i30 vs ford focus
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 191
- Registrován: 18 dub 2005, 20:42
- Bydliště: Košice /Slovensko/
- Kontaktovat uživatele:
ak Focus II tak len Tdci 90k alebo 115k, benzínový motor u Forda je hladný skoro rovnako ako Hyundai motorizácie z rokov 2000 až 2006. Ten motor 1.4 v i30 je fakt dobrý kompromis, ak sa vozíš sám, resp. plus jeden pasiažier a nejaká tá batožinka. U motora 1.6 v i30 nieje tak cítiť záťaž, ak v aute sedia 4 osoby s batožinou. To už veľmi 1.4 nevonia a začína sa trápiť. Treba si uvedomiť účel pri kúpe a koľko ludí bude približne alebo pernamentne v aute a tak si vybrať motorizáciu. No benzín 1.6 od Forda je dobrý motor, ale hladný....
Hyundai Getz 1.1 5dv /VS celadon blue/
- Reklama
.
Focus ma viacprvkovu zadnu napravu, preto ma najlepsi podvozok vo svojej triede. Pokial sa rad sviznejsie prehanas tak nie je o com. Na druhej strane oproti prvej generacii nabral na vahe takze tam 1.6 100 konova je dost slaba na to auto. Idealny je diesel, len skoda ze na nasom trhu ho neponukaju 81 kw variantou (1.6 tdci).
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Fofo,jen pro tvoji informovanost-Hyundai i30 má také víceprvkovou nápravu A nejlepší podvozek .....to tvrdí každá automobilka .
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Rasty
- *****
- Příspěvky: 2268
- Registrován: 19 srp 2005, 18:47
- Bydliště: Jaroměř
- Kontaktovat uživatele:
Osobně jsem měl možnost jet ve Focusu a podvozek naprosto úžasný, ale motorově hrůza. To už 120ka jede snad lépe. Byla to 1.6ka a dost mě to zklamalo. V I30sem jen seděl, ale i to mi stačilo. I30 bych si klidně po coupe vybral jako rodiný vozítko
† Renault 19 1.8 16V r.v. 94
† Hyundai Lantra J2 2.0 16V r.v. 98 180koníků
† Audi 80 B4 Quattro 2.0 r.v. 92
* Hyundai coupe GK 2.0 r.v. 03
* Honda Civic EG 1.5 16V V-Tec r.v 94
máme v práci Focus II v 1.6 beznín 100 koní - první zklamání kliky, hrozně robustní, jako když lezeš do náklaďáku, interiér útulnej a příjemnej, ale ten motor.. ach jo.. hlučenj mezi 2000 až 3000 otáček (při změnách provozní rychlosti), což je vyjma dálniční jízdy nejpoužívanější pásmo... takže obrovské mínus. Hyundai I30, interier taktéž příjemný a motor 1.4 v běžných otáčkách zní jak samet a zatahuje od nízka (díky tomu, že to je stejný systém jakým BMW označuje svůj valvetronic). Takže jednoznačně z hlediska příjemnosti v interieru díky ohleduplnější zvukové kulise motoru bych volil I30 a připočteno k tomu cenu a výbavu.. bylo by rozhodnuto. Podvozky.. nevím ale o co je lepši podovzek Focusu se pozná až na okruhu a nikdy to nepozná laik a běžný řidič (to pro pořádek.. vím že Focus má lepší podvozek, ale ač to vím tak ani při sportovní jízdě na okreskách to není proti I30 znát)
-
- *
- Příspěvky: 32
- Registrován: 02 lis 2007, 19:03
re
Foto, i 30 medzi konkuretmi jednu z najlepsich naprav. Podobnu nenajdes ani vo vyssej triede. Ved to chvalili v mnohych porovnaniach.
Tak jsem se, v ramci objektivity, svezl ve Focusu. Musim rict, ze prvni dojem bylo docela sklamani. Zrejme to bude tim, jak nas v mnoha casopisech masirujou vetami typu: "korejska auta hledi predevsim na cenu" a podobne...
