SPOKOJENOST CI NESPOKOJENOST???

Moderátoři: black_sheep, Tringi, Moderátoři

Uživatelský avatar
Mr.Scully
**
Příspěvky: 157
Registrován: 05 led 2006, 12:40
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Scully »

Borek - kdybych si chtel koupit dvoulitr, tak asi nejdu po BMW. Mas pravdu, ze Hunac ma v zakladu obvykle daleko vic vybavy. Bawa maji spickovou vybavu v zakladu az od silnejsich motorizaci, ktere ovsem zatim proste Hunacum chybi. I kdyz to se asi zmeni?

Jinak u bawa rozvody opravdu neresim, retez vydrzi vecnost. Po 180 tisicich vypada interier jako novy a na rozdil od predchoziho Hunace (ktery mel o ctvrtinu mene km) nikde nevrzou zadny plasty ;-)

Vis co, sice E46 byl muj sen, ale rozhodne jsem ho nekupoval jako vyraz "snobstvi" nebo jako "zaryty priznivec znacky". Proste chtel jsem opravdu sportovni a zaroven pohodlne auto a co jsem mel na vyber? Prochazel jsem i dalsi - treba ty, co jste mi tu na foru kdysi doporucili - Chrysler by me sezral zaziva, Honda Legend je v CR vzacnost nad vzacnost, Volvo S60 zajimava volba, ale pro me nudny vzhled, trilitrove Mondeo docela fajn, ale taky jich moc neni... tady proste jina volba skoro nebyla. Nechal jsem se zlakat kombinaci stada koni a paradniho vzhledu.

Kdyz nekde zastavis na benzince, tak bawo zna kazdej fanousek motorismu, ale nove Hyundai coupe ne, proto ti kolem neho bude pobihat. Ale kdybys mu dal na vyber, jestli chce tohle nezname coupe nebo bawo, tak zvoli bawo. Znam to podle sebe :) Kdyz jsem pred 2 lety videl v bazaru Hyundai Coupe, tak jsem se zamiloval. Ale tehdy jsem proste byl na stiru s penezma, koukal jsem jen na auta za nejakych sto tacu a tam moc vyber nebyl. Mit penize navic, tak koupim neco jineho.

Hlavne ja nechci rict nic spatneho proti hunacum. Kamos si pristi rok chce kupovat nekolik let starou Sonatu, s klidnym svedomim jsem mu ji doporucil (byt se mi vzhledove nelibi). K Coupe jsem mel velmi vrely vztah. Ale proste pokud se clovek rozmazli a zacne chtit luxus v rychlem aute, tak vetsina znacek nema co nabidnout.

P.S. Bawa jednickove rady se mi vubec nelibi - ale takova 135i, to je prej masakr.
dříve Hyundai Coupé 1.6 / 84 kW [R.I.P.]
teď BMW E46 330i / 170 kW [mazec!]
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

To je pravda výber zase takový není, když se to veme i po finanční stráne já se na Scoupe rozmazlil, elektrika posilovače klima sporťáček a jako první auto nepřekonatelné, škodovku a favorita jsem zamítl hned nic proti nim supr ceny ND, ale chtěl jsem víc a až Háčka budou opravdu sportovní a za přijatelné ceny asi se zase vrátím, někdo po čase přesedlá na takovou tu rodinou klasiku třeba mě o také čeká, ale o tátovi se říkalo, že kdyby mohl tak i na záchod jezdí autem a krom toho, že jsme měli jak spotrovní auta tak i rádoby rodiná, tak ale s pořádným motorem a podvozkem.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Hardcam »

Pokud jsi byl ochotny koupit i jina auta, asi jsi zapomnel na Accorda, to, co ty uta dokazou v 6000 otackach, tam se BMW v tehle motorizacich v zivote nepodiva. Kamarad si dal do Accorda plyn a e moc spokojenej....je to clovek, kterej ma antiradar a rychlostni limity dodrzuje pouze pri parkovani.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Hardcam píše:rychlostni limity dodrzuje pouze pri parkovani.
To je moc hezky napsané. Ale pravda Hodny mají také skvělé motory. To proměné časování ventilů společně se skvělou koncepcí motoru je moc dobré to se jim musí nechat. Není třeba moc 1,6tek s 96kW od výrobce jako u CRX.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Mr.Scully
**
Příspěvky: 157
Registrován: 05 led 2006, 12:40
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Scully »

