Maximálka u CRDi
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Maximálka u CRDi
zdravím všetkých. Chcem sa opýtať majiteľov, ale aj ostatných na maximálnun rýchlosť u Accent CRDi. Udaje hovoria mzslím o 176, alebo 178 km/h. Pri udávanom výkone a krutiacom momente sa mi to zda málo. Nie že by som to považoval za rozhodujúci ukazovateľ, ale predsa....ešte by ma zaujímal pôvod motora CRDi, nejako sa mi nepodarilu dopátrať po pôvode, ale nejakej podobnosti či už s nemcami, alebo japoncami...uvažujem totiž o kúpe tohoto fešáka... ďákujem vopred...
- Reklama
Re: Maximálka u CRDi
Maximálka je 176km/h a je to maximální dlouhodobá cestovní rychlost., krátkodobě se z toho dá vytáhnout 200km/h tachometrových, ale to už je ničení motoru (4500ot/min) - tím je auto limitováno. Už sem to tu někde psal že motor má na víc, ale převodovka ne.dk13 píše:zdravím všetkých. Chcem sa opýtať majiteľov, ale aj ostatných na maximálnun rýchlosť u Accent CRDi. Udaje hovoria mzslím o 176, alebo 178 km/h. Pri udávanom výkone a krutiacom momente sa mi to zda málo. Nie že by som to považoval za rozhodujúci ukazovateľ, ale predsa....ešte by ma zaujímal pôvod motora CRDi, nejako sa mi nepodarilu dopátrať po pôvode, ale nejakej podobnosti či už s nemcami, alebo japoncami...uvažujem totiž o kúpe tohoto fešáka... ďákujem vopred...
Jinak motor údajně vzniknul vlastním vývojem Hyundai. (Ale naftové díly -vstřiky,čerpadlo - jsou značkové, tuším Bosch.)
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Re: Maximálka u CRDi
Vždyť to stačí, stejně můžeme jet legálně 130 km-ů/hodinutom píše:Maximálka je 176km/h a je to maximální dlouhodobá cestovní rychlost., krátkodobě se z toho dá vytáhnout 200km/h tachometrových, ale to už je ničení motoru (4500ot/min) - tím je auto limitováno. Už sem to tu někde psal že motor má na víc, ale převodovka ne.dk13 píše:zdravím všetkých. Chcem sa opýtať majiteľov, ale aj ostatných na maximálnun rýchlosť u Accent CRDi. Udaje hovoria mzslím o 176, alebo 178 km/h. Pri udávanom výkone a krutiacom momente sa mi to zda málo. Nie že by som to považoval za rozhodujúci ukazovateľ, ale predsa....ešte by ma zaujímal pôvod motora CRDi, nejako sa mi nepodarilu dopátrať po pôvode, ale nejakej podobnosti či už s nemcami, alebo japoncami...uvažujem totiž o kúpe tohoto fešáka... ďákujem vopred...
Jinak motor údajně vzniknul vlastním vývojem Hyundai. (Ale naftové díly -vstřiky,čerpadlo - jsou značkové, tuším Bosch.)
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maximálka u CRDi
niekde v diskuzii je spomenute, ze CRDi pochadza z dielne firmy Detroit diesel (vyvoj a konstrukcia), bolo to pisane v casopise Autodiesel (alebo tak nejak, treba prejst diskuziu)dk13 píše:zdravím všetkých. Chcem sa opýtať majiteľov, ale aj ostatných na maximálnun rýchlosť u Accent CRDi. Udaje hovoria mzslím o 176, alebo 178 km/h. Pri udávanom výkone a krutiacom momente sa mi to zda málo. Nie že by som to považoval za rozhodujúci ukazovateľ, ale predsa....ešte by ma zaujímal pôvod motora CRDi, nejako sa mi nepodarilu dopátrať po pôvode, ale nejakej podobnosti či už s nemcami, alebo japoncami...uvažujem totiž o kúpe tohoto fešáka... ďákujem vopred...
ja som po HR dialnici na rovinke dal 192 km/h podla navigacie, motor ale v podstate krutil tak 4200 otacok a na 4500 zacina cervene pole, na 4000 otackach bolo myslim 185 km/ h (co bolo tesne nad 200 na tacho)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Maximálka u CRDi
citace autodiesel:Mexican píše:niekde v diskuzii je spomenute, ze CRDi pochadza z dielne firmy Detroit diesel (vyvoj a konstrukcia), bolo to pisane v casopise Autodiesel (alebo tak nejak, treba prejst diskuziu)dk13 píše:zdravím všetkých. Chcem sa opýtať majiteľov, ale aj ostatných na maximálnun rýchlosť u Accent CRDi. Udaje hovoria mzslím o 176, alebo 178 km/h. Pri udávanom výkone a krutiacom momente sa mi to zda málo. Nie že by som to považoval za rozhodujúci ukazovateľ, ale predsa....ešte by ma zaujímal pôvod motora CRDi, nejako sa mi nepodarilu dopátrať po pôvode, ale nejakej podobnosti či už s nemcami, alebo japoncami...uvažujem totiž o kúpe tohoto fešáka... ďákujem vopred...
ja som po HR dialnici na rovinke dal 192 km/h podla navigacie, motor ale v podstate krutil tak 4200 otacok a na 4500 zacina cervene pole, na 4000 otackach bolo myslim 185 km/ h (co bolo tesne nad 200 na tacho)
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Re: Maximálka u CRDi
Ak som teda dobre cital, tak: "...to byl vsak motor dodavany Detroit Diesel (trojvalec), zatimco novy styrvalec, ktery je v hyundaiich nahrazuje, je produktem vlastniho vyvoje."tom píše: citace autodiesel:
...cut...
