Dej mi pak prosím vědětHujer píše:Pristi tejden to snad uz bude.MartasZ píše:Aha.. takže tak jako tak to bude sázka do loterie.. no tak to už se na........ dnešek těšimHujer píše: Naneses nove lepidlo a prilepis. Ne ted vazne,mam takovej dojem ze pod tema plastama najdes par maticek ktery ti pridrzujou okno,pac tam nebude klasicky lepidlo na okna,ale takovej tesnici okeni tmel,kterej povoli kdyz na to okno zatlacis.Jestli to mel nekdo nekdy venku,tak tam muze bejt klasicky lepidlo na okna a pak je to v prdely a to okno nevindas a nebo ho vyriznes strunou,ale uz ho nepouzijes,pac se to okno dela vcelku s gumou.
I tak dík.. jo a ta geometrie, jak to u vás vypadá?
Jak se dělá Coupe
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Jop díky Borku.. Holt to mám trochu složitější než ty a tvoje křidýlko.. mimochodem fakt supr výběr.. teď už jen lepší kola No znáš měBorek píše:Martasz,držím palce
Néé.. je to krasavec.. a snad po neděli bude i ten můj..
Jo.. původně sem to tu chtěl pojmenovat nějak jako: "Tak Moravu asi stihnu a v novým kabátku"
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem doma po druhém dni příprav mýho miláčka na lak a řeknu vám.. tuhle práci bych já teda dělat nechtěl.. je to pakárna, pakárna a zase pakárna.. však uvidíte ty fotky..
Jako jestli se někdo diví, proč si lakýrníci říkaj za celolak 15 tisíc a víc, tak ať si to sami zkusí.. děláme to už druhej den a bolej mě ramena, záda.. jsem od všech těch možných sraček zajebanej od hlavy až dolů No je taky fakt, že sme si určili šibeniční termín.. protože vzít auto a připravit ho na lak, a nastříkat za tři dny... to je masakr.. Podle mě by ideální byl tak tejden.. no ale dost už keců, pokračujem
Jako jestli se někdo diví, proč si lakýrníci říkaj za celolak 15 tisíc a víc, tak ať si to sami zkusí.. děláme to už druhej den a bolej mě ramena, záda.. jsem od všech těch možných sraček zajebanej od hlavy až dolů No je taky fakt, že sme si určili šibeniční termín.. protože vzít auto a připravit ho na lak, a nastříkat za tři dny... to je masakr.. Podle mě by ideální byl tak tejden.. no ale dost už keců, pokračujem
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Dnešek byl ve znamení příprav na plnič.. a to obnáší broušení čtyřkilem neboli papírem o hrubosti 400 pod vodou.. ale ještě předtím bylo potřeba dotáhnout pár věcí ze včera.. zarovnat kity, případně dokitovat to, co vylezlo..
Pro chycení roviny a větších ploch se používá takzvané pravítko.. hodně ulehčuje práci.. používá se na něm osmdesátka a stodvacítka..
Já jsem mezitim připravoval nárazník.. protože byl hodně poškrábanej a dojebanej od všeho možnýho.. musel jsem ho taky nejdřív pořádně obrousit osmdesátkou..
A jakmile to bylo tak nějak zarovnaný.. tak vzal Standa speciální kit na plasty a zase se kitovalo.. nesmí se požívat žádnej jinej, protože plasty jsou pružný, kity ne.. a tak by se mohlo stát, že by lak praskal..
Ono na přípravě před lakem záleží úplně nejvíc.. jak se něco opomene, vyleze to na povrch až když bude nastříkáno, a to už je pozdě.. něco se sice zachránit dá, ale je to zbytečný.. radši si máknout a udělat to klidně i třikrát po sobě
Pro chycení roviny a větších ploch se používá takzvané pravítko.. hodně ulehčuje práci.. používá se na něm osmdesátka a stodvacítka..
Já jsem mezitim připravoval nárazník.. protože byl hodně poškrábanej a dojebanej od všeho možnýho.. musel jsem ho taky nejdřív pořádně obrousit osmdesátkou..
A jakmile to bylo tak nějak zarovnaný.. tak vzal Standa speciální kit na plasty a zase se kitovalo.. nesmí se požívat žádnej jinej, protože plasty jsou pružný, kity ne.. a tak by se mohlo stát, že by lak praskal..
Ono na přípravě před lakem záleží úplně nejvíc.. jak se něco opomene, vyleze to na povrch až když bude nastříkáno, a to už je pozdě.. něco se sice zachránit dá, ale je to zbytečný.. radši si máknout a udělat to klidně i třikrát po sobě
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Protože ty tři jakoby výztuhy v nárazníku v tom spodním otvoru byly všechny vespod urvaný, rozhodlo se, než je tam nějak lepit nebo kitovat, že se odstraní a spodní hrana se malinko ubere, aby nebyly vidět ty výkusy..
A hurá na broušení kitů.. máme dobrýho pomocníka.. papír 80.. je potřeba vše zbrousit do roviny, respektive do takovýho tvaru, aby se dalo navázat na zbytek.. jak to mám vysvětlit? No prostě kit se nesmí probrousit.. všechno to slouží k vyrovnání, aby až se to pak nastříká, nebyly vidět žádný boule, prohlubně, ďolíky a tak
Jakmile je vše obroušeno a zarovnáno..
Musí se celý díl zmatovatět, aby na něj plnič dobře chytnul a nestalo se, že se někde odloupne..
Používá se na to, jak už jsem psal čtyřkilo pod vodou..
Napustit kýbl s vodou, hodit do něj papíry a přidat jar.. páč funguje jako odmašťovadlo.. mastnota je největší nepřítel lakýrníka, tak bacha na to, kam saháte
Nejprve se celý díl omeje od předchozího broušení..
Pak se namočí a všechno.. hlavně hrany a obliny, všechna hůř dostupná místa, a komplet celý díl se musí obrousit tím čtyřkilem.. Papír musí být furt namočený, lepší víc vody, než míň.. a jako řeknu vám.. dělal jsem to asi pětkrát.. vždy jsem vše omyl, usušil.. a hned bylo vidět, kde je to ještě potřeba, tam se to totiž leskne.. a na lesklý, neboli nezmatovatělý povrch se plnič nechytne.. takže brousit a brousit.. až do zblbnutí
a výsledek..
A hurá na broušení kitů.. máme dobrýho pomocníka.. papír 80.. je potřeba vše zbrousit do roviny, respektive do takovýho tvaru, aby se dalo navázat na zbytek.. jak to mám vysvětlit? No prostě kit se nesmí probrousit.. všechno to slouží k vyrovnání, aby až se to pak nastříká, nebyly vidět žádný boule, prohlubně, ďolíky a tak
Jakmile je vše obroušeno a zarovnáno..
Musí se celý díl zmatovatět, aby na něj plnič dobře chytnul a nestalo se, že se někde odloupne..
Používá se na to, jak už jsem psal čtyřkilo pod vodou..
Napustit kýbl s vodou, hodit do něj papíry a přidat jar.. páč funguje jako odmašťovadlo.. mastnota je největší nepřítel lakýrníka, tak bacha na to, kam saháte
Nejprve se celý díl omeje od předchozího broušení..
Pak se namočí a všechno.. hlavně hrany a obliny, všechna hůř dostupná místa, a komplet celý díl se musí obrousit tím čtyřkilem.. Papír musí být furt namočený, lepší víc vody, než míň.. a jako řeknu vám.. dělal jsem to asi pětkrát.. vždy jsem vše omyl, usušil.. a hned bylo vidět, kde je to ještě potřeba, tam se to totiž leskne.. a na lesklý, neboli nezmatovatělý povrch se plnič nechytne.. takže brousit a brousit.. až do zblbnutí
a výsledek..
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Mezitím se musel odstrojit zbytek auta.. Zadní nárazník sme nechali.. ale ještě lišty kolem kolem oken ve dveřích, zadní stěrač a ostřikovač, přední ostřikovače, stěrače a ten plast co je pod nima.. zítra ještě nějak vypreparovat ty boční okýnka, vůbec se mi do toho nechce
Jinak vše šlo celkem snadno.. akorát kvůli sundání ty lišty ze dveří se musí sundat zrcátka.. ale pohoda.. drží na třech šroubech a takovym plastovym zajišťovacím bazmeku.. největší pakárna byly kupodivu přední ostřikovače.. chce to cvik
Jinak vše šlo celkem snadno.. akorát kvůli sundání ty lišty ze dveří se musí sundat zrcátka.. ale pohoda.. drží na třech šroubech a takovym plastovym zajišťovacím bazmeku.. největší pakárna byly kupodivu přední ostřikovače.. chce to cvik
- Kleskojot
- **
- Příspěvky: 149
- Registrován: 21 pro 2006, 02:21
- Bydliště: chvaletice
- Kontaktovat uživatele:
chlapy jste borci pustit se do takovy fusky ja delal 120ku a to jsem to mohl odflaknout ale na koupecku si maknete daleko vic. fakt vas obdivuju a zaroven dekuju za kvalitni navod jak to spravne udelat. drzim palce
HYUNDAI coupe 2.0 r.97 zlutasek lepsi nez 120ka))) seru kref
HYUNDAI Lantra 1.6 r.95 opet lepsi nez 120cka)))
HYUNDAI Lantra 1.6 r.95 opet lepsi nez 120cka)))
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
hh Kleskojot maš pravdu ja bych se toho baaal..no možna ne kdybych měl nějakeho dobreho zanmeho co by měl na tohle hraní časek...ja sem spíše přes dřevo cokoliv kdo potřebuje navrhnou nakreslit nechat vyrobit to je přeze mě...nemyslim nabytek
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Pak se vezme žlutý univerzální kit a s ním se vykitujou drobné prasklinky a nerovnosti v tom hliníkovym.. jak sem psal včera..
A pak zase brousit a brousit.. myslim že teď už stodvacítkou, ale možná kecám.. já to nedělal, to všechno brácha
No a pak sme zas vzali čtyřkila pod vodou a vše co se kitovalo, následně brousilo se muselo zmatovatět.. je lepší obrousit větší kus abysme mohli plniče stříknout víc.. ať máme co brousit
A pak zase brousit a brousit.. myslim že teď už stodvacítkou, ale možná kecám.. já to nedělal, to všechno brácha
No a pak sme zas vzali čtyřkila pod vodou a vše co se kitovalo, následně brousilo se muselo zmatovatět.. je lepší obrousit větší kus abysme mohli plniče stříknout víc.. ať máme co brousit
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
No jako sám bych se do toho taky nepustil.. ale brácha už to nějakej ten pátek dělá, takže s nim to jde pěkně od ruky.. i když je to fakt pakárna a když koukám na ty fotky a uvědomim si, že už sme na tom nějakých dvacet hodin strávili, tak mi přijde, že se nic neudělalo.. na to, že se má zejtra stříkat, no nevim, nevim
-
- *****
- Příspěvky: 2154
- Registrován: 14 pro 2005, 11:47
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Abych nezapoměl.. jsou díly, který jsou kvalitně nastříkaný a protože se budou přestříkávat podobným odstínem, nejni potřeba je hodně brousit a stříkat do plniče..
Takovým je právě křídlo..
Takže to stačí jen omýt a zmatovatět tisícovkou.. papírem o hrubosti 1000 pod vodou A stejnej postup.. obrousit, očistit, osušit a zkontrolovat lesklá místa a ty znovu obrousit.. dokovaď nebude všechno matný..
Takovým je právě křídlo..
Takže to stačí jen omýt a zmatovatět tisícovkou.. papírem o hrubosti 1000 pod vodou A stejnej postup.. obrousit, očistit, osušit a zkontrolovat lesklá místa a ty znovu obrousit.. dokovaď nebude všechno matný..