Dojezd na palivovou rezervu
Moderátoři: vipe, Moderátoři
Dojezd na palivovou rezervu
Ahoj,
mate nekdo zkusenost kolik se da zhruba najet km od doby co zacne svitit kontrolka stavu paliva?
mate nekdo zkusenost kolik se da zhruba najet km od doby co zacne svitit kontrolka stavu paliva?
- Reklama
Od prvního probliknutí kontrolky paliva ujedu ještě 100 km (při prům.spotřebě 6l) a natankuju okolo 41-ti litrů. Tak mi to vychází že při 45l nádrži začne hladové oko svítit když ssebou vezu ještě 9-10l.Ale je možné, že to u každého auta bude jiné, podle toho jak tam ten korejec ve výrobě umístil čidlo:-)
Začala svítit kontrolka, dotankoval jsem 38,5 l do plné, takže tam bylo cca 6,5 l, což je cca na 100 km. Vcelku v souladu s předešlými příspěvky.
Pozn. ručička palivoměru už ležela na E (empty).
- docela mi vadí, že palivoměr ukazuje pořád, i při vypnutém klíčku - signál pro případné zloděje benzínu.
Pozn. ručička palivoměru už ležela na E (empty).
- docela mi vadí, že palivoměr ukazuje pořád, i při vypnutém klíčku - signál pro případné zloděje benzínu.
Červený Getz 1.1 - třídveřový (byl), bílý Getz 1,4 - pětidveřový (byl), bílý Bayon 1,2 (je)
Co?
A jak ti asi tak ten benzín ukradnou?? Snad nemyslíš přes hrdlo?? To šlo tak akorát u staré 120. Osobne jsem se akorát jednou setkal s navrtanou nadrzi na spodku u Fabie,, to bylo v garazich, byl to otvor 6mm a nechápu jak ten benzin z toho dostali, udajne chybelo cca 10l... A jestli ukazuje palivomer i stále nebo jen při zapnutém zapalování bude potencionálnímu zloději jedno,, v řadě stojících desítek vozidel bude mít málokteré prázdnou nádrž..
www.ochranamotoru.cz
Fakt to přes hrdlo nejde? Strčit hadičku a vysát...? Je tam nějaká záklopka? To bys mě uklidnil...
Dostat se přes uzávěr nádrže totiš není tak složité - zajištění jen plastovým zobáčkem, možná lze odjistit plastovou planžetou bez známek poškození (nezkoušel jsem) anebo normálně šroubovákem
Dostat se přes uzávěr nádrže totiš není tak složité - zajištění jen plastovým zobáčkem, možná lze odjistit plastovou planžetou bez známek poškození (nezkoušel jsem) anebo normálně šroubovákem
Červený Getz 1.1 - třídveřový (byl), bílý Getz 1,4 - pětidveřový (byl), bílý Bayon 1,2 (je)
Docela hustý zkoušet dojezd na rezervu,velmi rychle se tak dá zničit velmi drahé palivové čerpadlo které se 'koupe' v benzínu a je jím i chlazeno.Při rozsvícení kontrolky paliva je v nádrži zhruba 10 litrů paliva a to je ještě dostatečné množství pro zabezpečení dostatečného hlazení čerpadla,a je nejvyšší čas navštívit svou oblíbenou ČS.
Trvalé zobrazení množství paliva měli všichni japonci a korejci ve kterých jsem jel.
Trvalé zobrazení množství paliva měli všichni japonci a korejci ve kterých jsem jel.
Kámošovi ukradli benzín z Lady tak, že odšroubovali vypouštěcí šroub z nárže, který je na dně. Asi pod auto asi nějakou nízkou nádobu, protože pod au¨tem nebyla velká louže. Ta se objevila až potom, co nic netušící (myslel si, že mu to ukradli asi vrchem) začal nalejvat nový benzín z kanistru a ten mu začal vytékat spodem
Hyundai Lantra 97 combi, 1.6 benzín
Taky se mě nezdá až tak nereálné tahat benzin ven přes hrdlo a tak mě to laksní víčko a stálé ukazování stavu paliva taky mrzí. Hlavně nechápu, proč to tak Hyundai řešil? - to je ten budík furt pod proudem? přece to snad není řešeno mechanicky, ne?
Getz 1.3 - 09/05 - silver, vlastní přibastlení centrálu a komplet vytlumení mirelonem
Promiňte, že se mezi vás vmísím se svou Sonatou, ale jenom se s vámi podělím o zkušenost na téma víčko nádrže.
Sonatu jsem kupoval jako ojetou. Při předávání klíčů mi předchozí majitel dal i klíč od nádrže .... Navíc s emblémem Škoda auto ... fuj
Prostě a jednoduše prý při jednom tankování zapoměl víčko na pumpě u stojanu ... Po té tam zkusil dát víčko z manželčiny felicie a ejhle pasovalo ...
Tak mám na Sonatě zamykací víčko z feliny ...
Sonatu jsem kupoval jako ojetou. Při předávání klíčů mi předchozí majitel dal i klíč od nádrže .... Navíc s emblémem Škoda auto ... fuj
Prostě a jednoduše prý při jednom tankování zapoměl víčko na pumpě u stojanu ... Po té tam zkusil dát víčko z manželčiny felicie a ejhle pasovalo ...
Tak mám na Sonatě zamykací víčko z feliny ...
Jo, ale při každém tankování se do té plastové "šňůrky" zamotám - asi ji ustřihnu Taky jsem ztratil víčko nádrže, ještě u Lantry, při tanování jsem jej odložil za střešní lyžinu a ... při dalším tankování jsem zjistil, že mi něco chybí - ještě že tam Lantra měla zpětnou klapku - nic nevyteklo
Podle mých zkušeností, když začne trvale svítit hladové oko, tak v nádrži zbývá 5-7l benzínu. Palivoměr je řešen tak, že po vypnutí zapalování jakoby "zmrzne". Není mechanický, jen si sviňa pamatuje poslední polohu a nevrací se - toto bylo už u Lantry z roku 96.
Podle mých zkušeností, když začne trvale svítit hladové oko, tak v nádrži zbývá 5-7l benzínu. Palivoměr je řešen tak, že po vypnutí zapalování jakoby "zmrzne". Není mechanický, jen si sviňa pamatuje poslední polohu a nevrací se - toto bylo už u Lantry z roku 96.
Getz 1,3 MAX
Co se snurky od nadrze tyce, take vzdycky premyslim, jak ji prekroutit, aby se spravne ohnula. Ale nezoufam, a doufam, ze to je jen o zvyku Co se tyce palivomeru, tak vezte, ze novy Getz to uz nedela. Raficka spadne po vypnuti zapalovani dolu. A hladova kontrolka se mi, rekl bych pravidelne, zapina pri 7 litrech rezervy. Taky se vam zda, ze cim je benzin drazsi, tim vic sledujeme palivomer misto otackomeru?
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6