. to je jako trošku větší nařez....to mi příjde že lítam přes kaluže a kloužu jak šileny na vozovce ale to je asi pneu nechám se tady poddat jinyma... ösobně nevím jestli je to už podvozek nebo kola ale občas mi to nahání husí kůži.chlapi poradte je to normalní nebo sou to pneu???na fabce mi to v dešti tak nelita a ni na tatikovým kalosku....
Naposledy upravil(a) Jirka dne 05 srp 2007, 09:03, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv.,
PRODÁNO 05/2012
PRODÁNO 05/2012
Tak proběhl u mne test jízdních vlastnosti a zjístil jsem že na nedotáčivé auto tomu hodně ujiždí zadek a nerovnostech uskakuje víc než je zdrávo.S tím zadkem je to jak u staré Octávky na K.O. zadních tlumičích,snad i horší.No porovnal jsem ještě jednou motor.Sedl jsem prvně do accenta a potom do fabky (16V55kW) a takovou pružnost co má accent na trojku má pomalu fabka na čtverku.Asi i vím čím to bude,protože když korejci napíší,že má accent výkon 61,8kW a 116N.m. ,tak to sedí nebo má ještě míň.U Škodovky tedy VW je to tak,že ten motor který má mít 55kW bude mít v reálu o takových 8-12kW navrch a místo 126N.m. bude mít přes 130N.m..No a accent má ještě o trochu delší převody,kterého ho brzdí v rozletu.Další věc co mi vadí je,že se auto nechává tahat ve vyjetých kolejích a nebo když je ujetá krajnice má tendenci jet do příkopy.Dá se na to zvyknout a s korekcemi volantu se dá jet rovně,ale v zimě v zamrzlých kolejích to bude asi záhul.....Já narozdíl od jiných zatím za ten týden nemám citový vztah k vozům Hyundai,takže je to myslím si objektivní kritika.Z vaši strany zarytých fandů značky Hyundai neočekávám moc pochopení,ale je to prostě fakt.
Accent 1.3 rv.2004
Tak po dlouhé době zas opravdu čumím co někdo dokáže napsat.. Korejci udávají papírově výkon stejný nebo vyšší než ve skutečnosti je a Fabie má o 8-12 kw víc než je na papíru..To snad ani nemůžeš myslet vážně. Ona pružnost motoru je dána spíš točivým momentem a ten maj prakticky stejnej. Tolerance skutečnosti a papírovýho výkonu bývá u všech aut +- stejně. Jediný co na tom motoru je dobrý je jeho tichost, ale co se týče výkonu a kultyvovanosti, tak teda nic moc. Já fakt nechápu, proč sis tak skvělý auto nekoupil.. V práci jsme jednu takovou Fabii měli a byl docela adrenalin předjíždět. Chtěl bych vidět jak s tím motorem nějakýmu Accentovi ujedeš.L@rsen píše:Tak proběhl u mne test jízdních vlastnosti a zjístil jsem že na nedotáčivé auto tomu hodně ujiždí zadek a nerovnostech uskakuje víc než je zdrávo.S tím zadkem je to jak u staré Octávky na K.O. zadních tlumičích,snad i horší.No porovnal jsem ještě jednou motor.Sedl jsem prvně do accenta a potom do fabky (16V55kW) a takovou pružnost co má accent na trojku má pomalu fabka na čtverku.Asi i vím čím to bude,protože když korejci napíší,že má accent výkon 61,8kW a 116N.m. ,tak to sedí nebo má ještě míň.U Škodovky tedy VW je to tak,že ten motor který má mít 55kW bude mít v reálu o takových 8-12kW navrch a místo 126N.m. bude mít přes 130N.m..No a accent má ještě o trochu delší převody,kterého ho brzdí v rozletu.Další věc co mi vadí je,že se auto nechává tahat ve vyjetých kolejích a nebo když je ujetá krajnice má tendenci jet do příkopy.Dá se na to zvyknout a s korekcemi volantu se dá jet rovně,ale v zimě v zamrzlých kolejích to bude asi záhul.....Já narozdíl od jiných zatím za ten týden nemám citový vztah k vozům Hyundai,takže je to myslím si objektivní kritika.Z vaši strany zarytých fandů značky Hyundai neočekávám moc pochopení,ale je to prostě fakt.
Já bohužel nevím v čem Fabia Accenta předčí. Stačí se podívat na velikost kufru, na zadních sedadlech, na předních sedačkách, sjeď si 500km ve Fabii a pak v Accentu, uvidíš jak tě budou z Fabie bolet záda, to by bylo na dlouhý story.
