Premena Accentu na žihadlo
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
- TechGen
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 28 lis 2007, 18:58
- Bydliště: SVK, Big Šariš
- Kontaktovat uživatele:
Premena Accentu na žihadlo
Tak takto nejak by to malo v jari vyzerat:
Auto bude prestriekane krvavocervenou (zhruba tak ako ten zadny spoiler) a strecha + trojuholnik na kapote budu leskle cierne, aby vytvolili prechod k ciernym elektronom a spatnym zrkadlam. Predna mriezka bude tiez cierna.
Stale vsak vaham, co urobit so zadnou castou. Povodne som chcel vyrovnat povodny priestor pre SPZ, tu hodit na naraznik a pod to vyrezat otvory na dve mriezky pre kvazi difuzer. Ale tak mi doslo, ze ked budem mat znizeny predny naraznik a podprahy, tak zadna cast by takymito upravami vyzerala este vyssie nez vyzera teraz. Navyse - mam objednany pomerne velky vyfuk a velmi nerad by som sa dozil situacie, ze bude vyzerat ako ropovod pod podvozkom. Poradte co s tym?
Auto bude prestriekane krvavocervenou (zhruba tak ako ten zadny spoiler) a strecha + trojuholnik na kapote budu leskle cierne, aby vytvolili prechod k ciernym elektronom a spatnym zrkadlam. Predna mriezka bude tiez cierna.
Stale vsak vaham, co urobit so zadnou castou. Povodne som chcel vyrovnat povodny priestor pre SPZ, tu hodit na naraznik a pod to vyrezat otvory na dve mriezky pre kvazi difuzer. Ale tak mi doslo, ze ked budem mat znizeny predny naraznik a podprahy, tak zadna cast by takymito upravami vyzerala este vyssie nez vyzera teraz. Navyse - mam objednany pomerne velky vyfuk a velmi nerad by som sa dozil situacie, ze bude vyzerat ako ropovod pod podvozkom. Poradte co s tym?
Červené superžihadlo Accent 1,5 12V 1996 (audio drvič okien - 1390 W)
http://www.hitechweb.genezis.eu/?page=_fcc1.htm
http://www.hitechweb.genezis.eu/?page=_fcc1.htm
- Reklama
Pekne, ale kridelko sa mi moc nepaci, nechaj bez kridelka.
Rozmyslal si na kombinacii farby? mny by si velmi pacila Cervena aku mas a cierna kapota, strecha, kufor...
Ale je to tvoje auto, robi si na nom to co sa tebe lubi
Rozmyslal si na kombinacii farby? mny by si velmi pacila Cervena aku mas a cierna kapota, strecha, kufor...
Ale je to tvoje auto, robi si na nom to co sa tebe lubi
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Kola pekny, ale na lak bych se vykaslal a kridlo stopro volil jiny...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- TechGen
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 28 lis 2007, 18:58
- Bydliště: SVK, Big Šariš
- Kontaktovat uživatele:
No zadne kridlo tam chcem mat. Tak ak nie toto, potom ake ine? Original na Accent vyzera skaredo, nehovoriac o tom, ze z aerodynamickeho hladiska ma asi rovnaky prinos ako mech cementu. A tie rovne zehliace dosky pol metra nad kufrom sa mi dokonca az hnusia. Tento moj spoiler ma ladne oble krivky, takze od neho ocakavam, ze z vizualnej stranky bude pekne opisovat boky auta a obliny svetlometov. Navyse ma stavitelny pritlak, takze by mohol zacat fungovat uz od nejakych 100 km/h, takze by sa dal aj prakticky vyuzit na dialniciach.
Co sa tyka farebnosti, bude taka ako som opisal - krvavocervena s ciernou strechou a ciernym trojuholnikom na kapote - zhruba tak ako na prilozenom obrazku. Velmi sa mi pacia najma tie v tomto pripade oranzove lemy okolo dveri medzi sklami a ciernou strechou. Vyzera to uuuuuuuuuuuuuzasne!