Hardcam píše:Pokud jsi byl ochotny koupit i jina auta, asi jsi zapomnel na Accorda, to, co ty uta dokazou v 6000 otackach, tam se BMW v tehle motorizacich v zivote nepodiva. Kamarad si dal do Accorda plyn a e moc spokojenej....je to clovek, kterej ma antiradar a rychlostni limity dodrzuje pouze pri parkovani.
Accord ma hodne dobrou povest, ale mne se nijak zvlast nelibi, takova sediva myska... jinak co s tema 6000 otackama, co tam umi navic oproti memu bawu? Nebo je mysleno, ze nejvetsi vykon ma prave v tech 6000?
dříve Hyundai Coupé 1.6 / 84 kW [R.I.P.]
teď BMW E46 330i / 170 kW [mazec!]
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Myslím, že má na mysli záběr nebo výkon jak chceš právě v těch otáčkách, protože právě ve vysokých otáčkách běžný motor ztrácí o proti tomu proměnému časování v tom je podle mě zásadní rozdíl. To já si nejvíce užívám tak v těch 3500 a víš to už mi to tlačí 1,4 baru, ale je znát polevení k těm sedmi tisícům i když mám ostré vačky. Hold to můžu jen tiše závidět.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Mr.Scully
**
Příspěvky: 157
Registrován: 05 led 2006, 12:40
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Scully »

Vladislav Bureš píše:Myslím, že má na mysli záběr nebo výkon jak chceš právě v těch otáčkách, protože právě ve vysokých otáčkách běžný motor ztrácí o proti tomu proměnému časování v tom je podle mě zásadní rozdíl. To já si nejvíce užívám tak v těch 3500 a víš to už mi to tlačí 1,4 baru, ale je znát polevení k těm sedmi tisícům i když mám ostré vačky. Hold to můžu jen tiše závidět.
Mno, ja mam tech 231 koni prave pri 5900 otackach, takze nevim, jestli zrovna tady ma Accord nejakou vyhodu?

Jinak ten tvuj Nissan, to musi bejt super kara na vyblbnuti, ale kamos mival myslim taky 200 SX a rikal, ze na mokru byl s prominutim posranej az za usima ;-)
dříve Hyundai Coupé 1.6 / 84 kW [R.I.P.]
teď BMW E46 330i / 170 kW [mazec!]
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Hardcam »

Prave v techto otacek zazije motor takovou mensi expanzy a pak vesele toci az nekam 8mi tisicum. Cim je znamy BMW? Prestiz, nahonem, nenazranosti, Mkama (ktere si stejne oupi par jedinu) a cenou....ale cim Honda? Spolehlivosti a hlavne svymi motory...proto bys taky za ten samej rok, co mas, zaplatl u Hondy o 100 tisic vic rozhodne bys upoutal pozornost vic, to mi ver.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

No abych se přiznal tak z něj mám respekt je to moc silný lehký a zadokolka mám ho od začátku října a z toho tři týdny v mimo, takže jsem si to ještě úplne neošahal, takže moc neblbnu než se na tom drobet vyjezdim. Sem tam když někdo na světlech dráždí s 323kou nebo Meganem kupe (obě tento výkend :D ) tak jsem to drobet přišláp ne příliš ještě se s tím neumým moc rozjíždět ono to chce získat cit, když hrabu na trojku, ale to chce čas. Nicméně jsem jen dvakrát uklouz nechtíc a to jednou při mírném rozjezdu do mokrého kopce a po druhé když jsem potřeboval předjed a v druhém pruhu se blížilo auto, ale to bylo jen drobet, hold jsem předjížděl bokem :oops: ale hned jsem ubral plyn a srovnal začínám si zvikat je to moje první zadokolka. Ale že bych byl na mokru posranej to ne, ale to bude možná proto, že jezdim téměř podle pravidel, takže běžně po městě 50 a tam kde to jde i o chlup víc ale v rozunmých mezích než se s tím naučím.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