Niekde v diskusii myslim Mikro spominal, ze vyvoj motora (novy diesel 4valec) sa robil v Nemecku (tiez vsak nebol o tom na 100% presvedceny).
Accent 1.5 CRDi, 2007, True Blue
- Mikro
- ***
- Příspěvky: 534
- Registrován: 26 lis 2006, 10:23
- Bydliště: Bratislava (SK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Maximálka u CRDi
ano robili ho v nemecku. vyroba je uz momentalne na slovensku (teda ta 1.6 verzia CRDI)diosko píše:Ak som teda dobre cital, tak: "...to byl vsak motor dodavany Detroit Diesel (trojvalec), zatimco novy styrvalec, ktery je v hyundaiich nahrazuje, je produktem vlastniho vyvoje."tom píše: citace autodiesel:
...cut...
Niekde v diskusii myslim Mikro spominal, ze vyvoj motora (novy diesel 4valec) sa robil v Nemecku (tiez vsak nebol o tom na 100% presvedceny).
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
... niečo o novom 1,5 CRDi
K vzniku nového dieselového motora 1,5 VGT prispelo i stredisko výskumu a vývoja v nemeckom Rüsselsheime. Motor je v kombinácii s manuálnou prevodovkou a systém priameho vstrekovania CRDi (Common Rail Diesel injection) zahŕňa systém variabilnej geometrie turbodúchadla. Je preň charakteristická hospodárnosť a dosahuje výkon 110k s 235 Nm pri 1900-2750 ot/min.
V Rüsselsheime sídli spoločnosť Hyundai Motor Europe GmbH, ktorá bola založená v roku 2000 a koordinuje marketingové, predajné a popredajné aktivity na všetkých 26 európskych trhoch, kde je Hyundai prítomný.
Takže už to nie je žiadny Detroit diesel.
K vzniku nového dieselového motora 1,5 VGT prispelo i stredisko výskumu a vývoja v nemeckom Rüsselsheime. Motor je v kombinácii s manuálnou prevodovkou a systém priameho vstrekovania CRDi (Common Rail Diesel injection) zahŕňa systém variabilnej geometrie turbodúchadla. Je preň charakteristická hospodárnosť a dosahuje výkon 110k s 235 Nm pri 1900-2750 ot/min.
V Rüsselsheime sídli spoločnosť Hyundai Motor Europe GmbH, ktorá bola založená v roku 2000 a koordinuje marketingové, predajné a popredajné aktivity na všetkých 26 európskych trhoch, kde je Hyundai prítomný.
Takže už to nie je žiadny Detroit diesel.
Hyundai Accent 05 / 2007
1,5 CRDi VGT
81 kW / 235 Nm
Elegance, Space Silver
_________________________
1,5 CRDi VGT
81 kW / 235 Nm
Elegance, Space Silver
_________________________
- Mikro
- ***
- Příspěvky: 534
- Registrován: 26 lis 2006, 10:23
- Bydliště: Bratislava (SK)
- Kontaktovat uživatele:
dusser píše:... niečo o novom 1,5 CRDi
K vzniku nového dieselového motora 1,5 VGT prispelo i stredisko výskumu a vývoja v nemeckom Rüsselsheime. Motor je v kombinácii s manuálnou prevodovkou a systém priameho vstrekovania CRDi (Common Rail Diesel injection) zahŕňa systém variabilnej geometrie turbodúchadla. Je preň charakteristická hospodárnosť a dosahuje výkon 110k s 235 Nm pri 1900-2750 ot/min.
V Rüsselsheime sídli spoločnosť Hyundai Motor Europe GmbH, ktorá bola založená v roku 2000 a koordinuje marketingové, predajné a popredajné aktivity na všetkých 26 európskych trhoch, kde je Hyundai prítomný.
Takže už to nie je žiadny Detroit diesel.
tvrdim to od zaciatku
super ze niekto nasiel ten clanok.
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Re: Maximálka u CRDi
Tak to teda nevím kde ty údaje berete, já mám při 4000 otáčkách 175km/h tachomerových a při 200 tachometrových mám už 4500 otáček (ověřeno) a tam taky to auto už končí...Mexican píše:niekde v diskuzii je spomenute, ze CRDi pochadza z dielne firmy Detroit diesel (vyvoj a konstrukcia), bolo to pisane v casopise Autodiesel (alebo tak nejak, treba prejst diskuziu)dk13 píše:zdravím všetkých. Chcem sa opýtať majiteľov, ale aj ostatných na maximálnun rýchlosť u Accent CRDi. Udaje hovoria mzslím o 176, alebo 178 km/h. Pri udávanom výkone a krutiacom momente sa mi to zda málo. Nie že by som to považoval za rozhodujúci ukazovateľ, ale predsa....ešte by ma zaujímal pôvod motora CRDi, nejako sa mi nepodarilu dopátrať po pôvode, ale nejakej podobnosti či už s nemcami, alebo japoncami...uvažujem totiž o kúpe tohoto fešáka... ďákujem vopred...
ja som po HR dialnici na rovinke dal 192 km/h podla navigacie, motor ale v podstate krutil tak 4200 otacok a na 4500 zacina cervene pole, na 4000 otackach bolo myslim 185 km/ h (co bolo tesne nad 200 na tacho)
Dá se to i matematicky:
175/4000*4500=197km/h (tacho)
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Peugeot 206cc 2.0i 100kW
Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D