Neni to trochu moc?
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
Neni to trochu moc?
Zdravíčko tak sem chtěl dát svoji sonátku na kompletní výměnu rozvodů a tam mi řekli, že by mě to vyšlo na 10 000,- bez práce.. Jedná se o origináli od hyundaie je ta cena normální nebo je to trochu moc? Když jsem tohle dělal na Acorda přímo v hondě tak mě to tam vyšlo na 12 000 včetne práce.
- Reklama
Měl by to být motor G4Cp-D / 16V,pokud ano tak:
1x rozv.řemen vačka cca 1100,-
1x rozv.řemen vyr.hř. 400,-
1x nap.kladka vačka 900,-
1x nap.kl. vyr.hř. 900,-
1x vod.kladka 1300,-
jsou to ceny od výrobců,kteří dodávají do prvovýroby (zaručena kvalita)
origoš samozřejmě 2x tolik proto těch 10.000,- by i sedělo.Nakup si sám matroš a nech si to udělat v origoš servisu,dá se s nima domluvit,mě takhle vyšli vstříc. Za práci počítej tak +- 3.500,- a dostaneš se i sprací pod desítku.
1x rozv.řemen vačka cca 1100,-
1x rozv.řemen vyr.hř. 400,-
1x nap.kladka vačka 900,-
1x nap.kl. vyr.hř. 900,-
1x vod.kladka 1300,-
jsou to ceny od výrobců,kteří dodávají do prvovýroby (zaručena kvalita)
origoš samozřejmě 2x tolik proto těch 10.000,- by i sedělo.Nakup si sám matroš a nech si to udělat v origoš servisu,dá se s nima domluvit,mě takhle vyšli vstříc. Za práci počítej tak +- 3.500,- a dostaneš se i sprací pod desítku.
Díky za rady hoši.. chtěl jsem si zjistit co je to vlastně všechno planujou vyměnit tak sem si to našel podle kodu na jednom hyundai obchode(bohuzel anglicky..) Nicmene tady to je a posledni bod to je ten hydraulickej napínák, že?
Alternator Belt
Balance Shaft Belt
Timing Belt
Timing Belt Idler
Multi Rib Belt; Alternator Belt
V Belt Coggedtype; Power Steering
TBelt Tension Adjuster Hydraulic type; Hydraulic Auto-Tensioner
Alternator Belt
Balance Shaft Belt
Timing Belt
Timing Belt Idler
Multi Rib Belt; Alternator Belt
V Belt Coggedtype; Power Steering
TBelt Tension Adjuster Hydraulic type; Hydraulic Auto-Tensioner