Nieeee, bezne sa tolko na Accent urcite necaka...Ja som cakal, pretoze som chcel iba ciernu farbu, naftak a vybavu elegance. Viem ze na benzinaky sa necaka a ani s dieslami nie je nejaky problem, pokial akceptujes farbu, ktoru ti oni ponuknu. Najlepsie to vymakol Rybana1, obvolal predajcov na celom Slovensku a vo Zvolene mu dodali do dvoch tyzdnov prave Ebony Black CRDI, mal stastie...Joe TT píše:Uf to je sila: April, Maj, .... August, to sa vazne tolko caka ?Bobík píše: Uz tu niekto spominal, ze mal dobre skusenosti s predajcami na strednom Slovensku, skus to obvolat. Osobne ti mozem odporucit aj predajcu v Senici-profesionalne jednanie a maximalny zaujem o zakaznika. Jedina chybicka je v mojom pripade dlha cakacia doba na Accenta...dali mi ho do vyroby zaciatkom aprila...ale uz by mal byt na Slovensku
Ked som bol u skodofkarov, nukali mi hociktoru fabku, co ich mali plno na dvore. Ked som sa ale chcel posadit do nej, tak som sa tresol do kolena .... Mylim, ze som ziadneho svateho nevynechal ...
Nový Hyundai Accent
Moderátoři: Martun, Moderátoři
i30 1.4i Family Engine Red PD 5HB 2019
ex Tucson 2.0 CVVT 16V Dynamic 2006 Ebony Black
ex Accent 1.5 CRDi VGT Elegance 2007 Ebony Black
ex Tucson 2.0 CVVT 16V Dynamic 2006 Ebony Black
ex Accent 1.5 CRDi VGT Elegance 2007 Ebony Black
- Reklama
Dnes vecer v michalovciach som parkoval pri accente CRDi. To by bolo v pohode ale co som si vsimol tak to bolo jeho radio. Vyzeralo to ako to original ktore sa u nas nemontuje. Tak by mazaujimalo kde to zohlal ak to je to radio ktore sa u nas neda zohnat. Ak je tu zaregistrovany majitel tak moze dat info co to tam ma. Bolo to okolo 7:30 na parkovisku pred jaltou.
Tak dnes som si dal za ciel dosiahnut co najnizsiu moznu spotrebu, alebo aspon atakovat udaje vyrobcu. Cesta Stara Tura - Trnava vacsinou po dialnici, celkovo asi 80 km... Rychlost na dialnici stale 90 km/hod. Vysledna spotreba od domu k domu 4,0 l/100km No tak da sa to teda atakovat... Ale to treba ist uplne defenzivne...
Ja aj tak jazdim vacsinou za 5,5 -6,0 l/100 km...
Ja aj tak jazdim vacsinou za 5,5 -6,0 l/100 km...
Accent 1.5 CRDi, 2007, Red Wine
No na nexii som jazdil za 7,5 l/100km a v zime za 8 l/100km... Ale tam som sa nikdy neorientoval na ekonomicku jazdu, tam som isiel ako bolo treba . Ale vykon motora je u Accenta niekde inde, hlavne ak sa ide do kopcov, tak je tento diesel paradicka, spokojne si taha...
Accent 1.5 CRDi, 2007, Red Wine
Ahojte, chcel by som sa opytat, ci niekto z vas nepozna firmu ... respektivne osobu ktora opravuje preliaciny na koroseriach. /Po uderoch od kamenov ... atd/
Na slovensku som sa s takuto firmu nenasiel.
Este mam jednu otazocku, ked po dlhsej dobe nastartujem mojho accenta 1.5 CRDi tak otacky stupny na cca 1100 rpm potom zase klesnu na 600 rpm a potom sa to ustaly niekde na cca 850 rpm. Pripada mi to ako keby auto hladalo volnobezne otacky. Je to normalne? Na predchadajucich autach som sa s takym niecim nestretol.
Vdaka
Na slovensku som sa s takuto firmu nenasiel.
Este mam jednu otazocku, ked po dlhsej dobe nastartujem mojho accenta 1.5 CRDi tak otacky stupny na cca 1100 rpm potom zase klesnu na 600 rpm a potom sa to ustaly niekde na cca 850 rpm. Pripada mi to ako keby auto hladalo volnobezne otacky. Je to normalne? Na predchadajucich autach som sa s takym niecim nestretol.