Co sa tyka farebnosti, bude taka ako som opisal - krvavocervena s ciernou strechou a ciernym trojuholnikom na kapote - zhruba tak ako na prilozenom obrazku. Velmi sa mi pacia najma tie v tomto pripade oranzove lemy okolo dveri medzi sklami a ciernou strechou. Vyzera to uuuuuuuuuuuuuzasne!
Červené superžihadlo Accent 1,5 12V 1996 (audio drvič okien - 1390 W)
http://www.hitechweb.genezis.eu/?page=_fcc1.htm
http://www.hitechweb.genezis.eu/?page=_fcc1.htm
No...tak to asi ne...takhle jednoduchy to opravdu neni...kridlo ma u drtivy vetsiny pouze esteticky a nekdy i negativni vyznam..jestli ses vsiml, spousta sportovnich aut kridla ma, ale jsou to kridla presne pro dany typ auta a jejich ucinnost se da pozorovat udajne az od 200km/h
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
tak zvaná "účinnost" křídla roste s rychlostí, jde jen o to, že vytváří přítlak, což je sice nádhera pro stabilitu, ovšem zároveň narušuje obtékání vzduchu karoserie = celkový koeficient odporu Cx auta stoupne = klesne maximální rychlost, resp. pro dosažení stejných výkonů stoupne spotřeba paliva. Je jasné, že najít vhodný kompromis mezi přítlakem a odporem je filigránská práce a zabere hodiny v aerodynamickém tunelu. Samozřejmě v případech lehkého tuningu jsou ztráty více méně zanedbatelné, ale v etrémním případě, jako jsou hliníkové lopaty a'la rychle a zběsile, se může stát, že křídlo svým přítlakem poškodí víko kufru, pokud není zpevněné. Vždycky se mi líbí když se zeptám nějakého tunera, který má na autě právě takovou lopatu o kolik mu klesla v max. řekne vůbec ...
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Proto existují elektronicky stavitelné, které mění geometrii dle potřeby. Ono když potřebuješ větší stabylitu tak třeba projíždíš zatáčky, ale tam nepotřebuješ rychlost a naopak. Takže to necháš nastavit u pevné geometrie podle způsobu využití. Ale na rovinu přijakých rychlostech je takové křídlo potřeba? u běžných aut i sportovnějších je křídlo třeba někde u jejich maxima, kde pokud není i pořádně udělaný podvozek jinak to stejně nemá smysl, se nejede jinak než po rovnějších úsecích kde stačí menší náklon křídla a to zase není při běžném ježdění znát na spotřebě kůli menšímu odporu.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
V tom ti budu trošku oporovat.Když by to bylo tak jak píšeš,tak proč u aut jako je VW Korado a Prosche 911,který mají automatická křídla začnou vyjíždět ze zádi auta při rychlosti 120km/h.Hardcam píše:No...tak to asi ne...takhle jednoduchy to opravdu neni...kridlo ma u drtivy vetsiny pouze esteticky a nekdy i negativni vyznam..jestli ses vsiml, spousta sportovnich aut kridla ma, ale jsou to kridla presne pro dany typ auta a jejich ucinnost se da pozorovat udajne az od 200km/h
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
i když máš přední náhon tak ti to drží zadní nápravu třeba při přejíždění pruhů na dálnici aby ti neulétla jako třeba na vyjetých kolejích
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Díky liniím přední části jakožto zejména kapoty tak se o předek bát nemusíš ten má sám o sobě přítlak u autíček z autodráhy jde i to že těžiště bývá blíže k zadní části a křídla mají obrovské úhly. To moje nemá křídlo a mít nebude nemám důvod zatím a pro rychlost mám dostatečný přítlak, to se pozná na jaře až budu jezdit pořádně jestli bude třeba či ne, ale to potom bude pořádné funkční, vím o firmě která to i zkouší a nechci kecat i v tunelu.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005