Hned napoprve jsem si vsiml u kombiku takovych drobnosti: Zadni dvere moc masivni nejsou, drzi je plynove vzpery, ktere jsou pripevnene na takovych trojuhelnikovych kusech plechu a panty jsou taky jenom vylisek. Tesnici guma 5. dveri neni ani svarena. Sedadla vpredu mi pripadaji dost uzka v ramenou a bocni vedeni je toakove "gumove". Zpetne zrcatko je na tom podobne. V kombinaci s malym vyhledem dozadu toho na hrbolate ceste asi moc neuvidim. Motor 1.6 100k mi prijde subjektivne slabsi, nez 1.4 v i30. No a po cca 7km zkusebni jizde sel z klimatizace "ochlazeny" vzduch. Pri stejnem nastaveni by me getzanek asi zmrazil Drobnosti jako prahove listy nebo zasterky nehledejte Spary mezi jednotlivymi dily jsou rovnomerne, ale pomerne znacne. Srouby, ktere koukaji kolem pantu dveri nejsou nic moc Jediny mekceny plast je pristrojovka.
Jsem zkratka docela prekvapeny, jak je Focus lacine vyrobene auto. Nemuzu rict, ze by neco konkretniho bylo vyslovene spatne, ale celkovy dojem je takovy rozpacity.
Hned napoprve jsem si vsiml u kombiku takovych drobnosti: Zadni dvere moc masivni nejsou, drzi je plynove vzpery, ktere jsou pripevnene na takovych trojuhelnikovych kusech plechu a panty jsou taky jenom vylisek. Tesnici guma 5. dveri neni ani svarena. Sedadla vpredu mi pripadaji dost uzka v ramenou a bocni vedeni je toakove "gumove". Zpetne zrcatko je na tom podobne. V kombinaci s malym vyhledem dozadu toho na hrbolate ceste asi moc neuvidim. Motor 1.6 100k mi prijde subjektivne slabsi, nez 1.4 v i30. No a po cca 7km zkusebni jizde sel z klimatizace "ochlazeny" vzduch. Pri stejnem nastaveni by me getzanek asi zmrazil Drobnosti jako prahove listy nebo zasterky nehledejte Spary mezi jednotlivymi dily jsou rovnomerne, ale pomerne znacne. Srouby, ktere koukaji kolem pantu dveri nejsou nic moc Jediny mekceny plast je pristrojovka.
Jsem zkratka docela prekvapeny, jak je Focus lacine vyrobene auto. Nemuzu rict, ze by neco konkretniho bylo vyslovene spatne, ale celkovy dojem je takovy rozpacity.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
taky jsem vybiral mezi temito vozy, ta silnejsi 1.6 je moc dobry motor, kdyz jezdis jak kloboucnik tak 6.5 kdyz se nebojis ject tak 7.5-8.2 ! koupil jsem si i30 kvuli penezum, byl o nejakych 180tis levnejsi teda, ale pokud mas na focue jdi do nej!!! vem si tam priplatkove sportovni sedacky, volant kup tam 17 '' kola a mas krasne auto s krasnym motorem ) a s tim podvozkem jak napsal nekdo ze si to pise kazda automobilka, ford to psat muze, ona je to totiz pravda, 9 z 10 testu od ruznych firem dopadnou stejne, vzdy ford an prvnim miste pak dlouho nic a pak porazeni jako je korea nemecko atd )) focus je lety provereny model s vychytanyma chybama.
Nebo si priplat jeste o malicko vic a kup si civica, nejlepsi auto s nejlepsim motorem jak benzin tak ten diesel jake za ty penize koupis
Nebo si priplat jeste o malicko vic a kup si civica, nejlepsi auto s nejlepsim motorem jak benzin tak ten diesel jake za ty penize koupis
i30 1.6 Comfort Moonlight Blue
Tiež som zisťoval rôzne možnosti pri kupovaní auta, ale zo všetkého najlepšie vychádzali jednoznačne Ceed alebo i30. Tí najväčší "experti" hneď odsúdia každé kórejské auto bez toho aby v ňom len sedeli. Po všetkých stránkach jednoznačne i30. Je to síce vec osobného vkusu ale tak škaredé auto ako je súčasný Focus som už dlho nevidel zísť z výrobnej linky . Ešte ten starý model vyzerá lepšie ako toto
Hyundai i30, 1,4, 80,2KW, Červená,
Suzuki SJ 413 (Samurai), 50 KW, Zelený
Fiat 850 Sport Coupé, 38 KW, Žltý
www.autickar.eu
Suzuki SJ 413 (Samurai), 50 KW, Zelený
Fiat 850 Sport Coupé, 38 KW, Žltý
www.autickar.eu
Měl jsem dnes možnost svézt se ve Focusu 1.6. Byl hlučnější, byl slyšet více motor. Motor nic moc při rozjíždění a akceleraci do 70km, více jsem nemohl jet. Verze neměla přední loketní opěrku, dost mi to vadilo, už jsem si zvykl. Rádio nemělo ovládání na volantu také mi to vadilo. Šedý interiér. Nahoře ve dveřích měkký plast ale dole tvrdý plas, Celkově i30 má lepší interiér. Jel jsem jen 4 km po městě. Otáčení na parkovišti je u i30 lepší, u Focuse šel volant ztuha a na více otáček. Jako by neměl proměnlivý převod a odpor. U naší i30 jen štouchnu prstem a kola jsou opačně, při vyšší rychlosti ale volant samozřejmě tuhne
i30 1.4 Comfort, Stone Black
srovnání
Myslím, že mohu trochu srovnávat - máme v rodině služební Focus 1,8 TDCi (r.v.2006)...pokud porovnám motor (máme 1.6CRDi)tam není co řešit, protože Focus má motor proti i30 hlučný, nepružný - špatně napřevodovaný (viz i testy tohoto motoru). Co se týče podvozku je o chlup lepší, ale nevím nakolik lze přisoudit vliv pneu, kdy na Focusu máme Godyear a na íčku korejské..interiér je určitě věc subjektivní, my se ženou hlasujeme pro íčko, které nám prostě ihned padne a jsme tam jak doma. Na Focus si prostě musíme déle zvykat resp. já si ještě nezvykl - prostě v tom autu nejsem doma..Íčko je subjektivně příjemné řekl bych "lehké"(nevím jak to vyjádřit) ve Focusu vše působí takovým robustním dojmem (což pro někoho nemusí být špatné). Po nastartování se vám ozve motor mohutným zvukem, který ovšem není zdaleka kompenzován pružností ani výkonem. Když jsme vybírali auto, byl Focus jednou z variant, ale nově přidělený služební Focus nás z toho ryhle vyvedl. Předtím jsme měli služebku staršího Focuse myslím cca 8 let a to bylo jiné kafe, byl to sice benzín, ale interiér super, motor tichý....Vím, že teď ozve spousta zastánců Focusu, ale neřeším to, každý má právo na svůj názor...
Re: i30 vs ford focus
První dojmy: jezdil jsem 1,5 roku s FF II combi 1.6 74 kW. i30 mám teprve týden.
V čem je Focus lepší: podvozek (je stabilnější), řazení
v ostatních věcech je i30 s FF srovnatelná nebo dokonce o chlup lepší než FF (zejména motor a celkové pohodlí), navíc je i30 o dost levnější...
Ještě mě překvapilo u i30 že se sluneční clona u řidiče nedá (zejména u řidičů malých vzrůstem) odklopit na boční okno aniž by člověk neuhnul hlavou, což je při jízdě poněkud nebezpečné...
V čem je Focus lepší: podvozek (je stabilnější), řazení
v ostatních věcech je i30 s FF srovnatelná nebo dokonce o chlup lepší než FF (zejména motor a celkové pohodlí), navíc je i30 o dost levnější...
Ještě mě překvapilo u i30 že se sluneční clona u řidiče nedá (zejména u řidičů malých vzrůstem) odklopit na boční okno aniž by člověk neuhnul hlavou, což je při jízdě poněkud nebezpečné...
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG