tak po dlouhy dobe pokusu, omylu a zkouseni vseho mozneho, jsem se rozhodl, ze auto sverim do rukou cloveku, co se hrabe v hyundaich. Zakaznici jsou s nim pry spokojeni. Vcera se mi v tom stoural a proveril vsechno mozny. Ukazoval mi grafy z mereni:
Komprese na prvnim a druhym valci na 10 , treti a ctvrtej na 12. (poradi 1,3,4,2)
Striky podle grafu jsou ok.
potenciometr taky ok.
Lambdasonda prej taky ok.
Vaha vzduchu taky ok.
Jediny co objevil, jsou diry v zapalovani, cemuz jsem moc nerozumnel. Kabely pry promeril a jsou v normalu.
Jediny co mi rekl ze by to mohlo byt jsou svicky. Tomu se mi ale nechce verit, kdyz jsem tam pred casem koupil NGKcka, primo v manualu doporucovany a zadna zmena nenastala. No jim doporucovane svicky prijdou v patek, tak uvidiime. Me osobne se tomu verit nechce.
jinak me symptomy:
-spotreba kolem 15L na 100
-pri rychlem seslapnuti plynu auto jakoby zacuka, nez zrejme zjisti polohu pedalu, nebo si zreguluje vsechny mozny veci a pak jede. (da se rict, ze to sleduju tak u 3 poloh seslapnuti pedalu)
-pri pozvolnem seslapavani se toto nevyskytuje.
-z vyfuku jde citit hodne nespalene smesi
-při nastartovanem motoru a sundanem vicku na viku ventilu, pulzuje vzduch podle chodu motoru ven
Dokaze z tohohle vseho nekdo prijit na to, co to muze byt? Obrazky z mereni sem postnu pozdeji, musim rozchodit scanner
