A v nový verzi silná posílila o 4kW na 51kW..Hardcam píše:16 je uz docela dost:) Fabka slabounka 6V ma 40kW, "silna" 12V ma 47kW
Stěhování do accenta
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
Škoda je domácí produkt, z mého pohledu nenabízí to, co tenhle korejec a pouze to, že můžu projet zatáčku o pár km/hod rychleji za ty peníze nestojí. No a crash test je hezká věc, ale tomu, kdo u řízení má vymydlenou kebuli a jede jak hovado, ani tomu kdo má peška a to hovado potká v protisměru a na své straně to stejně moc nehelfne - zase bude hrát roli z jakého úhlu se ty dva nabouraj, setrvačný hmoty atd. a stejně si pak každej musí nějakej ten čas lízat rány[/quote]
Slova která by se mohla tesat do kamene
Slova která by se mohla tesat do kamene
S fóbií 1,4TDi se dá jezdit v průměru za 2,6l/100km...
Ale mimo jiné tak píše jak je to neuvěřitelně pohodlné auto na dlouhé cesty.
Jelikož to jsou oficiální stránky škoda, je třeba to brát s rezervou...
http://www.skoda-auto.com/cze/aid/news/ ... sfabii.htm
Ale mimo jiné tak píše jak je to neuvěřitelně pohodlné auto na dlouhé cesty.
Jelikož to jsou oficiální stránky škoda, je třeba to brát s rezervou...
http://www.skoda-auto.com/cze/aid/news/ ... sfabii.htm
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Pak jsou ty perfektní auta stavěný pro německy hovořící národy (nehledejte v tom žádný podtext, prosím), protože při delší jízdě dost kolegů hovořila o otlačených nohách od středního panelu s ovladačema topení a jeho vskutku dobře řešenými "spodními" rohy, které jsou při pohodlném posazu ve stálém kontaktu s nožiskama osádky a dost často byla zmiňována i vyklepanost osazenstva, což jsem např. u filcky tak barvitě vylíčené po nonstop jízdě do Frankfurtu neslýchal. Asi jsem se pohyboval mezi lidma, kteří o autech nic neslyšeli a jen byli nuceni v nich dřepět a .... užívat si pohodlnost vozidel se snovou spotřebou chtěl bych vidět, jaké bylo cestovní tempo toho rakušáka v reálu - asi to byl zážitek). I tak si myslím, že stejně jako nemám já zájem o škodule, škodovák se zas trefí do hyundajáka.... A pravda se válí někde mezitom píše:S fóbií 1,4TDi se dá jezdit v průměru za 2,6l/100km...
Ale mimo jiné tak píše jak je to neuvěřitelně pohodlné auto na dlouhé cesty.
Jelikož to jsou oficiální stránky škoda, je třeba to brát s rezervou...
http://www.skoda-auto.com/cze/aid/news/ ... sfabii.htm
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Jen k tomu cestovnímu tempu:Hanz píše:Pak jsou ty perfektní auta stavěný pro německy hovořící národy (nehledejte v tom žádný podtext, prosím), protože při delší jízdě dost kolegů hovořila o otlačených nohách od středního panelu s ovladačema topení a jeho vskutku dobře řešenými "spodními" rohy, které jsou při pohodlném posazu ve stálém kontaktu s nožiskama osádky a dost často byla zmiňována i vyklepanost osazenstva, což jsem např. u filcky tak barvitě vylíčené po nonstop jízdě do Frankfurtu neslýchal. Asi jsem se pohyboval mezi lidma, kteří o autech nic neslyšeli a jen byli nuceni v nich dřepět a .... užívat si pohodlnost vozidel se snovou spotřebou chtěl bych vidět, jaké bylo cestovní tempo toho rakušáka v reálu - asi to byl zážitek). I tak si myslím, že stejně jako nemám já zájem o škodule, škodovák se zas trefí do hyundajáka.... A pravda se válí někde mezitom píše:S fóbií 1,4TDi se dá jezdit v průměru za 2,6l/100km...
Ale mimo jiné tak píše jak je to neuvěřitelně pohodlné auto na dlouhé cesty.
Jelikož to jsou oficiální stránky škoda, je třeba to brát s rezervou...
http://www.skoda-auto.com/cze/aid/news/ ... sfabii.htm
píše tam že ujel 847km nepřetržitou jízdou za necelých 13 hodin. To znamená průměr lehce přes 65km/h.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Spotreba
Rek bych, ze ten helmut to bral z kopcu s vypnutym motorem a pak to nechal dojet co to slo a u konce to nechal naskocit (co na to asi rika katalyzator, teda jestli to neco takovyho ma :-X). Docela bych to asi v rumunsku nezkousel - potkat ozralyho rumuna s tatrovkou a nemit plne funkcni brzdy bude zivotni zazitek... Ono kdyz by clovek jel nakym takovym stylem "na svetovy rekord" tak by s hyundaiem taky sel treba pod 4 litry...
Accent 96 1,3 55 kW 5dv. zelena metal.
- Tommas33
- **
- Příspěvky: 475
- Registrován: 03 pro 2006, 09:51
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Kontaktovat uživatele:
S Fabií 1.4 tdi jsem jel párkrát Brno-Praha aktuální spotřeba při 170km v hod 10l nafty takže asi jezdí i se zhasnutým motorem
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
treba jel jen na dva valceTommas33 píše:S Fabií 1.4 tdi jsem jel párkrát Brno-Praha aktuální spotřeba při 170km v hod 10l nafty takže asi jezdí i se zhasnutým motorem
...nebo ze by na jeden?
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
I tohle jsem uz zkusil, nejel jsem trinact hodin, ale prumernou rychlosti 65km/h na okreskach, sem tam mirnej kopecek, jsem jel za 3,5 litru a opakovat to rozhodne nehodlam:)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
...a že to byla erotika za volantem, Harde, viď?Hardcam píše:I tohle jsem uz zkusil, nejel jsem trinact hodin, ale prumernou rychlosti 65km/h na okreskach, sem tam mirnej kopecek, jsem jel za 3,5 litru a opakovat to rozhodne nehodlam:)
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........