Dobijení
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- harybald
- *
- Příspěvky: 27
- Registrován: 12 zář 2007, 13:04
- Bydliště: ČESKÉ BUDĚJOVICE
- Kontaktovat uživatele:
Dobijení
Zravím všechny
A samozřejmě mám problém... nedobijí mi to
(accent 1,3 rv 96 ). Nevěděli by jste co spíná kontrolku dobíjení? Mě se totiž po otočení klíčkem vůbec kontrolka dobíjení nerosvítí. (žárovička je ok). Alternátor se mi nepovedlo sundat ... spodní šroub je nepovolitelnej a navíc jsem to dělal na zemi a ne na rampě. Je někde nějaký relé které spíná dobíjení... a kde? Jde se dostat k uhlíkům bez sundání alternátoru??? Předem díky
A samozřejmě mám problém... nedobijí mi to
(accent 1,3 rv 96 ). Nevěděli by jste co spíná kontrolku dobíjení? Mě se totiž po otočení klíčkem vůbec kontrolka dobíjení nerosvítí. (žárovička je ok). Alternátor se mi nepovedlo sundat ... spodní šroub je nepovolitelnej a navíc jsem to dělal na zemi a ne na rampě. Je někde nějaký relé které spíná dobíjení... a kde? Jde se dostat k uhlíkům bez sundání alternátoru??? Předem díky
Hyundai ACCENT 1,3 rv1996
Dříve
Felda
Fačko
Renault 5 1,0
Š 1000
Dříve
Felda
Fačko
Renault 5 1,0
Š 1000
- Reklama
Zdravym nedavno jsem mel stejny problem, a pri demontazi alternatoru jsem zjistil ze je zarazeny jeden uhlik, skratka se zasek. Vycistil a namzal a uz dobiji jak blazen. na 100 procent je to altik jen se modlit at jsou to taky jen uhliky a ne nejaka vyhorela elektronika. Mnoho stesti. Jo a ten altik je jasny ze se musi sundat. naschle
- harybald
- *
- Příspěvky: 27
- Registrován: 12 zář 2007, 13:04
- Bydliště: ČESKÉ BUDĚJOVICE
- Kontaktovat uživatele:
Ještě jeden dotázek ...altik drží na dvou šroubech? Jeden hahoře i s napínákem a jeden dole u olejového filtru nebo je ještě někde jinej... A ještě jak se rozebírá eletrika zatím jsem to nedostal ven takže jsem na to moc neviděl ale je tam z boku plastová krytka a do ní vedou dráty ta krytka se da otevřít (a jak). a pak nad tímto krytem je konektor s dvěma slabími dratky.
Hyundai ACCENT 1,3 rv1996
Dříve
Felda
Fačko
Renault 5 1,0
Š 1000
Dříve
Felda
Fačko
Renault 5 1,0
Š 1000
Nejjednoduší způsob jak vyloučit poruchu alternátoru : nastartuj a změř napětí na baterce,pokud bude v rozmezí 13,5 V - 14,2 V tak je altík O.K.
Pokud píšeš ,že kontrolka v palubce je O.K. je třeba projít kabeláž,ukostření napájení té kontrolky,relátko.
Zkus www.hmaservice.com
Pokud píšeš ,že kontrolka v palubce je O.K. je třeba projít kabeláž,ukostření napájení té kontrolky,relátko.
Zkus www.hmaservice.com
Nevím jak ty ale já mám na Lantře polohy klíčku
LOCK vše vypnuto /možno zastrčit a vytáhnout klíček odemýká a zamyká se volant/
ACC 1 poloha / zapne se radio atd. , klíček jde rovněž vyndat/
ON 2 poloha /po zapnutí svítí vše potřebné kontrolky i dobíjení
a probíhá diagnostika ABS a Airbeck/
START 3 poloha / přes pružinu probíhá startování a vrací se na
polohu 2 ON//
LOCK vše vypnuto /možno zastrčit a vytáhnout klíček odemýká a zamyká se volant/
ACC 1 poloha / zapne se radio atd. , klíček jde rovněž vyndat/
ON 2 poloha /po zapnutí svítí vše potřebné kontrolky i dobíjení
a probíhá diagnostika ABS a Airbeck/
START 3 poloha / přes pružinu probíhá startování a vrací se na
polohu 2 ON//
Naposledy upravil(a) Bruno dne 31 říj 2007, 15:19, celkem upraveno 1 x.
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.
-
- ***
- Příspěvky: 634
- Registrován: 22 čer 2007, 16:25
- Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Jen pro upřesnění.V poloze ACC 1 jde taky vyndat klíček,ale nejde zamknout volant.Hodně lidí si myslí,že je to poloha LOCK,právě proto,že jde vyndat klíček.Bruno píše:Nevím jak ty ale já mám na Lantře polohy klíčku
LOCK vše vypnuto /možno zastrčit a vytáhnout klíček/
ACC 1 poloha / zapne se radio atd./
ON 2 poloha /po zapnutí svítí vše potřebné kontrolky i dobíjení
a probíhá diagnostika ABS a Airbeck/
START 3 poloha / přes pružinu probíhá startování a vrací se na
polohu 2 ON//
To harybald : jj, poloha 2Bruno píše:Nevím jak ty ale já mám na Lantře polohy klíčku
LOCK vše vypnuto /možno zastrčit a vytáhnout klíček/
ACC 1 poloha / zapne se radio atd./
ON 2 poloha /po zapnutí svítí vše potřebné kontrolky i dobíjení
a probíhá diagnostika ABS a Airbeck/
START 3 poloha / přes pružinu probíhá startování a vrací se na
polohu 2 ON//
ten uplne nejjednoudussi zpusob jak zjistit zda altik doboji je nastartovat a odpojit baterku. pokud chcipne nedobiji, kdyz pobezi je problem jinde. A jak jste se ptal na tu demontaz tak je to snadny: povolit napinak co nejvic, povolit a vyjmout sroub ze spoda a odpojit vsechnu elektriku. Ta cerna plastova krabicka se otevre obyc. sroubovakem a tak je jen jedna desitka matka( kladny pol+). ta driha svotkovnice je na buzeni altiku. Je pod stalim proude cca6V.