Nový Getz, nový motor 1,4 l
Moderátoři: vipe, Moderátoři
Nový Getz, nový motor 1,4 l
Tak co říkáte na to, že zrušili Getz 1,3 a nutí nám místo toho 1,4 l? Mě osobně to pěkně naštvalo. Chystal jsem se ke koupi 1,3 l (výkon, dobrá spotřeba, nízký povinný ručení). Do 1,4 l přidali trochu na objemu a výsledek? Vyšší sazba ručení, nárust výkonu zanedbatelný Zbavili se největší výhody oproti Fábiím - nadupanýho motoru v nízký sazbě ručení. Nechápu!
- Reklama
Korejce nezajima, jak mame rozvrzeny povinny ruceni, na Slovensku je to napr. podle kW, placete na spatnym hrobe....neudelate nic....
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
-
- *
- Příspěvky: 22
- Registrován: 22 srp 2005, 13:10
- Bydliště: Na Padělcích 804
- Kontaktovat uživatele:
Nový motor 1,4i 16V je rozhodně krokem kupředu a to z mnoha důvodů: má šestnáctiventilovou techniku, proměnné časování ventilů, na motoru se již nedělají rozvody (rozvodový ŘETĚZ), má výkon 71,3 kW tj. 97 koní a hlavně držíme povinné ručení v kategorii do 1350 ccm u pojišťovny UNIQA. Takže nevidím důvod proč si novýho Getze nekoupit. Obzvlášť když ceny zůstaly stejné jako u 1,3i.
ja by som to privital uz skor, pac mam 1.3 a ta ma v skutocnosti 1.341 co je uz nad 1,3 a tym padom na slovensku si automaticky v strednej skupine. navyse vykon 60 kw ta radi do strednej skupiny aj ked to beries podla vykonu. takze skoda, ze sa nevyrabal motor 1.4 pre getz na zaciatku roka.
Getz 1.3, r.v. 2005
-
- **
- Příspěvky: 191
- Registrován: 18 dub 2005, 20:42
- Bydliště: Košice /Slovensko/
- Kontaktovat uživatele:
motor 1.1
všimli ste si že motor 1.1 vo faceliftovanom Getzi má zdvihnutý výkon a krútiaci moment
Je to presne ten istý motor, akurát trošíčka upravili software. Asi preto že ten nový Getz je o niečo tažší ako ten starý
Je to presne ten istý motor, akurát trošíčka upravili software. Asi preto že ten nový Getz je o niečo tažší ako ten starý
Hyundai Getz 1.1 5dv /VS celadon blue/
Re: POZOR !!
mno nevim nevimDANDA píše:TAK PANOVE POZOR !!S TIM MOTOREM 1.4 TO NENI ZADNY PROBLEM.HYUNDAI TOTIŽ ZAJISTIL ŽE NOVÝ GETZ S MOTOREM 1.4 BUDE SPADAT (ted nevim u jake pojištovny) JEŠTĚ DO TOHO LEVNĚJŠÍHO RUČENÍ COŽ JE OPROTI DOMACÍ FÁBCE VELIKÁNSKÁ VÝHODA.ZEPTEJTE SE U SVÝCH PRODEJCŮ !!
ale novy Getz ma obsah 1399 m3
pokud sem dobre informovany tak to nizsi pojisteni je do 1350 m3
ja osobne kdyz sem prihlasoval novy vuz tak me automaticky pasovali do vyssi sazby nebot mam v malem TP 1,4 ale skutecnost je 1341 m3 ....meli smulu
jedine,ze by opravdu doslo u nekterych pojistoven k premene...ale slysel sem pravy opak..pry to bude pouze do1300m3
..ale pozeptam se na to
triglav
Zajímavá pojišťovna je Triglav. Je až o pětikilo levnějí než Kooperativa.
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
Getz 1.4
Zdravim vsetkych.
