Spotreba 2.0 CRDi VGT TUCSON
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Santa Fe 2,0CRDI 92kW
já se dívím mám na autě již 207000 km průměr je tak 8,5. Cesta Stříbro Brno Otrokovice po dálnici rychlost 160 až 180 to jest na plný knedlík 9,6 l. Dále cesta do Francie zima 4 dospělí truhla velká, průměrná rychlost 120 km a spotřeba 9,3 l. A to si spotřebu píši protože vedu jízdy měřím to od tankování vždy do plné nádrže. Kolega má to samé Santa Fe a nemá o nic větší spotřebu. Čau
Spotřeba
Mám osobně 2l benzin, ale trochu lituji, že jsem si nekoupil naftu kvůli většímu kroutícímu momentu. Když něco taháte za sebou, je to docela znát. Spotřeba je docela v mezích, pokud nenajedete na dálnici a nesmažíte to víc než 130 (rád jezdím rychle a při rychlosti 160km/hod je spotřeba fakt vobludná - cca 15l/100km) - s Mitsubishi Carisma 1,8 mám při rychlostech na dálnici cca 180km/hod (německo ) spotřebu jen 7,8 se zapnutou klimačkou, rovněž dynamická jízda se dsot promítá do vyšší spotřeby....
Je pravda že jezdím delší trasy ale stále zatížen v kufru tak 250 - 280 kg
něco ve městě asi tak 20% ale nemám počítač a musím to počítat dle tankování od plné do plné nádrže. Příští rok mě končí leasing a přemýšlím co koupit jestli Tuscona nebo počkat na nový Santa Fe. Zajímal by mě názor těch co mají automat zda by si ho znovu koupili nebo by se vrátily k manuálu? Dík
něco ve městě asi tak 20% ale nemám počítač a musím to počítat dle tankování od plné do plné nádrže. Příští rok mě končí leasing a přemýšlím co koupit jestli Tuscona nebo počkat na nový Santa Fe. Zajímal by mě názor těch co mají automat zda by si ho znovu koupili nebo by se vrátily k manuálu? Dík
............. Zajímal by mě názor těch co mají automat zda by si ho znovu koupili nebo by se vrátily k manuálu?
Reaguji na prispevek 1jaromira
Automat jsem koupil hlavne proto ze s tim jezdi i manzelka, musim rict ze
se neztotoznuji s nazorem ze automat je mene zivy. Auto pouzivam ze 70 proc. mesto a na krizovatce nechavam vse za sebou. Pouzivam 1-2-(nekdy3) v rezimu automat a potom prechazim do sekvencniho rezimu. Je to na zvyku, pokud chci byt v zaveru rozjezdu rychlejsi musim ubrat plyn aby zaradil 2 >> 3 . Jezdim i mimo mesto zasadne v sekvencnim rezimu. Automat mi vyhovuje. Na zavody mimo mesto to neni ale ne kvuli prevodovce. Ve meste ideal prave kvuli prevodovce. Pri predjizdeni v sekv. rezimu dam 3 a ta me vytahne dopredu. S novym motorem a prevodovkou co je v prodeji to bude jeste lepsi.
Trapi me jen spotreba 13.5 - 14.5 a ta zasadne neklesa ani treba pri 90 mimo mesto - pripisuji to nejake zavade /vstrik ??/ a to prodejci samozrejme nedaruji.
Na letosnim snehu se s nim da jezdit v permanentnim rizenem smyku, reaguje vyborne.
PS spotrebu chapu jako problem vyrobce/prodejce pokud nebude na tabulkovych hodnotach, budu v servisu po celou zarucni dobu, auto jsem koupil na zaklade technickych parametru kde je v jedne tabulce automat, siroka kola, teto vybave odpovidajici spotreba a cena.