Vdaka
Re: Accent 1.4
Ahoj s otackami mam problem aj ja, ta tema sa tu uz preberala, najhorsie je to pocas zimnych mesiacov. V septembri mam 1. servisnu prehliadku tak im predtym urcite zavolam a prezistim situaciu v servise nakolko ako pise JoSp v odkaze nizsie, jedna sa o problem firmware v riadacej jednotke. S tymto problemom som uz v servise bol, povedali ze je to normalne. Na tomto fore som sa docital ze to normalne nie je a ze sa to da odstranit. Ahoj
JoSp píše:Ahojte,
před nějakým časem jsem zde reportoval problém se studenými starty u motoru 1.4(kuckání, nepravidelné otáčky apod.) resp s během po startu. Problém byl celkem známý u getzů 1.4, ale na accenty ještě neměli opravu.
Jedná se o problém řídicí jednotky. Už mám domluvený termín výměny firmware, tak pak podám zprávu jak to dopadlo...
Tzn. pokud by někdo měl podobný problém tak zajet na výměnu FW.
Hyundai Accent, 1,4 Elegance - Ebony Black
Re: Accent 1.4
Ahoj, ovšem toto je problém známý u benzínu 1.4, Ervin má CRDi, takže těžko říci, zda-li je to problém i CRDi a zda-li na něj mají nový FW.atrex píše:Ahoj s otackami mam problem aj ja, ta tema sa tu uz preberala, najhorsie je to pocas zimnych mesiacov. V septembri mam 1. servisnu prehliadku tak im predtym urcite zavolam a prezistim situaciu v servise nakolko ako pise JoSp v odkaze nizsie, jedna sa o problem firmware v riadacej jednotke. S tymto problemom som uz v servise bol, povedali ze je to normalne. Na tomto fore som sa docital ze to normalne nie je a ze sa to da odstranit. Ahoj
JoSp píše:Ahojte,
před nějakým časem jsem zde reportoval problém se studenými starty u motoru 1.4(kuckání, nepravidelné otáčky apod.) resp s během po startu. Problém byl celkem známý u getzů 1.4, ale na accenty ještě neměli opravu.
Jedná se o problém řídicí jednotky. Už mám domluvený termín výměny firmware, tak pak podám zprávu jak to dopadlo...
Tzn. pokud by někdo měl podobný problém tak zajet na výměnu FW.
Mimochodem ta oprava FW u 1.4 se jim moc nepovedla. Sice pokud nastartuju za studena tak se motor drží(sám od sebe nekucká), ale pokud nastartuju a ihned vyjedu a řadím cca ve 20 na dvojku(cca 1500ot), tak se to dusí a nechce jet. Stačí jet ale o 100m dále na jedničku a pak je to v poho, motor se prostě potřebuje alespoň minimálně zahřát... Máte stejné zkušenosti s 1.4? Samozřejmě teplota musí být pod 15C...
Díky za info a potvrzení stejného problému, při nejbližší návštěvě jim to budu muset sdělit ať s tím něco provedou, chladná rána se blíží ... - ahojatrex píše:JoSp ... to crdi som si nevsimol, co sa tyka dvojky pri okamzitom rozjazde, robi mi to iste ako tebe, cuka, protestuje... riesim to tak isto, chvilku necham zahriat, potom je to v klidku ..
BTW nově prodané 1.4 se už samozřejmě prodávají s upraveným FW motoru. To jen aby se někdo nevyděsil, byl to problém hlavně prvních 1.4ek.
Re: Accent 1.4
Aby som tu nezavádzal, nerobi to stale. Iba ak auto stoji dlhsiu dobu a to viac ako den a motor je studeny. Pri prvom nastartovani to v priebehu sekundy vyskoci na tych 1100rpm a hned klesne na tych 600 rpm aby sa to potom ustalilo na tych cca 850 rpm. potom mozem startovat kolko chcem a motor hned bezi na tych 850 rpm. opakuje sa to iba ked startujem po dlhsej dobe. Minule skoro zdochol. Mne to pripada nie celkom OK. A jedna sa o DIESEL.
POkial by niekto nieco o tom vedel, resp. mal podobne skusenosti, bol by som rad keby sa o tom podelil.
POkial by niekto nieco o tom vedel, resp. mal podobne skusenosti, bol by som rad keby sa o tom podelil.