Som cerstvym majitelom Hyundai Getz 1.4l a touto cestou hladam dalsich majitelov tohto faceliftovaneho zihadla. Auto mam dva tyzdne a najazdil som zatial cez 1100km a teda mam aj prve skusenosti s tymto novym motorom. Zatial som maximalne spokojny, trapia ma len dve drobnosti. Ked sa dlhsie pohybujem v dopravnej zacpe tak sa do kabiny zacne prenasat zvuk ako keby nieco drhlo (nejake lozisko alebo co) a ked ho trochu vytocim cez 3000 otacok tak na moj vkus dost zasmradne. Predajca mi tvrdi ze to je tym ze vsetko je to nove a tak sa mu zatial snazim verit. Prosim ozvite sa mi ake mate skusenosti vy.
Dakujem.
Som cerstvym majitelom Hyundai Getz 1.4l a touto cestou hladam dalsich majitelov tohto faceliftovaneho zihadla. Auto mam dva tyzdne a najazdil som zatial cez 1100km a teda mam aj prve skusenosti s tymto novym motorom. Zatial som maximalne spokojny, trapia ma len dve drobnosti. Ked sa dlhsie pohybujem v dopravnej zacpe tak sa do kabiny zacne prenasat zvuk ako keby nieco drhlo (nejake lozisko alebo co) a ked ho trochu vytocim cez 3000 otacok tak na moj vkus dost zasmradne. Predajca mi tvrdi ze to je tym ze vsetko je to nove a tak sa mu zatial snazim verit. Prosim ozvite sa mi ake mate skusenosti vy.
Dakujem.
- HJugo
- *
- Příspěvky: 89
- Registrován: 20 zář 2005, 14:33
- Bydliště: Šaľa, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Ten smrad vypachne, tak ako pisal mylys po 4 mesiacoch. Smrdi to konzervacny sajrajt, ktorym auta nastriekaju pri doprave z Korei (aby auto na lodi nezhrdzavelo ) Najviac to citit pri zapnutom kureni. Treba pekne kurit inak sa toho nezbavis.
Hyundai Accent 1,3 12V '04, H&R, BitPower Technology, 195/50R15 Rainsport1 (plechace R15 6J), K&N in Box, NGK Iridium IX
Ludia mam prvy problem s mojim novym Getzom 1.4 a ze to teda prislo akosi skoro kedze auto mam len nieco vyse mesiaca. Pri startovani za studena to jednoducho skape. Ako sa ochladilo tak bez pouzitia plynu uz nemam sancu. Myslim, ze to nie je normalne. Viete mi poradit v com to je? Auto mam uz druhy den v servise a zatial mi tvrdia ze ziadny problem nenasli. Ak je tu nejaky odbornik tak nech sa mi co najskor ozve.
Dakujem.
Dakujem.
Getz 1.4 DYNAMIC
Jsem rad, ze zde je zastance tohoto typu startovani, naucil me to kamarad a nyni jsem si potvrdil, ze na tom neco je...v mem predchozim aute (Daewoo Nexia) se pri zapnuti do polohy ON ozival silenej zvuk z motorovyho prostoru (na cerpadlo bych to nevidel)...nyni uz jen slysim po asi 3 vterinach cvaknuti..
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Hardcame to dělá každé auto s přímím vsřikováním!!!Hardcam píše:Jsem rad, ze zde je zastance tohoto typu startovani, naucil me to kamarad a nyni jsem si potvrdil, ze na tom neco je...v mem predchozim aute (Daewoo Nexia) se pri zapnuti do polohy ON ozival silenej zvuk z motorovyho prostoru (na cerpadlo bych to nevidel)...nyni uz jen slysim po asi 3 vterinach cvaknuti..
Benzinová pumpa před startem na tlakuje a vžene benzín do trubek ke
v vstřikům!
Když s autem jezdíš denodeně,tak to ani nevnímáš,protože je tam tlak a tím pádem dostatek benzínu.
Ale po dvou nebo třech dnech se ten tlak vytratí a tím pádem benzín se bud vypaří anebo spadne samospádem do nádrže!!Potom si pumpa ten
tlak sama udělá!
Ale jsou auta,kde slyšíš pumpu po každé před nastartováním!!
Udělá to takové bzzzzz tk to vypne relé!!A potom se může startovat a po
nastartování přebírá funkci benzinové pumpy počítač v motoru!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)