S-coupe: startování-zahřátý motor

1991 - 1995

Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři

Odpovědět
standa-usti
Příspěvky: 3
Registrován: 28 dub 2007, 18:21

S-coupe: startování-zahřátý motor

Příspěvek od standa-usti »

Ahoj všici. Prolezl jsem forum, lecos vyzkoušel, ale bezúspěšně.
Za studena nastartuju okamžitě a pokaždé. Horký motor také nastartuju normálně. Ale ve fázi chladnutí (třeba pů hodiny po chcípnutí), kdy motor je středně zahřátý, nemůžu nastartovat. Startér točí, je cítit benzin z výfuku a chytne třeba až po několika minutách týrání.
Díky za rady.
S-Coupe 93
Reklama
 

foxx
Příspěvky: 4
Registrován: 05 kvě 2006, 01:18
Kontaktovat uživatele:

Scoupe, starty

Příspěvek od foxx »

Zdar, pořešil si nějak to startování? Mě to dělá taky, ale prostě jak kdy...třeba třikrát nastartuje bez problémů nebo i víckrát a najednou nic. Přesně jako ty, je cítit benzín a motor se "uleje"...Zkoušel jsem vyměnit elektromagnetický regulátor volnoběhu, odpojovat snímač polohy klapky a je to pořád stejný. Prostě čas od času tam při startu jde moc benzínu. Snad nejlíp mě to startuje s vyjmutým a propojeným regulátorem volnoběhu, ale při startu se musí přidat plyn. Škrtící klapka je taky nastavená jinak. Ovšem pak se musí čekat, až se motor ohřeje, protože to nedrží volnoběh. Nevím si s tím rady...
Díky za případnou reakci
Uživatelský avatar
MichaelS
**
Příspěvky: 396
Registrován: 05 úno 2007, 22:27
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Re: S-coupe: startování-zahřátý motor

Příspěvek od MichaelS »

standa-usti píše:Ahoj všici. Prolezl jsem forum, lecos vyzkoušel, ale bezúspěšně.
Za studena nastartuju okamžitě a pokaždé. Horký motor také nastartuju normálně. Ale ve fázi chladnutí (třeba pů hodiny po chcípnutí), kdy motor je středně zahřátý, nemůžu nastartovat. Startér točí, je cítit benzin z výfuku a chytne třeba až po několika minutách týrání.
Díky za rady.
Mohlo by to být čidlo teploty hlásí špatné informace a když ten motorr chladne dává jiné množství paliva než by mělo protože řídící jednotka vyhodnocuje teplotu motoru přímo od tohoto čidla je na termostatu ale jsou tam dvě to druhé je pro budík pozná se to jednoduše odpojí se zásuvka u čidla a jestli spadne ručička teploty tak je to to druhé čidlo co se musí měnit... a stojí pár korun do 200kč..
S Coupe GT-TURBO - prodáno , TURBO VLÁDNE SVĚTU
Mitsubishi Eclipse GSX 260hp - nová hračka
sollewoe
Příspěvky: 5
Registrován: 14 led 2008, 22:14

Příspěvek od sollewoe »

Mám ten stejný problém...to čidlo jak popisuješ je dvoukontaktni(u nas stoji 470) ale to čidlo nepomuže, mam ho nový, zkoušel jsem i resetocat ECU ale nepomohlo....prostě ve fázi chládnutí to nejde nastartovat, uleje se to
Odpovědět

Zpět na „S-COUPE“