Reaguji na prispevek 1jaromira
Automat jsem koupil hlavne proto ze s tim jezdi i manzelka, musim rict ze
se neztotoznuji s nazorem ze automat je mene zivy. Auto pouzivam ze 70 proc. mesto a na krizovatce nechavam vse za sebou. Pouzivam 1-2-(nekdy3) v rezimu automat a potom prechazim do sekvencniho rezimu. Je to na zvyku, pokud chci byt v zaveru rozjezdu rychlejsi musim ubrat plyn aby zaradil 2 >> 3 . Jezdim i mimo mesto zasadne v sekvencnim rezimu. Automat mi vyhovuje. Na zavody mimo mesto to neni ale ne kvuli prevodovce. Ve meste ideal prave kvuli prevodovce. Pri predjizdeni v sekv. rezimu dam 3 a ta me vytahne dopredu. S novym motorem a prevodovkou co je v prodeji to bude jeste lepsi.
Trapi me jen spotreba 13.5 - 14.5 a ta zasadne neklesa ani treba pri 90 mimo mesto - pripisuji to nejake zavade /vstrik ??/ a to prodejci samozrejme nedaruji.
Na letosnim snehu se s nim da jezdit v permanentnim rizenem smyku, reaguje vyborne.
PS spotrebu chapu jako problem vyrobce/prodejce pokud nebude na tabulkovych hodnotach, budu v servisu po celou zarucni dobu, auto jsem koupil na zaklade technickych parametru kde je v jedne tabulce automat, siroka kola, teto vybave odpovidajici spotreba a cena.
Zdravím, nejsem ještě přihlášenej vlastník 2.0 CRDI - manual. Co se týče té spotřeby, pohybuji se tak kolem 8,7 - 8,9 l a jezdím hlavně příměstský provoz + město. Jsem zvědav, co to bude dělat po 15 - 20000 km. Mám zatím najeto 1300 km. Přešel jsem z OCTAVIE a velmi se jízdou, hlavně po sněhu, bavím.
Joe
Joe
Tak koukam na ty vaše pochmurné zážitky o spotřebě. Mám Tucson CRDI v AT,najeto 22tis., po přečtení těch vašich poznámek o spotřebě jsem změřil spotřebu od rezervy do rezervy a spotřeba byla 9,4l a to byla 1/3 město a kratší popojíždky a 2/3 dálka- ale s nosičema+lyže v kalamitě a svižně.
Jinak jezdím prům.v létě kolem 8 litrů a v zimě kolem 9litrů, samozřejmě ne stále plyn na podlaze, ale přitom svižně.A to je AT se sekvencí. Nechápu, jak může někdo jezdit u manuálu za 12-14litrů u motoru 2 CRDI.Vrátil bych jim auto pro závadu, tady není co řešit.
Jinak jezdím prům.v létě kolem 8 litrů a v zimě kolem 9litrů, samozřejmě ne stále plyn na podlaze, ale přitom svižně.A to je AT se sekvencí. Nechápu, jak může někdo jezdit u manuálu za 12-14litrů u motoru 2 CRDI.Vrátil bych jim auto pro závadu, tady není co řešit.
Tak koukam na ty vaše pochmurné zážitky o spotřebě. Mám Tucson CRDI v AT,najeto 22tis., po přečtení těch vašich poznámek o spotřebě jsem změřil spotřebu od rezervy do rezervy a spotřeba byla 9,4l a to byla 1/3 město a kratší popojíždky a 2/3 dálka- ale s nosičema+lyže v kalamitě a svižně.
Jinak jezdím prům.v létě kolem 8 litrů a v zimě kolem 9litrů, samozřejmě ne stále plyn na podlaze, ale přitom svižně.A to je AT se sekvencí. Nechápu, jak může někdo jezdit u manuálu za 12-14litrů u motoru 2 CRDI.Vrátil bych jim auto pro závadu, tady není co řešit.
Jinak jezdím prům.v létě kolem 8 litrů a v zimě kolem 9litrů, samozřejmě ne stále plyn na podlaze, ale přitom svižně.A to je AT se sekvencí. Nechápu, jak může někdo jezdit u manuálu za 12-14litrů u motoru 2 CRDI.Vrátil bych jim auto pro závadu, tady není co řešit.
Tucson - spotřeba
Pro srovnání se Suzuki Vitarou 2,0 TD (motor Peugeot 80 kw, 20 000km) jezdím za průměr 7,4 - 7,8 l / 100 km. Z toho cca 1/4 po městě, zbytek dálnice okolo 120 km/h. Měřeno dlouhodobě na plné nádrže.