Jedniný + je podvozek a kvalitnější plast v interiéru
Trochu nevím jestli mluvíme o stejném autě
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv.,
PRODÁNO 05/2012
PRODÁNO 05/2012
A nemas toho svyho dotazenyho z venku? Tam se casto objevuji 55kW verze a pri prihlaseni v CZ tomu do papiru daji 63kWL@rsen píše:Tak proběhl u mne test jízdních vlastnosti a zjístil jsem že na nedotáčivé auto tomu hodně ujiždí zadek a nerovnostech uskakuje víc než je zdrávo.S tím zadkem je to jak u staré Octávky na K.O. zadních tlumičích,snad i horší.No porovnal jsem ještě jednou motor.Sedl jsem prvně do accenta a potom do fabky (16V55kW) a takovou pružnost co má accent na trojku má pomalu fabka na čtverku.Asi i vím čím to bude,protože když korejci napíší,že má accent výkon 61,8kW a 116N.m. ,tak to sedí nebo má ještě míň.U Škodovky tedy VW je to tak,že ten motor který má mít 55kW bude mít v reálu o takových 8-12kW navrch a místo 126N.m. bude mít přes 130N.m..No a accent má ještě o trochu delší převody,kterého ho brzdí v rozletu.Další věc co mi vadí je,že se auto nechává tahat ve vyjetých kolejích a nebo když je ujetá krajnice má tendenci jet do příkopy.Dá se na to zvyknout a s korekcemi volantu se dá jet rovně,ale v zimě v zamrzlých kolejích to bude asi záhul.....Já narozdíl od jiných zatím za ten týden nemám citový vztah k vozům Hyundai,takže je to myslím si objektivní kritika.Z vaši strany zarytých fandů značky Hyundai neočekávám moc pochopení,ale je to prostě fakt.
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
4 Hanz-mám najeto s tím asi 600 km jel jsem pro holky do tábora a zkusil jsem si silnice 2 a 3 třídy a pak strakonickou a jsem spokojenej. Fotky pošlu se neboj. Sedí to dobře a i ten zátah mě mile překvapil.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Dej si do pořádku přední nápravu,vyměň tlumiče a to auto se bude chovat jak má.Chceš tady někomu namluvit,že fabka úplně ignopruje vyjeté koleje?Nějak mimo néé.Nedělej z toho zázrak techniky.Mám Acc z roku 6 a na fabky se dívám jen ze zpětného zrcátka,pokud není někde omezení.Pak začíná velké předjíždění,které je ovšem někdy i honorované.L@rsen píše:Tak proběhl u mne test jízdních vlastnosti a zjístil jsem že na nedotáčivé auto tomu hodně ujiždí zadek a nerovnostech uskakuje víc než je zdrávo.S tím zadkem je to jak u staré Octávky na K.O. zadních tlumičích,snad i horší.No porovnal jsem ještě jednou motor.Sedl jsem prvně do accenta a potom do fabky (16V55kW) a takovou pružnost co má accent na trojku má pomalu fabka na čtverku.Asi i vím čím to bude,protože když korejci napíší,že má accent výkon 61,8kW a 116N.m. ,tak to sedí nebo má ještě míň.U Škodovky tedy VW je to tak,že ten motor který má mít 55kW bude mít v reálu o takových 8-12kW navrch a místo 126N.m. bude mít přes 130N.m..No a accent má ještě o trochu delší převody,kterého ho brzdí v rozletu.Další věc co mi vadí je,že se auto nechává tahat ve vyjetých kolejích a nebo když je ujetá krajnice má tendenci jet do příkopy.Dá se na to zvyknout a s korekcemi volantu se dá jet rovně,ale v zimě v zamrzlých kolejích to bude asi záhul.....Já narozdíl od jiných zatím za ten týden nemám citový vztah k vozům Hyundai,takže je to myslím si objektivní kritika.Z vaši strany zarytých fandů značky Hyundai neočekávám moc pochopení,ale je to prostě fakt.
S tím výkonem,podle tvých počtů má fabka 63 až 67 KW
- Tommas33
- **
- Příspěvky: 475
- Registrován: 03 pro 2006, 09:51
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Kontaktovat uživatele:
mně osobně stačila jednou cesta Brno-Praha ve Fabii a 2.dny jsem trpěl ...jinak cesta třeba na Jadran v Accentu byla v pohodě...
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi