problémy

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
geronimo_cz
**
Příspěvky: 179
Registrován: 20 čer 2007, 12:52
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od geronimo_cz »

Patrik Merka píše:Vím , že problém dušení se motora při rozjezdu po studeném startu tady stále řešíme. Objevují se tu příspěvky na toto téma jen však od malé skupiny lidí , kteří s tím mají problémy. Chtěl bych se tedy zeptat i jiných uživatelů , kteří koupili nový Accent , zda-li po nastartování se ihned rozjedou se studeným motorem ( když je ráno nyní kolem 0 St.C) ,aniž by se motor dusil (netáhl) , nebo jsou také nuceni jako já nechat motor před rozjezdem běžet cca 1,5 min na volnoběh a až se potom bez trhání rozjet?
Ptám se hlavně proto , že bych chtěl vyvrátit , nobo potvrdit zda-li je to u nových Accentů běžné , nebo zda-li se jedná o závadu. Z mého okolí mám totiž i takové názory , že motor potřebuje sednout a že se postupně zajede a závada se nebude pak objevovat ??? Prostě řečeno , nový motor se před rozjezdem potřebuje tu minutku zahřát??? Pokud by toto byla pravda , tak snad bychom měli mít stejné zkušenosti?
Při vysvětlování v servisu bych se chtěl opřít i o vaše názory a zkušenosti z tohoto fora. Předem děkuji.
me se to stalo asi 3x pred mesicem pred dvouma.. ted zatim ne.. zaprve sem na snehu s nim byl zatim dvakrat a za druhe nastaruju a du omenat :lol: :lol: kazdopadne kdyz chces rychle odjet, tak to vypada komicky, kdyz se ti skube auto, jako kdyz se driv zacinalo na stodvacitkach :wink:
H ix35 4x4 2.0i DOHC Comfort Sirius Silver (2016 - soucastnost)
H Accent 07 1.4 Elegance Black Ebony (2007-2016)
Reklama
 

Uživatelský avatar
Pavel46
*
Příspěvky: 82
Registrován: 11 úno 2007, 11:44
Bydliště: Ústí nad Labem

Cukání 1,4

Příspěvek od Pavel46 »

Mám takový pocit, že se to chová divně v tom smyslu, že když ho podržíš pod plynem bez přidání nebo ubrání tak je to dobrý a mohu jet hned po nastartování. Ale když musím ubrat a potom přidat tak se zadusí a až pak reaguje na přidání až po chvilce. Zajímavé je, že když vymáčknu spojku a malinko zvednu otáčky tak se chytne hned a jede bez problémů.
Hezký den přeji
Hyundai Accent ´07 1.4- Elegance - Beige Gold
Matej

Příspěvek od Matej »

Ja mam KIA RIO II 1,4 a mam ten isty problem software mam uz novy a stale ten rozbeh za studena je ako na Skode 105L.
Uživatelský avatar
CASIO
*
Příspěvky: 14
Registrován: 15 lis 2007, 19:21

Příspěvek od CASIO »

Ahoj,
chtěl bych jít do novýho Accentu a tak se ptám.Vážně je ten lak tak špatný ( měkký ) ?

Není to vosk na tom laku ?

Dík za odpověď.
Uživatelský avatar
Andy4
***
Příspěvky: 674
Registrován: 31 črc 2006, 18:28
Bydliště: ke/ks

Příspěvek od Andy4 »

CASIO píše:Ahoj,
chtěl bych jít do novýho Accentu a tak se ptám.Vážně je ten lak tak špatný ( měkký ) ?

Není to vosk na tom laku ?

Dík za odpověď.
Asi Ťa sklamem.
Nie nieje. Lak je mäkký a antikorózna ochrana chabá...
mx5/swiftsport/santafe/accent
Uživatelský avatar
CASIO
*
Příspěvky: 14
Registrován: 15 lis 2007, 19:21

Příspěvek od CASIO »

Dík za rychlou odpověď.
Co je to "slabá antikorozní ochrana" ?

Vydrží 5 let bez děr ? :lol:
Uživatelský avatar
Andy4
***
Příspěvky: 674
Registrován: 31 črc 2006, 18:28
Bydliště: ke/ks

Příspěvek od Andy4 »

CASIO píše:Dík za rychlou odpověď.
Co je to "slabá antikorozní ochrana" ?

