no to asi jo musim se zeptat tchana jak dlouho mu to nesviti už...kurna ale už jak sem snim jezdil tak to myslim nikdy nesvitilo .... nechnapu...ale jiank je to na velkou zavadu nebo ne???antek píše:Máš to rozbitýSelshig píše:tak proč pak nesviti při nastartovani??ona snad nikdy nesvitila ....
Check engine
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Selshig
- ****
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 21 bře 2007, 10:55
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Accent 1,4i MPI DOHC 16V 71,3kW
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
EBONY BLACK, tinted front windows 25% rear 95%
koupeno 10/2010
- Reklama
Někteří,aby je to nedráždilo tak vyndají kontrolku a je hotovo,nebo se žárovka spálí sama od sebe a potom vlastně nevíš jestli to funguje nebo ne.Při každém zapnutí zapalování by se kontrolka měla rozsvítit a po nastartování zhasnout ale to snad víš už dávno.Mě to u Acc.2006 tak funguje.Selshig píše:no to asi jo musim se zeptat tchana jak dlouho mu to nesviti už...kurna ale už jak sem snim jezdil tak to myslim nikdy nesvitilo .... nechnapu...ale jiank je to na velkou zavadu nebo ne???antek píše:Máš to rozbitýSelshig píše:tak proč pak nesviti při nastartovani??ona snad nikdy nesvitila ....
- Jura
- **
- Příspěvky: 267
- Registrován: 14 zář 2007, 17:40
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Je to tak jak říkáš. Nejlevnější oprava, rozebrat palubovku a zrušit žárovku. To je můj případ. Koupil jsem auto v bazaru a žárovka tam nebyla, už vím proč. Obě lambdy v háji, čidlo a ještě váha vzduchu. Ale aspoň si říkám že snad bude na chvilku pokoj. Už mám nabídku na váhu za 5600Kč. Je tam Bosch, ale nejdříve zkusím vyčistit a pak se rozhodnu. Nejhorší je že se mi zdá auto až na tu kontrolku celkem v poho. Když jsem pročítal fórum jak se chová bez váhy, tak takové zkušenosti nemám. Jen aby to ještě nebylo v něčem jiném. Celkem mě štve že nedokáže jednotka označit závadu se 100% jistotou. Třeba Lambda za ketem byla zřejmě funkční. /samo že zůstala v servisu/
Tady mají origoš(prý) váhu na Accenta za 4700kč.
http://www.automatejcek.cz/eshop.php?es ... id=KB0509H
http://www.automatejcek.cz/eshop.php?es ... id=KB0509H
kot
kontrolka Check
Před týdnem se mi taky kontrolka check přestala zhasínat. Současně jsem zjistil, že mi to žere olej. (motor suchý)
To mám fakt radost .....určitě dej vědět jak jsi dopadl...mě to tedy celé čeká
Kde jsi sehnal tu váhu tak levně?
To mám fakt radost .....určitě dej vědět jak jsi dopadl...mě to tedy celé čeká
Kde jsi sehnal tu váhu tak levně?
- Jura
- **
- Příspěvky: 267
- Registrován: 14 zář 2007, 17:40
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Tak už konečně nová váha
Zdravím, konečně jsem se dostal k té váze vzduchu. Původní byla Korejské výroby, tato je Německá. Už jsem ji tam namontoval. Ještě v pondělí nechat smáznout chybu na diagnostice a budu doufat že bude pokoj. Podařilo se mi ji sehnat za 2800,-Kč. Až budu mít nalítáno dalších 150 km, dám vědět jesti je vše OK.
Re: Tak už konečně nová váha
Kde jsi ji sehnal za ty penize?Jura píše:Zdravím, konečně jsem se dostal k té váze vzduchu. Původní byla Korejské výroby, tato je Německá. Už jsem ji tam namontoval. Ještě v pondělí nechat smáznout chybu na diagnostice a budu doufat že bude pokoj. Podařilo se mi ji sehnat za 2800,-Kč. Až budu mít nalítáno dalších 150 km, dám vědět jesti je vše OK.
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
- Jura
- **
- Příspěvky: 267
- Registrován: 14 zář 2007, 17:40
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem konečně Check Engie uvedl do stavu OK. Váha vyměněná, najeto 160km a vše v poho .
Moje rekapitulace s Accentem:
Zakoupeno 13.8.2007 tachometr ~78tis.
Kontrola v Hyundai Česká Tř. olej+benzin+vzduch. filtr, vyměna oleje, diag+celková prohlídka - 2 624 Kč 22.08.2007
Výměna Lambdy 1 - 3 356 Kč 04.09.2007
Výměna Lambdy 2 - 3 756 Kč 13.09.2007
Čidlo oleje - 718 Kč 12.10.2007
Váha Vzduchu - 2 800 Kč 7.01.2008
+ nějaká ta slivovice za diagnostiku
Celkem - ~ 11 200 Kč
Ještě mě čeká PP ložisko a přestal svítit panel na autorádiu, to ale zatím neřeším jelikož poslouchám stále rádio a předvolby fungují. Doufám, že jinak si už Accentík dá říct abude poslouchat jak hodinky. Ukecal jsem v bazaru slevu 7tis. na opravu škrábanců kolem dokola, na ty jsem se ještě taky nedostal, prý by se musely poškrábané díly stříknout celé a odhad je okolo 12tis. Docela mazec. Ještě zde uvedu adresu kde jsem sehnal váhu vzduchu: http://www.zahradnitraktory.eu/_private/vahy.htm Pouze ta čekací doba jak je vidět z příspěvků byla dost dlouhá. Původní váha byla zn. KEFICO Korea, teď mám zn: HERZOG Germany.
Přeji všem Hyundajákům mnoho bezproblémových kilásků s jejich mazlíčky.
_________________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
Moje rekapitulace s Accentem:
Zakoupeno 13.8.2007 tachometr ~78tis.
Kontrola v Hyundai Česká Tř. olej+benzin+vzduch. filtr, vyměna oleje, diag+celková prohlídka - 2 624 Kč 22.08.2007
Výměna Lambdy 1 - 3 356 Kč 04.09.2007
Výměna Lambdy 2 - 3 756 Kč 13.09.2007
Čidlo oleje - 718 Kč 12.10.2007
Váha Vzduchu - 2 800 Kč 7.01.2008
+ nějaká ta slivovice za diagnostiku
Celkem - ~ 11 200 Kč
Ještě mě čeká PP ložisko a přestal svítit panel na autorádiu, to ale zatím neřeším jelikož poslouchám stále rádio a předvolby fungují. Doufám, že jinak si už Accentík dá říct abude poslouchat jak hodinky. Ukecal jsem v bazaru slevu 7tis. na opravu škrábanců kolem dokola, na ty jsem se ještě taky nedostal, prý by se musely poškrábané díly stříknout celé a odhad je okolo 12tis. Docela mazec. Ještě zde uvedu adresu kde jsem sehnal váhu vzduchu: http://www.zahradnitraktory.eu/_private/vahy.htm Pouze ta čekací doba jak je vidět z příspěvků byla dost dlouhá. Původní váha byla zn. KEFICO Korea, teď mám zn: HERZOG Germany.
Přeji všem Hyundajákům mnoho bezproblémových kilásků s jejich mazlíčky.
_________________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
- Jura
- **
- Příspěvky: 267
- Registrován: 14 zář 2007, 17:40
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Opět svítí
Takže jsem tu znovu. Už nevím co mám ještě vyměnit, nejspíš celé auto za nějakou jinou značku. Začíná mě stále více utvrzovat v tom že to byl velkej omyl. Po 210km se opět check engie rozsvítila. Zkusím domluvit další diagnostiku, pak uvidíme.
___________________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
___________________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
Re: Opět svítí
Ty woe... Ticho pozeram toto tema a nemam z toho velku radost ake problemy mas s autom... A kolko si uz preboha do toho vrazil?Jura píše:Takže jsem tu znovu. Už nevím co mám ještě vyměnit, nejspíš celé auto za nějakou jinou značku. Začíná mě stále více utvrzovat v tom že to byl velkej omyl. Po 210km se opět check engie rozsvítila. Zkusím domluvit další diagnostiku, pak uvidíme.
___________________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
Mne svietila zatial 2 razy kontrolka check, nastastie to bolo prvy raz zapalovacimi kablami a druhy raz som siel akoby na tri valce... Bol som na ceste do Bruntalu (270km) Dialnica- medzimesto... Priemerna rychlost stale 100 km/h (v dedinach 60). Dosiel som na miesto urcenia, zastavil som a auto si nevedelo udrzat otacky, musel som startovat s plynom. Nastartoval som s plynom a zacala blikat kontrolka check, skoro infarkt dostal ked som to zbadal. Vypol som motor, nechal ho stat pol hodinu a potom bolo vse ok, nechapal som.
Mohlo to by sposobene aj znecistenou skrtiacou klapkou?
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Jura: tak sme na tom stejně Už mám vyměněné obě lambády a kontrolka se opět rozsvítila. Na diagnostice to ukazule špatnou lambádu, ale ať se dá jakákoliv tak je dle ŘJ špatná. Na diagnostice obě lambády fungujou normálně, ale chybu vyvolává právě lambda
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
- Jura
- **
- Příspěvky: 267
- Registrován: 14 zář 2007, 17:40
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím, tak mám po další diag. Kód závady: P1128 - Lambdy adaptace Multiplikativní. V autodatech jsem pod tímto číslem našel něco ve znění "Long term fuel multiplicative system too lean" příčina: "HO2S fuel pressure, fuel system, mechanical fault, ECM" Obě Lamdy jso nové origo Hyundai. Ještě mi změřily emise a vše OK, prý jak nové auto. Poradil my prostříknout konektory kontaktolem, už jsem aplikoval, tak uvidíme co bude dál.
_________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000
_________________________________________
Hyundai Acccent 5dv. 12V 1.3 r.v.10/2000