L@rsen píše:Tak proběhl u mne test jízdních vlastnosti a zjístil jsem že na nedotáčivé auto tomu hodně ujiždí zadek a nerovnostech uskakuje víc než je zdrávo.S tím zadkem je to jak u staré Octávky na K.O. zadních tlumičích,snad i horší.No porovnal jsem ještě jednou motor.Sedl jsem prvně do accenta a potom do fabky (16V55kW) a takovou pružnost co má accent na trojku má pomalu fabka na čtverku.Asi i vím čím to bude,protože když korejci napíší,že má accent výkon 61,8kW a 116N.m. ,tak to sedí nebo má ještě míň.U Škodovky tedy VW je to tak,že ten motor který má mít 55kW bude mít v reálu o takových 8-12kW navrch a místo 126N.m. bude mít přes 130N.m..No a accent má ještě o trochu delší převody,kterého ho brzdí v rozletu.Další věc co mi vadí je,že se auto nechává tahat ve vyjetých kolejích a nebo když je ujetá krajnice má tendenci jet do příkopy.Dá se na to zvyknout a s korekcemi volantu se dá jet rovně,ale v zimě v zamrzlých kolejích to bude asi záhul.....Já narozdíl od jiných zatím za ten týden nemám citový vztah k vozům Hyundai,takže je to myslím si objektivní kritika.Z vaši strany zarytých fandů značky Hyundai

neočekávám moc pochopení,ale je to prostě fakt.
Tak po dlouhé době zas opravdu čumím

co někdo dokáže napsat.. Korejci udávají papírově výkon stejný nebo vyšší než ve skutečnosti je a Fabie má o 8-12 kw víc než je na papíru..To snad ani nemůžeš myslet vážně. Ona pružnost motoru je dána spíš točivým momentem a ten maj prakticky stejnej. Tolerance skutečnosti a papírovýho výkonu bývá u všech aut +- stejně. Jediný co na tom motoru je dobrý je jeho tichost, ale co se týče výkonu a kultyvovanosti, tak teda nic moc. Já fakt nechápu, proč sis tak skvělý auto nekoupil.. V práci jsme jednu takovou Fabii měli a byl docela adrenalin předjíždět. Chtěl bych vidět jak s tím motorem nějakýmu Accentovi ujedeš.
Já bohužel nevím v čem Fabia Accenta předčí. Stačí se podívat na velikost kufru, na zadních sedadlech, na předních sedačkách, sjeď si 500km ve Fabii a pak v Accentu, uvidíš jak tě budou z Fabie bolet záda, to by bylo na dlouhý story.
Jedniný + je podvozek a kvalitnější plast v interiéru
Trochu nevím jestli mluvíme o stejném autě
