Nový Getz, nový motor 1,4 l
Moderátoři: vipe, Moderátoři
Tak je to ta pumpa:) diky za info...tohle startovani jsem si zautomatizoval stejne jako sviceni, takovej zvyk:)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
asi som to zle vysvetlil. Samozrejme startujem presne tak ako si napisal. Moj problem spociva v tom ze nastartovanie prebehne v poriadku ale ak nepridavam plyn tak hned klesnu otacky a motor sa zatrasie a skape. V servise povedali takisto ze to je zavada (a udajne nie som prvy s tymto problemom) ale ze ju zatial nevedia odstranit, ze cakaju na novu verziu software. Preto som sa pytal ze ci to robi aj niekomu z tohoto auditoria.
Getz 1.4 DYNAMIC
Mam stejnou zkusenost, zrovna jsem si rikal, ze auto, ktere jsem mel pred tim (Vectra B) se chovala v tomhle smeru mnohem lip Vetsinou ale nedojde k zastaveni moteru. Pouze se snizi otacky nekam na 1000ot/min a potom si motor sam prida, pokud se jenom dotknu plynu, otacky taky vyskoci zpatky na cca 2000ot/min. Jestli bude cas, zkusim se zeptat v mym servisu...lubos píše:asi som to zle vysvetlil. Samozrejme startujem presne tak ako si napisal. Moj problem spociva v tom ze nastartovanie prebehne v poriadku ale ak nepridavam plyn tak hned klesnu otacky a motor sa zatrasie a skape. V servise povedali takisto ze to je zavada (a udajne nie som prvy s tymto problemom) ale ze ju zatial nevedia odstranit, ze cakaju na novu verziu software. Preto som sa pytal ze ci to robi aj niekomu z tohoto auditoria.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Aha ted jsem to pochopil co s tím je ,tady to opravdu vypadá na nějakouXMira píše:Mam stejnou zkusenost, zrovna jsem si rikal, ze auto, ktere jsem mel pred tim (Vectra B) se chovala v tomhle smeru mnohem lip Vetsinou ale nedojde k zastaveni moteru. Pouze se snizi otacky nekam na 1000ot/min a potom si motor sam prida, pokud se jenom dotknu plynu, otacky taky vyskoci zpatky na cca 2000ot/min. Jestli bude cas, zkusim se zeptat v mym servisu...lubos píše:asi som to zle vysvetlil. Samozrejme startujem presne tak ako si napisal. Moj problem spociva v tom ze nastartovanie prebehne v poriadku ale ak nepridavam plyn tak hned klesnu otacky a motor sa zatrasie a skape. V servise povedali takisto ze to je zavada (a udajne nie som prvy s tymto problemom) ale ze ju zatial nevedia odstranit, ze cakaju na novu verziu software. Preto som sa pytal ze ci to robi aj niekomu z tohoto auditoria.
softwerovou chybu,už jsem se s tím setkal u renaulta volnoběh kolísal a
pak si sám přidal a pak zase anebo houpající chod motoru bud software anebo jednotka v hájí!!!
No a u novýho auta??Co není může být,ale poslední dobou slyším samé
poruchy u Hyundaie,začínám si myslet,že to korejský soudruzi začínají
nějak šidit!!
Tyto příznaky platí jen pro motory,kde není Servomotor volnoběhu!!,protože Servomotor volnoběhu dělá taky to samé!!
Ale předpokládám a i doufám,že tam není!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
motor- prevodovka
je pravda ze korejci maju nie celkom dobre zosuladeny vykon motora a prevody? casto pisu: " pri radeni otacky bud letia hore alebo sa motor dusi" Mate skusenost s novou 1.4? vdaka
Re: motor- prevodovka
Tak tenhle problem nepozoruji. Pouze mam pocit ze oproti Vectre, kterou jsem mel predtim, jsou rychlosti kratsi. Coz je ale pochopitelne, protoze Opel byl znam svymi dlouhymi prevody a taky to byla 1.6. Mam najeto neco malo pres 2000 km, takze muzu tezko nejak hodnotit, ale zatim jsem spokojeny a je az prekvapive, ze se mi nestyska po motoru s vetsim obsahem.miki píše:je pravda ze korejci maju nie celkom dobre zosuladeny vykon motora a prevody? casto pisu: " pri radeni otacky bud letia hore alebo sa motor dusi" Mate skusenost s novou 1.4? vdaka
Pokud by nekdo mel konkretni otazky jak k motoru, tak i k autu jako takovemu, klidne se ptejte, rad odpovim, nebo vyzkousim, ci nafotim
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
To XMira.
Tak ako pytal si sa v servise? Mna maju evidentne na haku. Uz som tam aj dva krat volal ale stale sa vyhovaraju ze cakaju na novy software, snazia sa mi nahovorit ze ten to vyriesi. Ked sa ich spytam ze preco nemaju ten problem aj ostatne nove 1.4ky s tym istym softom aky mam ja, tak len pokrcia ramenami. Mna uz to prestava bavit. Vie mi niekto poradit co robit? Uz som skusal zavolat aj do druheho servisu ale ti prve co urobili volali sem do Blavy do AutoPalace, kde zatial vedia iba ak krcit ramenami. Da sa vobec auto vyreklamovat - vymenit za nove ked zavadu nevedia odstranit? Az mi je luto ked rano startujem a musim studeny motor vytacat aby mi neskapal - ved ten motor sa tym nici....