Re: Accent 1.4
Tak pokud to udělá jen jednou jakože 1100 - 600 - 850 tak si myslím, že to je ok. Po studeném startu to asi vyletí malinko výše, aby to hned nekuckalo, pak se zjistí teplota motoru, nasávaného vzduchu atp. a otáčky padají, dle mého názoru na možné min, což bude asi 600 to je ale min, proto to pak skočí na 850 kompromis(vzhledem k volnoběhu, teplotě mot. apod.) teda není to úplně technicky přesně, ale v kostce by to asi tak mohlo být. Důležité je, aby to opakovaně nelítalo nahoru dolu(a tam se to zakuckávalo) atp. jak to bylo u těch prvních 1.4.ervin píše:Aby som tu nezavádzal, nerobi to stale. Iba ak auto stoji dlhsiu dobu a to viac ako den a motor je studeny. Pri prvom nastartovani to v priebehu sekundy vyskoci na tych 1100rpm a hned klesne na tych 600 rpm aby sa to potom ustalilo na tych cca 850 rpm. potom mozem startovat kolko chcem a motor hned bezi na tych 850 rpm. opakuje sa to iba ked startujem po dlhsej dobe. Minule skoro zdochol. Mne to pripada nie celkom OK. A jedna sa o DIESEL.
POkial by niekto nieco o tom vedel, resp. mal podobne skusenosti, bol by som rad keby sa o tom podelil.
Fórum čtu celkem pravidleně, ale myslím, že z "diseláků" zatím nikdo podobný problém nereportoval.
Když startuješ tak startuješ ihned, nebo necháš docucnout palivo do vstřikování a pak start? Pak by to teoreticky mohlo na chvíli zakucknout ...
ervin: No tak ja takyto problem pravdepodobne nemam... Veru ze som nepostrehol, ze by mi tie otacky takto po nastartovani klesli... Bude treba zajst asi do servisu s tym... Ked budem teraz najblizsie startovat studeny motor, tak si to specialne pozrem co to robi a napisem ti...
Accent 1.5 CRDi, 2007, Red Wine
Re: Accent 1.4
Pokial mylis ze ci startujem po zhasnuti zhavenia .... tak nie necham stale zhasnut aj kontrolku na airbag az potom. Co sa tyka manualnej pumpy v motore tu som nepouzil zatial. Ale mozem skusit, pred startom trocha natiahnut palivo cez tu rucnu pumpu a co to spravi s otackami -- to som zatial neskusal.JoSp píše:Tak pokud to udìlá jen jednou jakože 1100 - 600 - 850 tak si myslím, že to je ok. Po studeném startu to asi vyletí malinko výše, aby to hned nekuckalo, pak se zjistí teplota motoru, nasávaného vzduchu atp. a otáèky padají, dle mého názoru na možné min, což bude asi 600 to je ale min, proto to pak skoèí na 850 kompromis(vzhledem k volnobìhu, teplotì mot. apod.) teda není to úplnì technicky pøesnì, ale v kostce by to asi tak mohlo být. Dùležité je, aby to opakovanì nelítalo nahoru dolu(a tam se to zakuckávalo) atp. jak to bylo u tìch prvních 1.4.ervin píše:Aby som tu nezavádzal, nerobi to stale. Iba ak auto stoji dlhsiu dobu a to viac ako den a motor je studeny. Pri prvom nastartovani to v priebehu sekundy vyskoci na tych 1100rpm a hned klesne na tych 600 rpm aby sa to potom ustalilo na tych cca 850 rpm. potom mozem startovat kolko chcem a motor hned bezi na tych 850 rpm. opakuje sa to iba ked startujem po dlhsej dobe. Minule skoro zdochol. Mne to pripada nie celkom OK. A jedna sa o DIESEL.
POkial by niekto nieco o tom vedel, resp. mal podobne skusenosti, bol by som rad keby sa o tom podelil.
Fórum ètu celkem pravidlenì, ale myslím, že z "diselákù" zatím nikdo podobný problém nereportoval.
Když startuješ tak startuješ ihned, nebo necháš docucnout palivo do vstøikování a pak start? Pak by to teoreticky mohlo na chvíli zakucknout ...
Otacky motara nelietaju, spravy to iba raz a potom otacky drzi.
Tak pokud necháš zhasnout i kontrolku airbagu, tak už to musí být "nacucaný" automatikou, manuálně jsem určitě nemyslel...
Určitě ještě počkej co ti napíše Peaty nebo ostatní - jestli ti napíší svoje zkušenosti, ale pokud se ti to nebude zdát pak s klidem zajeď do servisu, poptej se, za to nic nedáš a budeš mít jistotu, že tvůj accentík je/bude v pohodě.
Hondě zdaru - Josp
Určitě ještě počkej co ti napíše Peaty nebo ostatní - jestli ti napíší svoje zkušenosti, ale pokud se ti to nebude zdát pak s klidem zajeď do servisu, poptej se, za to nic nedáš a budeš mít jistotu, že tvůj accentík je/bude v pohodě.
Hondě zdaru - Josp