kámoš má Imprezu GT z roku 97, 2,0 boxer turbo, 210PS. Modrá metla se žlutými nálepkami ve stylu WRC. Pozornost má všude, kde zastaví. Startuje i shasíná motor na dálku. Koupil to jako ojetinu za 250tis, ale top stav. Sedáky sparco, volant sparco. Výkon má papírově 210PS při 5800ot/min, kde pak nechápu ten otáčkoměr do 9tis. Krouťák 290Nm asi kolem 2800ot/min. Je fakt, že 6500 mu to točí taky, ale to už je bez výkonu. Plně táhne od 2500ot do těch 5000 asi, jak mě tak vezl. Nejlepší je na tom ten pohon všech kol, žádný hrabání při ostrým rozjezdu, to prostě vystřelí a tlačí to zad jako blázen. Takhle jsme občas blbli, když jsem měl ještě toho Rendla 1,8 16V. Do stovky jsem ho i občas potrápil, stačilo aby blbě pustil spojku a 2sekundy na zrychlení co měl lepší byly rázem smazaný. Ovšem při těhle akcích mu to bere 25l/100km. Když jede nudně pod otáčky turba (pod 2000), tak jede kolem 10l/100km. Levnej provoz a servis to zrovna nemá,ale na dokonalou image a jízdní vlastnosti si stěžovat nemůže. Tohle auto taky není na dojíždění do práce. Přes týden stojí a jezdí jen o víkendu pro zábavu.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
Mr.Scully
**
Příspěvky: 157
Registrován: 05 led 2006, 12:40
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mr.Scully »

Hardcam - tak to jo, nevedel jsem, ze jdou tocit az tak dal (no uprimne, ono v beznym provozu se moc nedostanu ani k tem svym 6500 :-) Nenazranost? To snad prece ne - mimo mesto mam 9 litru v pohode (co chtit od trilitru vic?). Hunac 1.6 mi zral mimo mesto 9.5-10. Jinak jak Accordy, tak Bawa E46 byly vzdycky mezi top 5 motorama, co jsem koukal na nejaky ty oceneni a tak.

Btw. s tou cenou jsi to obratil, ne? Na tipcars jsou trilitrove hondy dve, obe kolem nejakych 185000, trilitrovy bawo v benzinu pocitej 350000.

Jinak nejaky tuningovy nalepky a podobnej bordel na aute, to mi prijde jako prasarna :) Daleko lepsi je mit nenapadny auto a kdyz nejakej "otunenej" borecek chce zavodit, tak mu ukazat, kdo je panem.
dříve Hyundai Coupé 1.6 / 84 kW [R.I.P.]
teď BMW E46 330i / 170 kW [mazec!]
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Jak jsi napsal táhne do 5000 to je, ale zase problém 4-kolek ve vyskových otáčkách ztrácí (a krom jiného mají ztráty mezi klikou a kolem okolo 25% výkonu), proto ale má Impreza podčtvercový motor (tuším u 2,0 92mm vrtání a 75 zdvih) a výkon má níž a díky ploché konstrukci takřka nezničitelný motor, to cituju jednoho majitele servisu. Ale pozornost jak vzhledem obzvlášť ta polepená, ale mě nejvíce zaujmě když jdu po ulici ten zvuk motoru to se otáčím a nepřehlédnu ji.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Hardcam »

Accord 3.0? mam na mysli Accorda 2.4 rok 2003, toho pod 370 v dobrym stavu nekoupis.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Mr.Scully píše:Bawa E46 byly vzdycky mezi top 5 motorama, co jsem koukal na nejaky ty oceneni a tak.
Nejen že Báva byla mezi nej 5ti, ale tuším že to bylo pře dvěma lety ky vyhrála s motorem M6 V10 i před Ferrari V8 F430, už si nepamatuju kdo byl třetí, ale tohle mě zasáhlo.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Hardcam »

To je sice hezky, ale myslim, ze se bavime o motorech, ktere jsou na dosah ruky:)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Odpovědět

Zpět na „COUPE“