Tak ako pytal si sa v servise? Mna maju evidentne na haku. Uz som tam aj dva krat volal ale stale sa vyhovaraju ze cakaju na novy software, snazia sa mi nahovorit ze ten to vyriesi. Ked sa ich spytam ze preco nemaju ten problem aj ostatne nove 1.4ky s tym istym softom aky mam ja, tak len pokrcia ramenami. Mna uz to prestava bavit. Vie mi niekto poradit co robit? Uz som skusal zavolat aj do druheho servisu ale ti prve co urobili volali sem do Blavy do AutoPalace, kde zatial vedia iba ak krcit ramenami. Da sa vobec auto vyreklamovat - vymenit za nove ked zavadu nevedia odstranit? Az mi je luto ked rano startujem a musim studeny motor vytacat aby mi neskapal - ved ten motor sa tym nici....
Getz 1.4 DYNAMIC
- mylys
- Moderátor
- Příspěvky: 321
- Registrován: 19 dub 2005, 11:21
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Zajdi k prodejci kdes to auto koupil a sepis reklamaci.
Tato musi byt vyrizena, alespon v CR, vcetne odstraneni vady nejpozdeji do 30ti dnu od prevzeti veci, jinak je vada povazovana za neodstranitelnou a tudiz mas podle § 622 odst. 2 obcanskeho zakoniku narok na vymenu vyrobku nebo vraceni penez.
Na Slovensku se toto muze v necem lisit, ale bude to podle me velice podobne . . .
Tato musi byt vyrizena, alespon v CR, vcetne odstraneni vady nejpozdeji do 30ti dnu od prevzeti veci, jinak je vada povazovana za neodstranitelnou a tudiz mas podle § 622 odst. 2 obcanskeho zakoniku narok na vymenu vyrobku nebo vraceni penez.
Na Slovensku se toto muze v necem lisit, ale bude to podle me velice podobne . . .
Reklamace
Přesně,jak píše Mylys,hlavně se nenechat odbít a šít do nich!! Držím palečky Ivanmylys píše:Zajdi k prodejci kdes to auto koupil a sepis reklamaci.
Tato musi byt vyrizena, alespon v CR, vcetne odstraneni vady nejpozdeji do 30ti dnu od prevzeti veci, jinak je vada povazovana za neodstranitelnou a tudiz mas podle § 622 odst. 2 obcanskeho zakoniku narok na vymenu vyrobku nebo vraceni penez.
Na Slovensku se toto muze v necem lisit, ale bude to podle me velice podobne . . .
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
To lubos:
V servisu jsem byl tesne pred vanocema, musel jsem jim ho tam nechat, aby to vyzkouseli se studenym motorem, ale venku bylo docela teplo, tak na nic neprisli. rikali, ze je normalni, ze motor zacne ubirat otacky, ze muze jit az nekam na 850ot. Ale ze neni normalni, aby klepal, nebo dokonce chcipnul. Je ale fakt, ze mam pocit, ze uz to delat prestava. Je pravda, ze jsem ho startoval v posledni dobe tak max. pri -8 stupnich, ale rekl bych, ze uz je to lepsi. Takze me napada, jestli tenhle problem nesouvisi se zabehem motoru. Mam ted najeto cca. 3700km, tak budu jeste chvili provadet odborna pozorovani a uvidime.
V servisu jsem byl tesne pred vanocema, musel jsem jim ho tam nechat, aby to vyzkouseli se studenym motorem, ale venku bylo docela teplo, tak na nic neprisli. rikali, ze je normalni, ze motor zacne ubirat otacky, ze muze jit az nekam na 850ot. Ale ze neni normalni, aby klepal, nebo dokonce chcipnul. Je ale fakt, ze mam pocit, ze uz to delat prestava. Je pravda, ze jsem ho startoval v posledni dobe tak max. pri -8 stupnich, ale rekl bych, ze uz je to lepsi. Takze me napada, jestli tenhle problem nesouvisi se zabehem motoru. Mam ted najeto cca. 3700km, tak budu jeste chvili provadet odborna pozorovani a uvidime.
Mne to stale robi, bez tuknutia do plynu mi to jednoducho skape. Teraz ho mam v servise uz treti den, ze mu spravili kompletnu diagnostiku a vsetky merania a ze to poslali niekam do centraly a cakaju na odpoved. Dnes by som si mal ist ponho tak som zvedavy naco prisli. Tipujem ze opat mi povedia ze tam nenasli ziadnu chybu.
Getz 1.4 DYNAMIC
Tak definitivne:
Zrejme se jednalo opravdu o problem nezabehnuteho motoru. Dnes mam najeto temer 4000km, auto stalo celou noc venku, rano bylo -15°C a nastartovalo naprosto bezchybne: Po startu vyskocily otacky nekam nad 2000, a potom plynule klesly na cca 1200 a tam zustaly.
Zrejme se jednalo opravdu o problem nezabehnuteho motoru. Dnes mam najeto temer 4000km, auto stalo celou noc venku, rano bylo -15°C a nastartovalo naprosto bezchybne: Po startu vyskocily otacky nekam nad 2000, a potom plynule klesly na cca 1200 a tam zustaly.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6