Vydrží 5 let bez děr ? :lol:
Tak ak nevydrží, tak to ešte zreklamuješ. :lol:

Na mieste kde mám porušenú vrchnú vrstvu laku to začalo korodovať. Som skeptický, servis to neuznal ... :cry:
mx5/swiftsport/santafe/accent
Uživatelský avatar
CASIO
*
Příspěvky: 14
Registrován: 15 lis 2007, 19:21

Příspěvek od CASIO »

No to je dost prapodivný.
Přece ti nechtějí namluvit, že uznají jen tu korozi, která vznikne pod neporušeným lakem ?
Tam by snad neměla být žádná !!
Uživatelský avatar
Andy4
***
Příspěvky: 674
Registrován: 31 črc 2006, 18:28
Bydliště: ke/ks

Příspěvek od Andy4 »

CASIO píše:No to je dost prapodivný.
Přece ti nechtějí namluvit, že uznají jen tu korozi, která vznikne pod neporušeným lakem ?
Tam by snad neměla být žádná !!
Áno, uznajú ti to v prípade ak by lak začal "bublinkovať" .

btw: Preberáme už koróziu pod iným topicom...
mx5/swiftsport/santafe/accent
Uživatelský avatar
CASIO
*
Příspěvky: 14
Registrován: 15 lis 2007, 19:21

Příspěvek od CASIO »

Ještě k té "měkkosti laku".
Už některý z Vašich miláčků přežil krupobití ?
A jak to dopadlo ?
Jsou důlky, nebo ne ?
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8144
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

CASIO píše:Ještě k té "měkkosti laku".
Už některý z Vašich miláčků přežil krupobití ?
A jak to dopadlo ?
Jsou důlky, nebo ne ?
ja neviem co vsetci nadavaju na makky lak, mne sa to nezda nijak extremne odlisne od metalizovaneho Fordu Fiesta alebo Peugeotov 206 / 307 ... lak mam metalicky, auto 4 mesiace, umyvam ho rucne - zatial som nemal ststie na to ze by ma nejake prasa oskrelo, davam si na to velky pozor
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
palčo
**
Příspěvky: 306
Registrován: 15 lis 2007, 17:41
Bydliště: RK

Krupobitie

Příspěvek od palčo »

Ja som už "absolvoval" krupobitie, ale lak je v pohode a ani sa mi nezdá nejaký mäkký(béžová zlatá metalíza) :P
Uživatelský avatar
Pavel46
*
Příspěvky: 82
Registrován: 11 úno 2007, 11:44
Bydliště: Ústí nad Labem

Měkký lak

Příspěvek od Pavel46 »

Nevím jak posoudit zda je lak měkký. Měl jsem Fábii a na ní cca. po 1/4 roce jsem měl odražené kousky laku od kamínků. Tady po 6500 km zatím nic takového nemám. Znamená to, že by Fábie měla lak tvrdší a tím pádem křehčí? Accenta myji ručně a zatím žádný problém, ale víc se asi uvidí po zimním období!
Přeji hezký den
Hyundai Accent ´07 1.4- Elegance - Beige Gold
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Re: Měkký lak

Příspěvek od tom »

Pavel46 píše:Nevím jak posoudit zda je lak měkký. Měl jsem Fábii a na ní cca. po 1/4 roce jsem měl odražené kousky laku od kamínků. Tady po 6500 km zatím nic takového nemám. Znamená to, že by Fábie měla lak tvrdší a tím pádem křehčí? Accenta myji ručně a zatím žádný problém, ale víc se asi uvidí po zimním období!
Přeji hezký den
Stejná zkušenost, mám skoro 27000km, zimu už jsem přežil, kamínky lak nepoškodily. Auto myju také ručně.
Nejnáchylnější na poškození bude asi, dle toho co tu čtu, Ebony Black.
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
majco
**
Příspěvky: 137
Registrován: 20 črc 2007, 23:13
Bydliště: Dunajská Streda

Re: Měkký lak

Příspěvek od majco »

tom píše:
Pavel46 píše:Nevím jak posoudit zda je lak měkký. Měl jsem Fábii a na ní cca. po 1/4 roce jsem měl odražené kousky laku od kamínků. Tady po 6500 km zatím nic takového nemám. Znamená to, že by Fábie měla lak tvrdší a tím pádem křehčí? Accenta myji ručně a zatím žádný problém, ale víc se asi uvidí po zimním období!
Přeji hezký den
Stejná zkušenost, mám skoro 27000km, zimu už jsem přežil, kamínky lak nepoškodily. Auto myju také ručně.
Nejnáchylnější na poškození bude asi, dle toho co tu čtu, Ebony Black.
Ale zas Ebony Black nie je metalická farba alebo teda metalický lak.
Hyundai Accent 1.5 CRDi VGT Elegance
Celadon Blue
07/2007
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Pokec“